Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
Aktualizacja:
9. Musisz użyć karty wejściowej, żeby uzyskać dostęp do komputera nawigacyjnego. / Komputer nawigacyjny potrzebuje układu nawigacyjnego, żeby móc działać.
UWAGA: By Kapitan zechciał z nami w ogóle porozmawiać, musimy wykonać misję [7] albo [8].
Obydwie te misje zleca nam ten sam człowiek. Jest to Kapitan A. Ron Meyers. Spotkamy go na mostku kapitańskim:

By móc się tam dostać musimy być w Tankowcu i wejść na górę schodami po prawej. Tankowiec to jedyna forma transportu na Enklawę . Musimy się tam wybrać, by ocalić pojmanych ludzi z Arroyo . Jednak by tego dokonać, musimy uruchomić tankowiec. Komputer nawigacyjny siadł. Potrzebuje on Części komputera nawigacyjnego. Znaleźliśmy takie w Krypcie 13 . By uzyskać dostęp do samego komputera nawigacyjnego, potrzebujemy z kolei Karty dostepowej tankowca. Ją również zdobyliśmy. Była w Navarro . Mamy zatem wszystkie potrzebne komponenty. Pora prawidłowo je użyć i zainstalować. Schodzimy teraz pod pokład. Kierujemy się na zachód. Na tym oto terminalu używamy Karty dostępowej tankowca:

Właz automatycznie się otworzy. Uzyskamy za to 2000 PD. Wchodzimy teraz po drabince na górę. Widzimy tam ciasne przejście prowadzące do kilku komputerów. Części komputera nawigacyjnego używamy na tym po prawej:

Za to również otrzymamy 2000 PD. Wracamy teraz na mostek. Gdy uruchomimy teraz świecący komputer obok Meyersa i sprawdzimy status tankowca. Okaże się, że potrzebuje on jeszcze paliwa. Możemy go zdobyć z trzech źródeł. Od Centrologów (jeśli wykonaliśmy misję [3]) od Chi (jeśli wykonaliśmy misję [4]) lub od Badgera (jeśli wykonaliśmy misję [8]). Ja wybrałem to drugie. Udajemy się zatem na "rozmowę" z Imperatorem-komputerem:-) Gdy dotrzemy na miejsce, wybieramy następujące komendy:
CSPDMSHR-Shih-huang-ti-X9372.
Diagnostyka.
Skanowanie sieci.
Uaktywnij serwer chemiczny.
Wejdź na serwer chemiczny.
Paliwo i polimery.
Skieruj paliwo do tankowca Posejdon.
Za zatankowanie statku otrzymamy 5000 PD. Wracamy teraz do komputera pokładowego tankowca. Zanim jednak to zrobimy, musimy się naprawdę porządnie dozbroić i wyposażyć. Musimy wziąć ze sobą tony amunicji (2 mm EC do Karabinu Gaussa M72, Przeciwpancerne rakiety kumulacyjne do Wyrzutni rakiet i 5,56 mm FMJ do Bozara) oraz masę medykamentów (Stimpaki, Superstimpaki). Koniecznie weźmy ze sobą G.E.C.K. i przynajmniej jeden ładunek wybuchowy (Kordex lub Dynamit). Nie możemy również zapomnieć o ekwipunku naszych podopiecznych. Ogniwa termojądrowe do Karabinu pulsacyjnego YK42B Marcusa i 2mm EC do Karabinu Gaussa M72 Cassidy'ego. Sulik ma swój Młot wspomagany także luz. Dla wszystkich jeszcze po 15 Stimpaków i kilka Superstimpaków, a będzie dobrze. Proponuje również dokończyć wszystkie misje poboczne. Każdy PD przyda nam się w Enklawie . Gdy weźmiemy już ze sobą wszystko, co potrzebne, czas udać się w ostatnią misję... Wracamy, więc na Tankowiec , odpalamy maszynę i oglądamy klimatyczny filmik!
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany643741 Junior
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
davis Legend
kuklis81 --> powinni stać przy schodach na pierwszym piętrze. patrzyłeś tam?
zanonimizowany643741 Junior
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
ROJO. Senator
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
Wiatr1000 Centurion
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista
Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
