Anthem - poradnik do gry

Anthem - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sterowanie w Anthem Anthem poradnik, solucja

Sterowanie w Anthem to skomplikowany i wymagający temat. Jeśli masz problemy z lataniem, ten spis klawiszy oraz sterowanie na konsole pomoże Ci opanować najtrudniejsze manewry.

Na tej stronie poradnika do gry Anthem zamieściliśmy wszystkie najważniejsze informacje na temat sterowania. Możesz dowiedzieć się, jak kontrolować bohatera na każdej z platform, na które wydana została gra Anthem, jak również poznać niektóre dodatkowe ustawienia sterowania.

Na stronach Latanie javelinem oraz Jak wydłużyć czas lotu? znajdziesz dodatkowe informacje i podpowiedzi na temat używania wspomaganych pancerzy do latania po świecie gry.

Sterowanie w Anthem na PlayStation 4

Na lądzie: Sterowanie postacią - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Na lądzie: Sterowanie postacią.

W powietrzu: Sterowanie ciągiem (np. wychylenie gałki w górę zwiększy prędkość lotu) oraz przechyły na boki.

Uwaga - Nie możesz skręcać lewą gałką na boki, musisz w tym celu użyć prawej gałki analogowej.

Na lądzie: Sprint (w trakcie misji i swobodnej eksploracji), bieg (w Forcie Tarsis) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Na lądzie: Sprint (w trakcie misji i swobodnej eksploracji), bieg (w Forcie Tarsis).

W powietrzu: Rozpoczęcie lotu.

Na lądzie: Rozglądanie się - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Na lądzie: Rozglądanie się.

W powietrzu: Sterowanie podczas lotu.

Unoszenie się w powietrzu - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Unoszenie się w powietrzu. Po zawiśnięciu w danym miejscu możesz powoli latać z użyciem lewej gałki analogowej.

Użycie pierwszej zdolności - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie pierwszej zdolności. Wybiera się je przed rozpoczęciem misji. W zależności od zdolności możesz wcisnąć lub przytrzymać przycisk.

Celowanie - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Celowanie.

Unik - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Unik. Możesz je też wykonywać w powietrzu.

Przeładowanie broni - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Przeładowanie broni. Przytrzymanie przycisku pozwala wejść w interakcję lub zmienić broń na inną.

Atak wręcz - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Atak wręcz.

Na lądzie: Skok - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Na lądzie: Skok. Możesz też wykonać podwójny skok (klasa Łowca), potrójny skok (klasa Śmigacz) oraz użyć silników manewrowych (klasa Kolos).

W powietrzu: Zakończenie lotu.

Oddanie strzału z broni - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Oddanie strzału z broni.

Użycie drugiej zdolności - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie drugiej zdolności. Wybiera się je przed rozpoczęciem misji. W zależności od zdolności możesz wcisnąć lub przytrzymać przycisk.

1 - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry?Użycie trzeciej zdolności - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie trzeciej zdolności. Wybiera się je przed rozpoczęciem misji. W zależności od zdolności możesz wcisnąć lub przytrzymać przycisk.

Użycie umiejętności specjalnej (Ultimate Ability) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie umiejętności specjalnej (Ultimate Ability).

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni).

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni).

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni).

Otwarcie menu - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Otwarcie menu. Znajdują się w nim między innymi mapa oraz okno aktualnej sesji.

Menu Korteksu - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Menu Korteksu. Uwaga - Gra nie zatrzymuje się po wywołaniu go.

Sterowanie w Anthem na Xbox One

Na lądzie: Sterowanie postacią - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Na lądzie: Sterowanie postacią.

W powietrzu: Sterowanie ciągiem (np. wychylenie gałki w górę zwiększy prędkość lotu) oraz przechyły na boki.

Uwaga - Nie możesz skręcać lewą gałką na boki, musisz w tym celu użyć prawej gałki analogowej.

Na lądzie: Sprint (w trakcie misji i swobodnej eksploracji), bieg (w Forcie Tarsis) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Na lądzie: Sprint (w trakcie misji i swobodnej eksploracji), bieg (w Forcie Tarsis).

W powietrzu: Rozpoczęcie lotu.

Na lądzie: Rozglądanie się - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Na lądzie: Rozglądanie się.

W powietrzu: Sterowanie podczas lotu.

Unoszenie się w powietrzu - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Unoszenie się w powietrzu. Po zawiśnięciu w danym miejscu możesz powoli latać z użyciem lewej gałki analogowej.

Użycie pierwszej zdolności - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie pierwszej zdolności. Wybiera się je przed rozpoczęciem misji. W zależności od zdolności możesz wcisnąć lub przytrzymać przycisk.

Celowanie - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Celowanie.

Unik - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Unik. Możesz je też wykonywać w powietrzu.

Przeładowanie broni - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Przeładowanie broni. Przytrzymanie przycisku pozwala wejść w interakcję lub zmienić broń na inną.

Atak wręcz - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Atak wręcz.

Na lądzie: Skok - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Na lądzie: Skok. Możesz też wykonać podwójny skok (klasa Łowca), potrójny skok (klasa Śmigacz) oraz użyć silników manewrowych (klasa Kolos).

W powietrzu: Zakończenie lotu.

Oddanie strzału z broni - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Oddanie strzału z broni.

Użycie drugiej zdolności - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie drugiej zdolności. Wybiera się je przed rozpoczęciem misji. W zależności od zdolności możesz wcisnąć lub przytrzymać przycisk.

