Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anthem - poradnik do gry

Anthem - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Triple Threat | Solucja do gry Anthem Anthem poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 marca 2019

Triple Threat to tytuł jednego z głównych zadań gry Anthem. To pierwsza spośród trzech misji powiązanych z postacią Matthiasa oraz urządzenia o nazwie Kolektor (Manifold). Podczas przechodzenia misji stoczysz szereg walk i konieczne będzie rozwiązanie większej zagadki. Wszystkie wymagane czynności zestawiliśmy w naszym opisie przejścia.

Pierwsza wizyta w Studni

Z Matthiasem musisz spotkać się w jego pracowni w ramach głównego questu Crafting the Dawn Shield - Triple Threat | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Z Matthiasem musisz spotkać się w jego pracowni w ramach głównego questu Crafting the Dawn Shield. Po zakończonej rozmowie rozpocznij ekspedycję. Wyrusz w podróż do wskazanych ruin. Musisz wkroczyć do lokacji o nazwie Studnia (The Well). Nie spędzisz tu dużo czasu, ale powrócisz tu jeszcze w dalszej części misji. Dotrzyj do zamkniętego przejścia i następnie rozejrzyj się za zwłokami do zbadania (obrazek). Możesz już opuścić loch.

Wykonaj przelot do lokacji, w której mają przebywać siły Dominionu. Podczas walk uważaj na walkirie (Dominion Storm Valkyrie) oraz na innych silniejszych wrogów. Po wygranej bitwie odszukaj interaktywne obiekty do zbadania w poszukiwaniu danych wywiadu.

Pierwszy obóz Dominionu

Możesz już wyruszyć do pierwszego obozowiska Dominionu - Triple Threat | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Możesz już wyruszyć do pierwszego obozowiska Dominionu. Uważaj tu na wieżyczki Gauss Turret, które mogą zadawać duże obrażenia. Zajmij się zniszczeniem ich wszystkich w pierwszej kolejności i dopiero po pozbyciu się ich skup się na atakowaniu "zwykłych" żołnierzy Dominionu. Unikaj też przesadnego ryzyka, bo w lokacji tej obowiązuje blokada respawnów.

Po bitwie odszukaj sygnet. Załączy się zielona strefa, w której musisz bronić się na czas procesu rozszyfrowywania zabezpieczeń.

Drugi obóz Dominionu

Po załatwieniu wszystkich spraw rozpocznij przelot do drugiego obozowiska Dominionu - Triple Threat | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Po załatwieniu wszystkich spraw rozpocznij przelot do drugiego obozowiska Dominionu. W obozie tym nie ma żadnych wieżyczek obronnych, ale za to wpadniesz m.in. na silnych elitarnych przeciwników Dominionych Storm Brute. W pozbyciu się ich może być pomocna umiejętność Ultimate.

Podobnie jak w pierwszym obozie musisz po walkach dotrzeć do sygnetu i rozpocząć proces rozszyfrowywania. Broń się do momentu zapełnienia paska postępów.

Powrót do Studni

Możesz powrócić do odwiedzanej na samym początku misji Studni - Triple Threat | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Możesz powrócić do odwiedzanej na samym początku misji Studni. Niedostępne wcześniej przejście jest już odblokowane. W głównej sali do pokonania jest trzech mini-bossów - Dominion Trio. Są to trzy walkirie, które na szczęście nie są ani szczególnie wytrzymałe ani nie dysponują potężnymi atakami.

Po wygranej bitwie dotrzyj do Kolektora (Manifold), a dowiesz się o konieczności wyłączenia otaczającej urządzenie bariery energetycznej. Do rozwiązania jest tu trzyczęściowa zagadka, która na szczęście nie jest bardzo trudna.

Rozwiązanie zagadki z barierą energetyczną

W komnacie znajdują się trzy wrota (przykładowe na obrazku) - Triple Threat | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

W komnacie znajdują się trzy wrota (przykładowe na obrazku). Wejście w interakcję z wrotami zmienia kolor symbolu, który jest wyświetlany w ich centralnej części. Twoim zadaniem jest prawidłowe ustawienie trzech symboli.

Rozwiązanie zagadki ma charakter losowy, ale nie jest ona na szczęście bardzo skomplikowana. Musisz mianowicie odnaleźć przy każdych wrotach podpowiedź odnośnie doboru właściwego koloru. Podpowiedzi możesz odnajdywać w dowolnej kolejności - po dotarciu do jakichś wrót sprawdź po prostu opisane poniżej trzy rodzaje podpowiedzi żeby natrafić na symbol.

Pierwsza podpowiedź to mały symbol wyświetlany na ścianie obok pomostu prowadzącego do wrót - Triple Threat | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Pierwsza podpowiedź to mały symbol wyświetlany na ścianie obok pomostu prowadzącego do wrót. Ustaw taki sam kolor przy wrotach.

Druga podpowiedź to mały symbol wyświetlany na wysokiej ścianie obok wrót - Triple Threat | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Druga podpowiedź to mały symbol wyświetlany na wysokiej ścianie obok wrót. Ustaw taki sam kolor przy wrotach.

Trzecia podpowiedź to mały symbol wyświetlany pod pomostem prowadzącym do wrót - Triple Threat | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Trzecia podpowiedź to mały symbol wyświetlany pod pomostem prowadzącym do wrót. Ustaw taki sam kolor przy wrotach.

Po prawidłowym ustawieniu wszystkich trzech wrót pole siłowe zostanie wyłączone i będziesz mógł zabrać ze sobą kolektor kończąc jednocześnie ekspedycję. Powróć z artefaktem do Matthiasa żeby obejrzeć bardzo interesującą cut-scenkę.