Fallout 2: Enklawa (1)
Aktualizacja:
Enklawa
Zaraz po przybyciu na miejsce, zostaniemy nagrodzeni 15.000 PD. To tak na dobry początek. Nie zastanawiając się długo - wchodzimy do środka. Omijamy na razie widoczny komputer i pochodzimy do schodów na południu. Gdy będziemy na dole, otwieramy ogień. Pora pozbyć się trochę dźwiganej amunicji. Spotkamy tu wieżyczki i roboty strażnicze znane nam z Wojskowej Bazy Sierra , naukowców i żołnierzy Enklawy. Ci ostatni mają 200 PW i operują niezłą bronią. W pierwszej kolejności swój ogień skupiamy na nich. Jeden z żołnierzy ma Wyrzutnię rakiet. Po zabiciu go, bierzemy amunicję do naszej bazooki. Uważamy również na potężne roboty, które przypominają swym wyglądem Mechy. Staramy się wdać z nimi w bitwę z bliskiej odległości. Ich ataki są wtedy niemal bezskuteczne. Z kolei, gdy będą od nas oddalone - odpalają po 3 salwy obszarowych rakiet. Wtedy nie jest już tak łatwo. Po uporaniu się z całym tym piętrem, podchodzimy do szafek i skrzynek u góry. Opróżniamy ich zawartość i kierujemy się na wschód. Zobaczymy tam cele bronione żółtymi polami siłowymi. W jednej z nich znajduje się Starsza:

Rozmawiamy z nią i idziemy na północ do zadbanego pokoju. Znajdziemy w nim kilka książek, które obowiązkowo czytamy. Schodzimy teraz niżej korzystając z metalowych schodów na południu. Udajemy się korytarzem do sali z dziewięcioma pomieszczeniami. Cała podłoga, co jakiś czas się magnetyzuje. Będziemy w ten sposób otrzymywać kilkupunktowe obrażenia. By móc bezpiecznie się tutaj poruszać, wyobraźmy sobie, że sala ta jest odzwierciedleniem klawiatury komórki. 9 pomieszczeń - 9 cyfr. W ten sposób:

Od czwórki w lewo i od szóstki w prawo znajdują się pomieszczenia pełne nieuzbrojonych żołnierzy Enklawy Znajdziemy w nich również masę różnorakiego sprzętu. By móc otwierać poszczególne drzwi, korzystamy szybko z komputera w pomieszczeniu 2, potem 1 i 4. Wchodzimy do składu po lewej. Spotkamy w nim pokaźną grupkę żołnierzy. Nie stanowią oni jednak specjalnego zagrożenia, bo walą w nas tylko pięściami lub nogami. Po rozprawieniu się z nimi, penetrujemy szafki i skrzynki. Znajdziemy w nich m.in. najlepszy pancerz w grze - Ulepszony pancerz wspomagany MKII. Swój stary możemy przekazać komuś z drużyny. Kierujemy się teraz do pomieszczenia na prawo od szóstki, przechodząc przez otwarte drzwi w pokojach 4, 5 i 6. Rozwalamy tam kolejny oddział zakapiorów. W jednej z szafek znajdziemy GECKa, (musimy go zabrać, jeśli nie wzięliśmy takiego go ze sobą). Sprawdzamy również zawartość wszystkich innych skrytek (medykamenty, książki). Korzystamy teraz z komputerów w następujących pomieszczeniach: 6, 2, 3, 1, 7, 8, 9. Otwieramy drzwi na południu i schodzimy na dół. Za uporanie się z pokojem-zagadką (tak nazywa PiP-Boy wcześniejszą lokację z elektryczną podłogą), otrzymujemy 2500 PD. Czas zaatakować piętro aktualne. I tutaj standardowa procedura. W grupki - rakietą. W żołnierzy stojących blisko - seriami Bozara. W pojedyncze, oddalone cele - Gaussem. Podchodzimy do dr Curlinga:

