Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anthem - poradnik do gry

Anthem - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zaginiony arkanista | Solucja do gry Anthem Anthem poradnik, solucja

Lost Arcanist to jedna z początkowych misji głównego wątku fabularnego gry Anthem. W trakcie przechodzenia jej weźmiesz udział w pełnoprawnej ekspedycji mającej na celu odnalezienie Matthiasa Sumnera. Pełny opis przejścia misji jest poniżej.

Podejdź do javelina umieszczonego na stanowisku obok Kuźni - Zaginiony arkanista | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Podejdź do javelina umieszczonego na stanowisku obok Kuźni. Załączy się okno przygotowań do ekspedycji. Potwierdź w nim chęć przystąpienia do nowej misji fabularnej. Możesz też zmienić poziom trudności - polecamy każdą nową misję fabularną rozgrywać na domyślnym normalnym poziomie trudności. Wysoki poziom trudności wybierz tylko jeśli bardzo pewnie się czujesz po ukończeniu misji treningowych lub jeśli bawisz się w dobrze zgranej grupie.

Zanim wyruszysz na misję możesz też po raz pierwszy zmienić ustawienia prywatności - Zaginiony arkanista | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Zanim wyruszysz na misję możesz też po raz pierwszy zmienić ustawienia prywatności. Domyślne ustawienia to publiczna sesja - gra dobierze innych graczy do drużyny poprzez matchmaking. Możesz też jednak zaprosić do zabawy znajomych lub ustawić prywatną sesję. Ta ostatnia opcja pozwala również na rozegranie misji w pojedynkę (np. jeśli nie chcesz przesadnie śpieszyć się albo wysłuchiwać wszystkich dialogów).

Rozpocznij lot do wskazanej lokacji gdzie po raz ostatni widziany był Matthias Sumner - Zaginiony arkanista | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Rozpocznij lot do wskazanej lokacji gdzie po raz ostatni widziany był Matthias Sumner. Dotrzyj do małego obozowiska przy klifie i wejdź w interakcję z radiem.

Musisz teraz podążać za sygnałem - dolatuj do kolejnych "bramek kontrolnych". Po osiągnięciu celu podróży wysłuchaj rozmowy z Owenem.

Po raz pierwszy w ramach rozgrywania misji fabularnej musisz pomagać sobie radarem widocznym u góry ekranu - podążaj w kierunku, w którym będzie on pulsował - Zaginiony arkanista | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Po raz pierwszy w ramach rozgrywania misji fabularnej musisz pomagać sobie radarem widocznym u góry ekranu - podążaj w kierunku, w którym będzie on pulsował. Odnajdziesz w ten sposób sprzęt sprzęt Arkanistów. Wejdź z nim w interakcję.

W okolicy pojawią się przeciwnicy - Skarowie (Scar). Musisz zniszczyć gniazda Skarów (Scar Hives) żeby przestali się pojawiać. Możesz w tym celu używać standardowych broni, umiejętności lub uderzać w gniazda w walce wręcz. Po zniszczeniu ich rozpraw się z pozostałymi przeciwnikami.

Po wygranej bitwie wznów przelot i dotrzyj do kolejnej lokacji ze Skarami - Zaginiony arkanista | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Po wygranej bitwie wznów przelot i dotrzyj do kolejnej lokacji ze Skarami. Także i ich należy się pozbyć. Musisz załączyć wzmacniacz sygnału (Signal Booster). Po tym jak zostanie uruchomiony raz jeszcze wzbij się w powietrze i kontynuuj lot.

Dotrzesz na bagna gdzie do rozegrania jest kolejna bitwa. Po wygraniu jej zlokalizuj radio i wejdź z nim w interakcję żeby podjąć naprawienia go.

Po raz pierwszy znajdziesz się w strefie, w której respawny są zakazane - Zaginiony arkanista | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Po raz pierwszy znajdziesz się w strefie, w której respawny są zakazane. Musisz się bardziej pilnować i uciekać przeciwnikom lub chować się jeśli bohater znajdzie się na skraju śmierci. Na szczęście jeśli grasz w grupie to gracze nadal mogą wzajemnie leczyć się jeśli któryś z nich polegnie na polu bitwy.

Atakuj Skarów, którzy będą pojawiali się przy kolejnych szczelinach. Przywódca Skarów (Scar Leader) jest nieco silniejszy. Dobrym pomysłem jest użycie umiejętności specjalnej (Ultimate) po to żeby go zabić lub przynajmniej poważnie zranić. Pozbądź się pozostałych wrogów i ponownie podejmij próbę naprawienia radia.

Musisz teraz dotrzeć do nowych ruin - Zaginiony arkanista | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Musisz teraz dotrzeć do nowych ruin. Wkrocz do Lochu (The Dungeon) - jest to osobna mała lokacja, którą gra musi załadować. Podczas badania tego typu miejscówek nie możesz używać mapy, ale na szczęście nie są one bardzo rozległe.

Podążaj za nowymi znacznikami aż dotrzesz do większej sali. Do rozegrania jest tu nowa bitwa z zakazem respawnów. Początkowo atakuj tylko przeciwników, ale po zaktualizowaniu celu misji skup się na zniszczeniu nowych gniazd. Wyeliminuj ostatnich wrogów.

Raz jeszcze rozpocznij przelot, tym razem badając po drodze jaskinię - Zaginiony arkanista | Solucja do gry Anthem - Anthem - poradnik do gry

Raz jeszcze rozpocznij przelot, tym razem badając po drodze jaskinię. W ostatniej lokacji ponownie zakazane są respawny. Do pokonania oprócz zwykłych wrogów są tu także Scar Enforcer i Scar Reaver. To silniejsi przeciwnicy, którzy dodatkowo chowają się za tarczami. Szukaj okazji do tego żeby znaleźć się za ich plecami i zaatakować ich od odsłoniętej strony (np. poprzez zamrażanie ich). Możesz też ponownie pomóc sobie umiejętnością Ultimate. W razie odniesienia dużych obrażeń odleć od przeciwników i pomóż sobie słupami i ścianami żeby schować się przed nimi w oczekiwaniu na regenerację.

Po zabiciu wszystkich wrogów podleć do Matthiasa Sumnera żeby z nim porozmawiać i zakończyć ekspedycję. Po powrocie do Fortu Tarsis musisz spotkać się z trzema osobami - z Tassyn, z Yarrow i z Matthiasem (stoją w tym samym miejscu obok Kuźni).