2 - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry?Użycie trzeciej zdolności - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie trzeciej zdolności. Wybiera się je przed rozpoczęciem misji. W zależności od zdolności możesz wcisnąć lub przytrzymać przycisk.

Użycie umiejętności specjalnej (Ultimate Ability) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie umiejętności specjalnej (Ultimate Ability).

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni).

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni).

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni).

Otwarcie menu - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Otwarcie menu. Znajdują się w nim między innymi mapa oraz okno aktualnej sesji.

Menu Korteksu - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Menu Korteksu. Uwaga - Gra nie zatrzymuje się po wywołaniu go.

Sterowanie w Anthem na PC

Poruszanie postacią - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Poruszanie postacią.

Na lądzie: Sprint (w trakcie misji i swobodnej eksploracji), bieg (w Forcie Tarsis) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Na lądzie: Sprint (w trakcie misji i swobodnej eksploracji), bieg (w Forcie Tarsis).

W powietrzu: Rozpoczęcie lotu.

3 - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry???Unik - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Unik. Możesz je też wykonywać w powietrzu.

Rozglądanie się - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Rozglądanie się.

Unoszenie się w powietrzu - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Unoszenie się w powietrzu. Po zawiśnięciu w danym miejscu możesz powoli latać.

Na lądzie: Skok. Możesz też wykonać podwójny skok (klasa Łowca), potrójny skok (klasa Śmigacz) oraz użyć silników manewrowych (klasa Kolos).

W powietrzu: Zakończenie lotu.

Przeładowanie broni - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Przeładowanie broni.

Zmiana broni na inną - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Zmiana broni na inną.

Interakcja / Użycie - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Interakcja / Użycie.

Atak wręcz - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Atak wręcz.

Celowanie - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Celowanie.

Oddanie strzału z broni - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Oddanie strzału z broni.

Użycie pierwszej zdolności - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie pierwszej zdolności. Wybiera się je przed rozpoczęciem misji. W zależności od zdolności możesz wcisnąć lub przytrzymać klawisz.

Użycie drugiej zdolności - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie drugiej zdolności. Wybiera się je przed rozpoczęciem misji. W zależności od zdolności możesz wcisnąć lub przytrzymać klawisz.

Użycie trzeciej zdolności - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie trzeciej zdolności. Wybiera się je przed rozpoczęciem misji. W zależności od zdolności możesz wcisnąć lub przytrzymać klawisz.

Użycie umiejętności specjalnej (Ultimate Ability) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Użycie umiejętności specjalnej (Ultimate Ability).

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni).

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni).

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Wykonanie zaprogramowanego wcześniej gestu (wybiera się je podczas modyfikowania javelinów w kuźni).

Menu Korteksu - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Menu Korteksu. Uwaga - Gra nie zatrzymuje się po wywołaniu go.

Otwarcie menu - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Otwarcie menu. Znajdują się w nim między innymi mapa oraz okno aktualnej sesji.

Komunikowanie się z graczami (VOIP) - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Komunikowanie się z graczami (VOIP).

Jak przełączać się pomiędzy broniami z inwentarza?

Przełączanie się pomiędzy broniami na PC jest bardzo łatwe, gdyż domyślnie służy do tego rolka w myszce - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Przełączanie się pomiędzy broniami na PC jest bardzo łatwe, gdyż domyślnie służy do tego rolka w myszce. W wersjach na PlayStation 4 i Xboksa One jest to bardziej problematyczne, gdyż nie dokonuje się tego pojedynczym wciśnięciem któregoś z przycisków. Zamiast tego musisz przytrzymać przycisk interakcji - Kwadrat w wersji na PS4 lub X w wersji na XONE.

Uwaga - Przeładowanie broni zadziała tylko jeśli przed rozpoczęciem misji odwiedziłeś kuźnię i umieściłeś dwie różne bronie w aktywnych slotach aktualnie wybranego javelina (przykład na obrazku). Nie możesz dodać drugiej broni do slotu w trakcie przechodzenia misji czy swobodnej eksploracji świata gry. Musisz powrócić najpierw do Fortu Tarsis. Drugi slot na broń jest odblokowywany po tym jak Twój pilot awansuje na 3 poziom doświadczenia.

Jak odwrócić sterowanie podczas latania?

Domyślne ustawienia sterowania w locie w grze Anthem wyglądają tak, że główny bohater we wszystkich czterech kierunkach skręca w tę samą stronę, w którą wychylona została gałka analogowa - Sterowanie w Anthem - Anthem - poradnik do gry

Domyślne ustawienia sterowania w locie w grze Anthem wyglądają tak, że główny bohater we wszystkich czterech kierunkach skręca w tę samą stronę, w którą wychylona została gałka analogowa. Oznacza to, że np. wychylenie gałki w górę sprawi, że zacznie się on wznosić. Możliwe jest na szczęście odwrócenie osi Y żeby sterowanie pancerzem wspomaganym bardziej przypominało np. sterowanie samolotem. Po zmianie ustawień wychylenie gałki w dół będzie wznoszeniem się, a wychylenie jej w górę będzie obniżaniem wysokości lotu.

Po zatrzymaniu gry przejdź do głównych ustawień sterowania (Controller Settings) i odszukaj na liście pozycję Invert Flight Look z obrazka. Włącz ją (wybierz wartość ON). W taki sam sposób możesz też odwrócić sterowanie podczas pływania - musisz załączyć pozycję Invert Swim Look z listy.