Vanishing Act | Solucja do gry Anthem

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Vanishing Act to tytuł misji głównego wątku fabularnego gry Anthem. Zamyka ona linię fabularną Dax dotyczącą Szmaragdowej Otchłani. W ramach rozgrywania tej misji czekają Cię cele związane między innymi z aktywowaniem reliktów oraz odwiedzeniem lochu, w którym zalicza się zagadki i pokonuje Talona. Wszystkie te rzeczy są omówione w opisie przejścia.

Pierwszy relikt

1 - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry
Spotkaj się na terenie fortu z komandorem Vuleem (Commander Vule), a następnie udaj się do baru żeby zainicjować rozmowę z Dax i Faye - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Spotkaj się na terenie fortu z komandorem Vule'em (Commander Vule), a następnie udaj się do baru żeby zainicjować rozmowę z Dax i Faye. Możesz już rozpocząć nową ekspedycję.

Rozpocznij podróż w stronę Szmaragdowej Otchłani (Emerald Abyss). Celem podróży jest duża pionowa konstrukcja wybudowana w środku lasu i otoczona drzewami. Zacznij używać radaru żeby lokalizować kolejne fragmenty. W sumie do zebrania są 4 fragmenty (przykładowy na obrazku 1), przy czym musisz je dostarczać do konstrukcji z obrazka 2 pojedynczo. Bohater na czas transportowania ich nie może latać. W międzyczasie będziesz atakowany przez Skarów. Nie musisz zabijać ich wszystkich - atakuj tylko tych bandytów, którzy wyraźnie staną ci na drodze.

Po dostarczeniu wszystkich czterech fragmentów pojawi się echo - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Po dostarczeniu wszystkich czterech fragmentów pojawi się echo. Zbliż się do niego żeby zaczęło podążać za bohaterem. Poleć teraz na sam szczyt wspomnianej dużej pionowej konstrukcji. Zbliż się z echem żeby zostało umieszczone i wejdź w interakcję z urządzeniem zlokalizowanym obok czarnego okrągłego zbiornika.

Drugi relikt

Możesz już rozpocząć lot w stronę drugiego reliktu - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Możesz już rozpocząć lot w stronę drugiego reliktu. Także i w tym przypadku znajdziesz wieżę. Musisz powtórzyć opisane powyżej kroki - zebrać 5 fragmentów i dostarczyć je we wskazane miejsce, a następnie "przyczepić" echo do javelina, dotrzeć z nim na szczyt wieży i skorzystać z interaktywnego urządzenia.

Analogicznie do pierwszego reliktu musisz liczyć się z atakami przeciwników. Uważaj między innymi na silniejszych elitarnych Enforcerów.

Pokonanie Talona

Musis teraz dotrzeć do źródła energii i oznacza to konieczność zlokalizowania przejścia do osobnej małej lokacji - Odlewni (The Foundry) - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Musis teraz dotrzeć do źródła energii i oznacza to konieczność zlokalizowania przejścia do osobnej małej lokacji - Odlewni (The Foundry). Podczas eksploracji początkowych komnat możesz natrafiać na runy. Badanie ich nie jest obowiązkowe, ale możesz zdobyć trochę punktów lojalności.

Talon przebywa w głównej sali lochu i załączy się tu też blokada respawnów. Nie możesz od razu zacząć atakować Talona, bo jest on otoczony niezniszczalnym polem siłowym.

2 - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry
Twoim zadaniem jest podłożenie trzech ładunków wybuchowych - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest podłożenie trzech ładunków wybuchowych. Za każdym razem musisz rozpocząć od podniesienia jednego z oznaczonych materiałów wybuchowych (przykład na obrazku 1). Musisz go następnie dostarczyć do jednego z trzech możliwych miejsc podłożenia ładunku (przykład na obrazku 2).

W trakcie przenoszenia ładunków wybuchowych staraj się unikać ostrzału Talona, jak również pamiętaj o tym, że nie możesz chwilowo latać. Warto dla odmiany polegać na dalekich skokach.

Po zainstalowaniu trzech materiałów wybuchowych musisz pozostawać wewnątrz okręgu na czas uzbrajania ładunków - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Po zainstalowaniu trzech materiałów wybuchowych musisz pozostawać wewnątrz okręgu na czas uzbrajania ładunków. Najlepiej jest bronić się gdzieś na obrzeżach zaznaczonego obszaru (przykład na obrazku). Pozwoli ci to skuteczniej unikać ataków ze strony Talona oraz pozostałych bandytów. Możesz też pomagać sobie np. umiejętnościami generującymi pole siłowe zatrzymujące wrogie pociski.