Czeka nas najdłuższa konwersacja w grze. Przeprowadzamy ją następująco:
Nie jestem tym, za kogo mnie uważasz. Jestem (tutaj pojawi się imię/ksywka Waszej postaci) z Arroyo - musimy poważnie pogadać. / Tu się mylisz. I to bardzo. / Pochodzę z Arroyo i muszę z tobą porozmawiać o tysiącach ludzkich istnień, jakie trzeba uratować. / Prawdziwi ludzie? O czym ty mówisz? Przecież jestem takim samym człowiekiem, jak ty. / Pod jakimi względami nasze DNA jest odmienne? / Co jest jasne? Jaka informacja? / Wniosek? Jaki wniosek? / Wyeliminowani? Co masz na myśli? / To nie brzmi tak, jakby miało zająć całe dekady. / Oczyszczenia? / Co!?! Zwariowałeś? To potworne! / Ale te zmiany mogą wyjść rodzajowi ludzkiemu na dobre. Tylko dlatego, że jesteśmy nie znaczy, że jesteśmy gorsi. Więcej - ponieważ jesteśmy od was odporniejsi, lepiej sobie poradzimy w obecnych warunkach niż wy. Gdy spojrzeć na to z tej strony MY zasługujemy na to, by przeżyć bardziej, niż wy. / Proszę bardzo. Mamy czas doktorze, a pan ma dużo spraw do przemyślenia. / Cóż, teraz, gdy to przemyślałeś, powinieneś zniszczyć toksynę. / Dlaczego? / Bardziej drastycznego? To znaczy? / Przykro mi to słyszeć. Ee, doktorze, jaka metodę sugerujesz do zniszczenia Enklawy? / A co z ludźmi w mojej wioski? Albo ze mną? Albo z tobą, jeżeli o to chodzi? / Aj, dzięki, doktorze. Co się stanie, gdy toksyna F.E.V. zostanie wypuszczona? / Jak mogę uwolnić swoich ludzi z oddziału zamkniętego? / Dzięki za informacje, które mi przekazałeś. Twoje poświęcenie będzie pamiętane przez wszystkich ludzi na Ziemi. / Co? / Och, w porządku, dziękuje za całą twoją pomoc, doktorze. Jesteś odważnym człowiekiem.
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
==>Max Stone
Uzyj na nim suszonego miesa, klucz powinien sam wskoczyc do twojego plecaka. Mozesz tez ukrasc klucz Bolkowi, albo wyhandlowac
Co do poradnika, to czytam wlasnie, wydaje mi sie, ze opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze. Dolozyles sobie roboty. Kiedys tez zaczalem pisac poradnik, ale wymieklem po opisaniu tworzenia postaci. Za duzo klepania. Swoja droga ciekawe, ile na czyms takim mozna zarobic, ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
Gratulacje za wytrwalosc w kazdym badz razie
No k***a mać. Karmię tego psa w Klamath a on nie wypluwa tego klucza? Ma ktoś tak samo? Albo zna ktoś sposób na rozwiązanie tego problemu? To jest wkurzające. Mam za mało inteligencji żeby poprosić Cienkiego Bolka o ten klucz (tak sądzę, po prostu nie mam takiej opcji dialogowej : /), więc patrzę tu w poradniku taki sposób- też nie działa : /
Nie chcialem cie urazic, Rojo, na pewno sie nad tym napracowales i poradnik jest w porzadku. Po prostu przepadam bardziej za "stylem" wspomnianego juz poradnika Stingera do Fallout 3.
Poradnik raczej dobry, ale denerwuje mnie pewna rzecz. W poradniku opisujesz jak tworzyc postać, w co pakowac, itp. O wiele lepiej zrobil (bodajże, nie pamietam dokładnie) Stinger w poradniku do Fallout 3. Dodał od siebie komentarze do umiejetnosci, atrybutow i profitów, o tym czy rzeczywiscie sie przydaja, czy efekty sa zauwazalne, i czy czesto korzysta sie z tego a tego. Mogles tez opisac oddzielnie questy poboczne i glowne zamiast pisac ciagle gdzie trzeba chodzic itp. Wg. mnie troche za bardzo ciagniesz gracza za smycz :P. Ale ogółem poradnik przydatny, chociaz stosuje go glownie do sprawdzania statystyk broni i czy nie zapomnialem zrobic jakis questow pobocznych.
Cóż,poradnik fajny,ale czy niema jakiejś wersji tego poradnika,w której sugestie wypowiadane przez postaći,nazwy przedmiotów i umiejętności itp. były po angielsku?
Możliwe ze PERCEPCJA spadła mu do zera . Prawdopodobnie przejdzie mu jak po paru dniach.
A może miesiącach :/
aha i jeszcze jedno ;p jak marcus stoi to caly czas wali sie po glowie :P zupelnie jakby mial cos w uszach. moze ogluchl?:D
chodzi, walczy.. tyko ze czasami bym wolał go na chwile zostawic a nie moge... ale sproboje z kradzieza;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
