Triple Threat | Solucja do gry Anthem
Aktualizacja:
Triple Threat to tytuł jednego z głównych zadań gry Anthem. To pierwsza spośród trzech misji powiązanych z postacią Matthiasa oraz urządzenia o nazwie Kolektor (Manifold). Podczas przechodzenia misji stoczysz szereg walk i konieczne będzie rozwiązanie większej zagadki. Wszystkie wymagane czynności zestawiliśmy w naszym opisie przejścia.
- Pierwsza wizyta w Studni
- Pierwszy obóz Dominionu
- Drugi obóz Dominionu
- Powrót do Studni
- Rozwiązanie zagadki z barierą energetyczną
Pierwsza wizyta w Studni

Z Matthiasem musisz spotkać się w jego pracowni w ramach głównego questu Crafting the Dawn Shield. Po zakończonej rozmowie rozpocznij ekspedycję. Wyrusz w podróż do wskazanych ruin. Musisz wkroczyć do lokacji o nazwie Studnia (The Well). Nie spędzisz tu dużo czasu, ale powrócisz tu jeszcze w dalszej części misji. Dotrzyj do zamkniętego przejścia i następnie rozejrzyj się za zwłokami do zbadania (obrazek). Możesz już opuścić loch.
Wykonaj przelot do lokacji, w której mają przebywać siły Dominionu. Podczas walk uważaj na walkirie (Dominion Storm Valkyrie) oraz na innych silniejszych wrogów. Po wygranej bitwie odszukaj interaktywne obiekty do zbadania w poszukiwaniu danych wywiadu.
Pierwszy obóz Dominionu

Możesz już wyruszyć do pierwszego obozowiska Dominionu. Uważaj tu na wieżyczki Gauss Turret, które mogą zadawać duże obrażenia. Zajmij się zniszczeniem ich wszystkich w pierwszej kolejności i dopiero po pozbyciu się ich skup się na atakowaniu "zwykłych" żołnierzy Dominionu. Unikaj też przesadnego ryzyka, bo w lokacji tej obowiązuje blokada respawnów.
Po bitwie odszukaj sygnet. Załączy się zielona strefa, w której musisz bronić się na czas procesu rozszyfrowywania zabezpieczeń.
Drugi obóz Dominionu

Po załatwieniu wszystkich spraw rozpocznij przelot do drugiego obozowiska Dominionu. W obozie tym nie ma żadnych wieżyczek obronnych, ale za to wpadniesz m.in. na silnych elitarnych przeciwników Dominionych Storm Brute. W pozbyciu się ich może być pomocna umiejętność Ultimate.
Podobnie jak w pierwszym obozie musisz po walkach dotrzeć do sygnetu i rozpocząć proces rozszyfrowywania. Broń się do momentu zapełnienia paska postępów.
Powrót do Studni

Możesz powrócić do odwiedzanej na samym początku misji Studni. Niedostępne wcześniej przejście jest już odblokowane. W głównej sali do pokonania jest trzech mini-bossów - Dominion Trio. Są to trzy walkirie, które na szczęście nie są ani szczególnie wytrzymałe ani nie dysponują potężnymi atakami.
Po wygranej bitwie dotrzyj do Kolektora (Manifold), a dowiesz się o konieczności wyłączenia otaczającej urządzenie bariery energetycznej. Do rozwiązania jest tu trzyczęściowa zagadka, która na szczęście nie jest bardzo trudna.
Rozwiązanie zagadki z barierą energetyczną

W komnacie znajdują się trzy wrota (przykładowe na obrazku). Wejście w interakcję z wrotami zmienia kolor symbolu, który jest wyświetlany w ich centralnej części. Twoim zadaniem jest prawidłowe ustawienie trzech symboli.
Rozwiązanie zagadki ma charakter losowy, ale nie jest ona na szczęście bardzo skomplikowana. Musisz mianowicie odnaleźć przy każdych wrotach podpowiedź odnośnie doboru właściwego koloru. Podpowiedzi możesz odnajdywać w dowolnej kolejności - po dotarciu do jakichś wrót sprawdź po prostu opisane poniżej trzy rodzaje podpowiedzi żeby natrafić na symbol.

Pierwsza podpowiedź to mały symbol wyświetlany na ścianie obok pomostu prowadzącego do wrót. Ustaw taki sam kolor przy wrotach.

Druga podpowiedź to mały symbol wyświetlany na wysokiej ścianie obok wrót. Ustaw taki sam kolor przy wrotach.