Po zdetonowaniu ładunków możesz nareszcie zacząć atakować Talona - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Po zdetonowaniu ładunków możesz nareszcie zacząć atakować Talona. Nie jest on bardzo silnym przeciwnikiem, aczkolwiek musisz w pierwszej kolejności pozbawić go tarczy. Po tym jak Talon straci tymczasowo tarczę odpal najsilniejsze ataki (w tym także umiejętność specjalną). W zależności od siły rażenia Twojego javelina oraz ewentualnej pomocy ze strony innych graczy Talona możesz zabić już po tym jak po raz pierwszy straci tarczę lub konieczne okaże się jej ponownie zniszczenie.

Zagadki z konstelacjami

3 - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry
Możesz kontynuować eksplorację Odlewni - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Możesz kontynuować eksplorację Odlewni. Podczas przemierzania jej trzymaj się z dala od kul energii. Mogą one porazić Cię prądem i uszkodzić Twoją tarczę oraz przegrzać silniki Twojego javelina. Kule posiadają swoje paski energii i alternatywnie możesz je też niszczyć, dzięki czemu znikną na pewien czas. Po znalezieniu się w nowej ogromnej sali zbadaj interaktywne urządzenie.

Do rozwiązania są tu trzy proste zagadki. Dotrzyj do dowolnego mechanizmu i załącz go przytrzymując przycisk interakcji. Zwróć uwagę na pierwszy symbol (jest on zaznaczony w naszym przykładzie na obrazku 1). Ponownie wciskaj i przytrzymuj klawisz interakcji gdy w pobliżu niego znajdzie się kolejny tego typu symbol. Docelowo Twoim zadaniem jest utworzenie linii trzech takich samych symboli - przykład poprawnego rozwiązania zagadki pokazuje obrazek 2.

W taki sam sposób musisz rozwiązać trzy pozostałe zagadki z konstelacjami - Vanishing Act | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

W taki sam sposób musisz rozwiązać trzy pozostałe zagadki z konstelacjami. Uważaj jednak, bo w sali będą pojawiały się żywiołaki mrozu, pyłu i burzy (mogą one zadawać obrażenia od żywiołów) oraz skorpiony. Zanim skorzystasz z każdego kolejnego stanowiska do rozwiązania zagadki postaraj się zniszczyć wszystkie potwory zmierzające w Twoją stronę.

Po zaliczeniu wszystkich zagadek powróć do centralnego urządzenia żeby je aktywować. Załączy się ważny filmik i ekspedycja dobiegnie końca. Po powrocie do Fortu Tarsis spotkaj się z Dax i z Cardeą.

Jeżeli nie zaliczałeś jeszcze głównych misji Matthiasa to możesz się nimi teraz zająć. Alternatywnie możesz od razu zainteresować się tematem wyprodukowania Tarczy Świtu w ramach nadrzędnego zadania Crafting the Dawn Shield - jego opis znajdziesz na osobnej stronie naszej solucji.

Podobało się?

0

Anthem

22 lutego 2019

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2019-02-21
21:57

Maxley Konsul

Maxley

Poradnik zawiera parę błędów:

