Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anthem - poradnik do gry

Anthem - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Którego javelina wybrać do poznawania gry Anthem? Anthem poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 lutego 2019

W Anthem możesz wybierać pomiędzy czterema klasami javelinów. Każda z tych klas może ci posłużyć do poznawania gry, aczkolwiek w przypadku niektórych z nich proces ten może przebiegać nieco płynniej. Na tej stronie poradnika podpowiadamy który typ javelina pozwala na najbardziej komfortowe poznawanie Anthem.

Najbardziej oczywisty wybór startowej klasy javelina to Łowca (Ranger) - Którego javelina wybrać do poznawania gry Anthem? - Anthem - poradnik do gry

Najbardziej oczywisty wybór "startowej" klasy javelina to Łowca (Ranger). Zasadniczą zaletą tej klasy jest to, że zmuszony jesteś do rozegrania z jej użyciem dwóch misji wprowadzających do kampanii. Powinno ci to pozwolić wstępnie zapoznać się z tą klasą oraz z oferowanym przez nią stylem gry. Dodatkową zaletą tej klasy jest to, że posiada dość typowe umiejętności - możesz polegać m.in. na wyrzutni rakiet czy na granatach. Dobrze sprawdzą się też klasyczne bronie tak jakie karabin szturmowy.

Druga rekomendacja to klasa Sztorm (Storm) - Którego javelina wybrać do poznawania gry Anthem? - Anthem - poradnik do gry

Druga rekomendacja to klasa Sztorm (Storm). Gra się nią o wiele łatwiej niż mogłoby to sugerować jej "pokrewieństwo" z magami z klasycznych gier role-playing. Sztorm posiada potężne umiejętności ofensywne oparte o różne rodzaje żywiołów. Możesz na nich polegać w zdecydowanej większości walk i ograniczać nawet korzystanie z tradycyjnej broni palnej. Klasa Sztorm jest też świetnym wyborem do poznawania tego w jaki sposób wykonuje się kombinacje ataków (combo), czyli jak łączy się dwie różne umiejętności po to żeby zadać wrogom większe obrażenia.

Dodatkowe uwagi

  1. Nowe klasy javelinów możesz odblokowywać na poziomach 2, 8, 16 i 26. Dotarcie do ósmego poziomu doświadczenia nie powinno ci zająć dużo czasu, tak więc nawet jeśli nie spodoba ci się pierwsza wybrana klasa to dość szybko będziesz mógł przesiąść się na inną.
  2. Anthem pozwala też na rozpoczęcie gry od nowa (opisaliśmy to na osobnej stronie poradnika). Rozważ skorzystanie z tej opcji jeśli nie chcesz czekać ze zmianą klasy aż awansujesz na ósmy poziom.
  3. Klasę Kolos (Colossus) warto wybrać jeśli nie zależy ci tak bardzo na lataniu, ale premiujesz za to granie potężną postacią polegającą na dużej sile rażenia.
  4. Klasą Śmigacz (Interceptor) radzimy zainteresować się dopiero po tym jak lepiej poznasz tajniki latania w Anthem, gdyż ponad wszystko stawia ona szybkość przemieszczania się.

Szczegółowe opisy wszystkich odmian javelinów znajdziesz w rozdziale Klasy javelinów w naszym poradniku.