Trzecia podpowiedź to mały symbol wyświetlany pod pomostem prowadzącym do wrót. Ustaw taki sam kolor przy wrotach.
Po prawidłowym ustawieniu wszystkich trzech wrót pole siłowe zostanie wyłączone i będziesz mógł zabrać ze sobą kolektor kończąc jednocześnie ekspedycję. Powróć z artefaktem do Matthiasa żeby obejrzeć bardzo interesującą cut-scenkę.
0
- Anthem - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Misje fabularne
- Ucisz serce furii | Solucja do gry Anthem
- Wczesne ostrzeżenia | Solucja do gry Anthem
- Witaj w forcie Tarsis | Solucja do gry Anthem
- Zaginiony arkanista | Solucja do gry Anthem
- Rozpalanie ognia | Solucja do gry Anthem
- Inkursja | Solucja do gry Anthem
- Pomocna dłoń | Solucja do gry Anthem
- Stara przyjaźń nie rdzewieje | Solucja do gry Anthem
- Grobowce Legionistów | Solucja do gry Anthem
- Grobowiec generał Tarsis | Solucja do gry Anthem
- Twierdza Świtu | Solucja do gry Anthem
- Wykucie Tarczy Świtu | Solucja do gry Anthem
- Tajemnicze początki | Solucja do gry Anthem
- Kochany pamiętniku | Solucja do gry Anthem
- Vanishing Act | Solucja do gry Anthem
- Triple Threat | Solucja do gry Anthem
- Inverse Functions | Solucja do gry Anthem
- Convergence | Solucja do gry Anthem
- Freelancer Down | Solucja do gry Anthem
- Repairs and Inspiration; Return to the Heart of Rage | Solucja do gry Anthem
- Misje fabularne
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Maxley Konsul
Poradnik zawiera parę błędów:
Na stronie startowej obok jak szybciej zdobywać exp? jest Aby zdobuywać
---------------------------------------------
Czy w Anthem można grać w pojedynkę? - "Rozgrywka solo jest niestety możliwe."
Tutaj powinno być możliwa, bo to l.poj
----------------------------
W sekcji prady na start w części "pomagaj innym towarzyszom" pod koniec brakuje przecinka przed gdy.
A w części Oddalaj się szybko od wrogów po tym stracisz pancerz brakuje "gdy" albo "jak"
oraz zdanie "Wyczerpanie paska pancerza zacznie osłabiać pasek zdrowia [...]" sugeruje, że tracimy życie właśnie przez brak pancerza, a przecież brak pancerza jedynie naraża na ubytki w zdrowiu.
-------------------------------------------------------
W części "Nie zapominaj o podnoszeniu odnajdywanego lootu" w zdaniu "[...]np. po tym jak zabijesz jakiegoś przeciwnika albo gdy odnajdziesz i otworzysz[...]" brakuje przecinka przed gdy.
------------------------------------------------------
w części "Nie musisz spotkać się z każdym NPC-em" pośrodku jest słowo wjako.
-------------------------------------------------------
w sekcji Awansowanie na wyższy poziom zdanie "W Anthem główny bohater obecny jest pełnoprawny system rozwoju postaci." chyba nie potrzebnie zawiera frazę "główny bohater"
-------------------------------------------------------
w części poziom 10 przed "to" brakuje przecinka
-------------------------------------------------------
w sekcji Stymulanty w części "Jak pozyskiwać stymulanty?" pod koniec zdania "Shield Sigil - Zwiększa on o 10% wytrzymałość tarczy oraz przyśpiesza o 10% jaj regenerację." powinno być słowo jej zamiast jaj.
-------------------------------------------------------
w sekcji Combo w części "Jakie znaczenie mają ataki combo?" zdanie "Jest to bardzo przydatne zawsze wtedy prowadzisz walki z większymi grupami przeciwników." nie zawiera zaimka gdy. Proszę pamiętać również o przecinku.
-------------------------------------------------------
w sekcji Sztorm w części "Jakimi umiejętnościami dysponuje klasa Sztorm?" jest brak w zdaniu
"Dodatkowo możesz w ten sposób zabezpieczyć [się] jeśli jakiś napotkany przeciwnik jest wyjątkowo odporny na określony żywioł."
-------------------------------------------------------
w sekcji Kolos w części "Jakimi umiejętnościami dysponuje klasa Kolos?" w pierwszym akapicie, w 3 linijce powinno być dużą część mapy
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak zaliczyć Próbę Cariffa w części Lista wyzwań Próby Cariff w pkt 1) w drugim zdaniu brakuje słowa "być"
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak zmienić Javelina i jego wyposażenie w Anthem? można znaleźć informację, że kolejnego javelina odblukujemy na 12, 20 i 28 poziomie, ale w sekcji Awansowanie na wyższe poziomy pisze, że zrobimy to już na 8, 16 i 26 poziomie. Które cyferki są poprawne?
A ostatnim akapicie w pierwszej linijce słowo javelin jest z dużej litery. Nie wiem czy to nazwa własna, ale praktycznie przez całość poradnika była ona zapisywana z małej litery. Więc taka niespójność, albo jedyne miejsce, gdzie nie popełniono błędu związanego z nazwą własną.
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak wytwarzać nowe bronie w Anthem? brakuje przecinka przed "gdzie". Znowu ten błąd. Dlaczego?
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak zmienić kolor Javelina w Anthem? w pierwszym akapicie tuż przed pogrubioną czcionką przed gdzie znów brakuje przecinka.
-------------------------------------------------------
w sekcji Czy Anthem posiada mikropłatności? w ostatnim akapicie w zdaniu "[...]odłamków na zakup każdego z unikalnie wyglądających[,] kompletnych pancerzy." brakuje przecinka
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak naprawić ucinający się dźwięk w Anthem? w drugim zdaniu jest o jedno "w" za dużo
-------------------------------------------------------
w sekcji Czy w Forcie Tarsis można spotykać się z innymi graczami? przed gdzie też nie ma przecinka.
---------------------------------
w sekcji Czym są Sojusze i jak awansować na ich wyższe poziomy w Anthem? w 4 akapicie w zdaniu "[...]mogą to być gracze, których masz na liście znajomych, oraz gracze, których towarzyszyli ci[...]"
Drugie słowo "których" powinno zostać zastąpione przez którzy.
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak zdobywać Żar (ember) w Anthem? w zdaniu "Niższe poziomu Żaru są tanie[...]" powinno być poziomy zamiast poziomu
-------------------------------------------------------
Więcej błędów nie znalazłem. Za wszystkie pominięte bardzo żałuje.
A jeżeli ktoś się zastanawia dlaczego sprawdziłem CAŁY poradnik w poszukiwaniu literówek, to wyjaśniam, że szukałem tu inspiracji do konkursu, bo materiały na YT mi ich nie dały.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