Na stronie startowej obok jak szybciej zdobywać exp? jest Aby zdobuywać
---------------------------------------------
Czy w Anthem można grać w pojedynkę? - "Rozgrywka solo jest niestety możliwe."
Tutaj powinno być możliwa, bo to l.poj
----------------------------
W sekcji prady na start w części "pomagaj innym towarzyszom" pod koniec brakuje przecinka przed gdy.
A w części Oddalaj się szybko od wrogów po tym stracisz pancerz brakuje "gdy" albo "jak"
oraz zdanie "Wyczerpanie paska pancerza zacznie osłabiać pasek zdrowia [...]" sugeruje, że tracimy życie właśnie przez brak pancerza, a przecież brak pancerza jedynie naraża na ubytki w zdrowiu.
-------------------------------------------------------
W części "Nie zapominaj o podnoszeniu odnajdywanego lootu" w zdaniu "[...]np. po tym jak zabijesz jakiegoś przeciwnika albo gdy odnajdziesz i otworzysz[...]" brakuje przecinka przed gdy.
------------------------------------------------------
w części "Nie musisz spotkać się z każdym NPC-em" pośrodku jest słowo wjako.
-------------------------------------------------------
w sekcji Awansowanie na wyższy poziom zdanie "W Anthem główny bohater obecny jest pełnoprawny system rozwoju postaci." chyba nie potrzebnie zawiera frazę "główny bohater"
-------------------------------------------------------
w części poziom 10 przed "to" brakuje przecinka
-------------------------------------------------------
w sekcji Stymulanty w części "Jak pozyskiwać stymulanty?" pod koniec zdania "Shield Sigil - Zwiększa on o 10% wytrzymałość tarczy oraz przyśpiesza o 10% jaj regenerację." powinno być słowo jej zamiast jaj.
-------------------------------------------------------
w sekcji Combo w części "Jakie znaczenie mają ataki combo?" zdanie "Jest to bardzo przydatne zawsze wtedy prowadzisz walki z większymi grupami przeciwników." nie zawiera zaimka gdy. Proszę pamiętać również o przecinku.
-------------------------------------------------------
w sekcji Sztorm w części "Jakimi umiejętnościami dysponuje klasa Sztorm?" jest brak w zdaniu
"Dodatkowo możesz w ten sposób zabezpieczyć [się] jeśli jakiś napotkany przeciwnik jest wyjątkowo odporny na określony żywioł."
-------------------------------------------------------
w sekcji Kolos w części "Jakimi umiejętnościami dysponuje klasa Kolos?" w pierwszym akapicie, w 3 linijce powinno być dużą część mapy
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak zaliczyć Próbę Cariffa w części Lista wyzwań Próby Cariff w pkt 1) w drugim zdaniu brakuje słowa "być"
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak zmienić Javelina i jego wyposażenie w Anthem? można znaleźć informację, że kolejnego javelina odblukujemy na 12, 20 i 28 poziomie, ale w sekcji Awansowanie na wyższe poziomy pisze, że zrobimy to już na 8, 16 i 26 poziomie. Które cyferki są poprawne?
A ostatnim akapicie w pierwszej linijce słowo javelin jest z dużej litery. Nie wiem czy to nazwa własna, ale praktycznie przez całość poradnika była ona zapisywana z małej litery. Więc taka niespójność, albo jedyne miejsce, gdzie nie popełniono błędu związanego z nazwą własną.
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak wytwarzać nowe bronie w Anthem? brakuje przecinka przed "gdzie". Znowu ten błąd. Dlaczego?
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak zmienić kolor Javelina w Anthem? w pierwszym akapicie tuż przed pogrubioną czcionką przed gdzie znów brakuje przecinka.
-------------------------------------------------------
w sekcji Czy Anthem posiada mikropłatności? w ostatnim akapicie w zdaniu "[...]odłamków na zakup każdego z unikalnie wyglądających[,] kompletnych pancerzy." brakuje przecinka
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak naprawić ucinający się dźwięk w Anthem? w drugim zdaniu jest o jedno "w" za dużo
-------------------------------------------------------
w sekcji Czy w Forcie Tarsis można spotykać się z innymi graczami? przed gdzie też nie ma przecinka.
---------------------------------
w sekcji Czym są Sojusze i jak awansować na ich wyższe poziomy w Anthem? w 4 akapicie w zdaniu "[...]mogą to być gracze, których masz na liście znajomych, oraz gracze, których towarzyszyli ci[...]"
Drugie słowo "których" powinno zostać zastąpione przez którzy.
-------------------------------------------------------
w sekcji Jak zdobywać Żar (ember) w Anthem? w zdaniu "Niższe poziomu Żaru są tanie[...]" powinno być poziomy zamiast poziomu
-------------------------------------------------------

Więcej błędów nie znalazłem. Za wszystkie pominięte bardzo żałuje.
A jeżeli ktoś się zastanawia dlaczego sprawdziłem CAŁY poradnik w poszukiwaniu literówek, to wyjaśniam, że szukałem tu inspiracji do konkursu, bo materiały na YT mi ich nie dały.

Komentarz: Maxley
2019-03-14
14:01

MadMaxPL Konsul

Super poradnik, ale gra słabizna!

Komentarz: MadMaxPL

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl