Zbadanie okolic rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
Aktualizacja:
Zbadanie okolic rafinerii Greaves
![Jeżeli wybrałeś pierwsze zasugerowanie przejście do lokacji [Rafineria Greaves - Greaves Lightning Oil Refinery], to eksplorację tego obszaru rozpoczniesz przed bramą (powyższy screen) - Zbadanie okolic rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/1615120500.jpg)
Jeżeli wybrałeś pierwsze zasugerowanie przejście do lokacji [Rafineria Greaves - Greaves Lightning Oil Refinery], to eksplorację tego obszaru rozpoczniesz przed bramą (powyższy screen). Rozejrzyj się za eliksirem zdrowia Sokolova, granatem i notatką (Overseer's Warning), a następnie użyj mocy Blink (teleportacja) do ominięcia pierwszej przeszkody. Jeżeli z kolei wybrałeś drugie zasugerowane przejście, to rozpoczniesz wewnątrz budynku. W takiej sytuacji musisz jedynie dotrzeć do wyjścia z budynku, odnajdując po drodze żywność.

Niezależnie od wybranej ścieżki dotrzesz do średniej wielkości placu, na którym przebywa kilku płaczących (weepers). Z racji tego, że przeciwnicy są zgromadzeni blisko siebie nie warto raczej marnować czasu ani zapasów na ich eliminację, szczególnie że do odnalezienia są tu jedynie złoto i żywność. Najlepiej jest w rezultacie pozostawać na dachach szałasów i innych wysokich półkach, ponownie wspomagając się mocą teleportacji do ominięcia zamkniętego przejścia i dotarcia w pobliże rafinerii.
Nowy opcjonalny cel: Find a way inside the Refinery (Przedostań się do wnętrza rafinerii)

W trakcie eksploracji terenów przylegających do rafinerii musisz bardzo uważać na rzeczne potwory (river krusts), tym bardziej że wiele z nich można początkowo nie zauważyć. Stwory są zgromadzone głównie przy wodzie i do ich eksterminacji najlepiej jest używać granatów, szczególnie że nie musisz się martwić o to, że staczane przez Ciebie walki zostaną przez kogoś usłyszane.

Jeśli zaś chodzi o skarby, w okolicy do odnalezienia są złoto, żywność, runa oraz dwie notatki (Letter to Stew) (Refinery Safety Notice) stanowiące podpowiedź odnośnie sposobu rozwiązania tutejszej zagadki . Warto ponadto przedostać się na dach zlokalizowanego po prawej stronie pomieszczenia kontrolnego (Control Room). Wskocz przez pokazaną na powyższym screenie dziurę w dachu, docierając do pomieszczenia ze złotem, żywnością, eliksirem zdrowia Sokolova, duchowym remedium Piero i książką.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 7 - The Flooded District
- Plan misji | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Wydostanie się z magazynu | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Zbadanie nabrzeża Rudshore | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się do rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie okolic rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Dotarcie do miejsca składowania sprzętu Corvo | Misja 7 - The Flooded District
- Przedostanie się do centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się do wnętrza bazy Dauda | Misja 7 - The Flooded District
- Dotarcie do komnaty Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Dotarcie do tunelu znajdującego się pod bazą Dauda | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
- Spotkanie się z ocalałymi | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się przez ścianę kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
- Dotarcie do wejścia do kanałów | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Eksploracja pierwszej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
- Zdobycie klucza do drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
- Eksploracja drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Misja 7 - The Flooded District
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
