Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
Modoc

UWAGI: Modoc to niewielkie, rolnicze miasteczko. Małe, ale pełne dużych problemów. Przyjdzie nam tutaj rozwiązać pierwszą, skomplikowaną misję ([1]). Zdobędziemy również lepszy pancerz (misja [2]) i potężniejszą broń (misja [1]). By móc wykonać z kolei misje [6] i [7], będziemy potrzebować 2 ładunków Dynamitu. Jeden zakupimy u Jo, drugi zdobędziemy, penetrując regał za jego plecami. Postrzelamy także do wściekłych psów [4] i różnych odmian szczurów [5]. Gdy wykonamy wszystkie misje, zarobimy masę PD i jeżeli będziemy postępować honorowo - dużo Karmy. Na własne życzenie, zwerbujemy tutaj wybranego partnera [8] i stoczymy walkę ze Szponem Śmierci [7]. Gdy zakupimy u Rose wodę za 1000$, otrzymamy do niej Ciastko. Gdy je zjemy, uzyskamy czasowo jeden dodatkowy PA. Nie zanudzam już. Do dzieła!
Zadania/misje:
1. Na farmie położonej na północny wschód od Modoc dzieje się cos dziwnego. Zbadaj sprawę i złóż relację Jo. / Dostarcz wiadomość do Jo w Modoc. / Jo jest podejrzliwy wobec Żużlowców. Dowiedz się, skąd pochodzą martwe ciała na Nawiedzonej Farmie, a także, co przydarzyło się Karlowi.
2. Jonny zaginął. Znajdź go i przyprowadź do domu, do Balthasa. / Jonny jest w jaskiniach. Znajdź sposób, żeby doprowadzić Jonny'ego do domy, do Balthasa.
3. Wyleczyć złamaną nogę bramina Bess (opcjonalnie).
4. Ochronić stado braminów Grishama, przed atakami wściekłych psów.
5. Farrel ma w swoim ogrodzie problem z chwastami. Pozbądź się ich.
6. Cornelius zgubił swój złoty zegarek kieszonkowy, znajdź go i zwróć właścicielowi. / Farrel chce, żebyś znalazł złoty zegarek kieszonkowy Corneliusa. Znajdź go i zwróć Farrelowi.
7. Ubij zamkniętego Szpona Śmierci (opcjonalnie).
8. Śluby (opcjonalnie).
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Na farmie położonej na północny wschód od Modoc dzieje się cos dziwnego. Zbadaj sprawę i złóż relację Jo.
Zadanie to zleca nam Sędzia pokoju Jo. Stoi on w sklepie General store w tym miejscu:

Zleca nam on zbadanie Nawiedzonej farmy , która leży na północnym-wchodzie od Modoc . Udajemy się tam. Zobaczymy tu ludzi brutalnie powbijanych na drewniane pale. Pozory jednak mylą. Tak naprawdę, są to zwyczajne kukły wypchane wnętrznościami braminów. Idziemy dalej, prosto. Widzimy przed sobą małą chatkę. Gdy do niej wejdziemy, zobaczymy 3 skrzynki naprzeciwko. Gdy podejdziemy w ich pobliże, zapadniemy się pod ziemię. Trafimy w ten sposób do kryjówki Żużlowców. Jeden ze stojących strażników na dole, każe nam udać się do swojego szefa - Vegeira. Chce on nawiązać kontakt z kimś znaczącym w Modoc . Wręcza nam również list (Wiadomość Żużlowców). Wracamy teraz do Jo. Używamy w tym celu drabinki za drzwiami na południu. Gdy znajdziemy się w Modoc , mówimy Jo, że ludzie ponabijani na pale to pic na wodę i wręczamy mu list od Vegeira. Nie wierzy on jednak w dobroduszność Żużlowców. Podejrzewa on, że zabili oni między innymi zaginionego jakiś czas temu farmera Karla. Na rozwiązanie całej sprawy mamy teraz dokładnie 31 dni. Spieszymy się, zatem! Szybko udajemy się do Vegeira by dalej badać zniknięcie farmera. Tym razem korzystamy z włazu na polach uprawnych:

Z rozmowy z przywódcą Żużlowców wynika, że Karl, gdy zobaczył kukły, pomyślał, że są prawdziwe i uciekł na ich widok. Karla znajdziemy w Norze . Przesiaduje on w Jadłodajni u mamy, dokładnie w tym miejscu:

Stawiamy mu browar i prosimy by opowiedział nam swoją historię. Wracamy teraz szybko do Modoc i mówimy Jo, że Karl znajduje się w Norze . Nie zginął, zatem z rąk Vegeira. Za rozwikłanie tajemnicy opuszczonej farmy, otrzymujemy 3500 PD! Udajemy się teraz do Veigera z optymistyczna wieścią. Raaaany, ile tej lataniny, nie? W podzięce wręcza nam on Karabin szturmowy i 50 sztuk amunicji 5mm JHP. Miło. Przyda się.
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.