San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
Aktualizacja:
9. Musisz użyć karty wejściowej, żeby uzyskać dostęp do komputera nawigacyjnego. / Komputer nawigacyjny potrzebuje układu nawigacyjnego, żeby móc działać.
UWAGA: By Kapitan zechciał z nami w ogóle porozmawiać, musimy wykonać misję [7] albo [8].
Obydwie te misje zleca nam ten sam człowiek. Jest to Kapitan A. Ron Meyers. Spotkamy go na mostku kapitańskim:

By móc się tam dostać musimy być w Tankowcu i wejść na górę schodami po prawej. Tankowiec to jedyna forma transportu na Enklawę . Musimy się tam wybrać, by ocalić pojmanych ludzi z Arroyo . Jednak by tego dokonać, musimy uruchomić tankowiec. Komputer nawigacyjny siadł. Potrzebuje on Części komputera nawigacyjnego. Znaleźliśmy takie w Krypcie 13 . By uzyskać dostęp do samego komputera nawigacyjnego, potrzebujemy z kolei Karty dostepowej tankowca. Ją również zdobyliśmy. Była w Navarro . Mamy zatem wszystkie potrzebne komponenty. Pora prawidłowo je użyć i zainstalować. Schodzimy teraz pod pokład. Kierujemy się na zachód. Na tym oto terminalu używamy Karty dostępowej tankowca:

Właz automatycznie się otworzy. Uzyskamy za to 2000 PD. Wchodzimy teraz po drabince na górę. Widzimy tam ciasne przejście prowadzące do kilku komputerów. Części komputera nawigacyjnego używamy na tym po prawej:

Za to również otrzymamy 2000 PD. Wracamy teraz na mostek. Gdy uruchomimy teraz świecący komputer obok Meyersa i sprawdzimy status tankowca. Okaże się, że potrzebuje on jeszcze paliwa. Możemy go zdobyć z trzech źródeł. Od Centrologów (jeśli wykonaliśmy misję [3]) od Chi (jeśli wykonaliśmy misję [4]) lub od Badgera (jeśli wykonaliśmy misję [8]). Ja wybrałem to drugie. Udajemy się zatem na "rozmowę" z Imperatorem-komputerem:-) Gdy dotrzemy na miejsce, wybieramy następujące komendy:
CSPDMSHR-Shih-huang-ti-X9372.
Diagnostyka.
Skanowanie sieci.
Uaktywnij serwer chemiczny.
Wejdź na serwer chemiczny.
Paliwo i polimery.
Skieruj paliwo do tankowca Posejdon.
Za zatankowanie statku otrzymamy 5000 PD. Wracamy teraz do komputera pokładowego tankowca. Zanim jednak to zrobimy, musimy się naprawdę porządnie dozbroić i wyposażyć. Musimy wziąć ze sobą tony amunicji (2 mm EC do Karabinu Gaussa M72, Przeciwpancerne rakiety kumulacyjne do Wyrzutni rakiet i 5,56 mm FMJ do Bozara) oraz masę medykamentów (Stimpaki, Superstimpaki). Koniecznie weźmy ze sobą G.E.C.K. i przynajmniej jeden ładunek wybuchowy (Kordex lub Dynamit). Nie możemy również zapomnieć o ekwipunku naszych podopiecznych. Ogniwa termojądrowe do Karabinu pulsacyjnego YK42B Marcusa i 2mm EC do Karabinu Gaussa M72 Cassidy'ego. Sulik ma swój Młot wspomagany także luz. Dla wszystkich jeszcze po 15 Stimpaków i kilka Superstimpaków, a będzie dobrze. Proponuje również dokończyć wszystkie misje poboczne. Każdy PD przyda nam się w Enklawie . Gdy weźmiemy już ze sobą wszystko, co potrzebne, czas udać się w ostatnią misję... Wracamy, więc na Tankowiec , odpalamy maszynę i oglądamy klimatyczny filmik!
0
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp | Opis przejścia | Fallout 2
- Świątynia Prób | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Arroyo (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Klamath (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nora (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Kryptopolis (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Redding (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Broken Hills (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (5) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (6) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (7) | Opis przejścia | Fallout 2
- Nowe Reno (8) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa Sierra (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Bandyci | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 15 (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- Krypta 13 | Opis przejścia | Fallout 2
- Baza Wojskowa | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (3) | Opis przejścia | Fallout 2
- San Francisco (ponownie) (4) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (1) | Opis przejścia | Fallout 2
- Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2
- KONIEC? Nie do końca... | Opis przejścia | Fallout 2
- Opis przejścia
- Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
stalker malina Junior
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
zanonimizowany1098859 Junior
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
NikoWhy Legionista

Brakuje miasta utraconych marzeń jest w pobliżu navarro
lubiekluski Junior
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
SzalonyKmicic Junior
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.