Handlarze - Griff | Inne | Dishonored
Aktualizacja:
Griff

Griffa spotyka się wyłącznie w trakcie rozgrywania drugiej oraz trzeciej misji gry. Co ciekawe, za pierwszym razem musisz go uratować, pozbywając się próbujących go dopaść gangsterów (więcej na ten temat w opisie przejścia drugiego etapu kampanii). Już po tym jak Griff zostanie uratowany będziesz mógł spotykać się z nim w jednej z bocznych alejek niedaleko bulwaru Clavering i drzwi prowadzących do destylarni. Polecam zainteresować się wyłącznie oferowanymi przez niego planami, tak by po dostarczeniu ich do warsztau Piero móc skonstruować nowe rzeczy. Nie radzę natomiast kupować zwykłych rzeczy, bo są one o wiele droższe od tych sprzedawanych przez Piero. Szczegółowe informacje na temat oferowanych przez Griffa przedmiotów oraz ich przydatności znajdują się w poniższej tabelce.
NAZWA PRZEDMIOTU | TYP PRZEDMIOTU | CENA | WYMAGANIA | PRZYDATNOŚĆ |
Sokolov's Health Elixir (Eliksir zdrowia Sokolova) | jednorazowego użytku | 200 | - | Nie jest to polecany zakup z uwagi na wysoką cenę. W trakcie gry odnajduje się ponadto wiele eliksirów, a stan zdrowia można też poprawiać dzięki spożywaniu żywności. |
Guard Bullets (Amunicja do pistoletu) | jednorazowego użytku | 50 | - | Nie polecam zakupu, gdyż amunicję w bardzo dużych ilościach odnajduje się w miejscach rozgrywania kolejnych etapów. |
Crossbow Bolt (Bełt do kuszy) | jednorazowego użytku | 50 | - | Zapasów zwykłych bełtów nie musisz za wszelką cenę uzupełniać, bo odnajduje się je w dość dużych ilościach w trakcie rozgrywania misji. |
Sleep Bolt (Bełt usypiający) | jednorazowego użytku | 100 | - | Zdecydowanie warto dokonywać częstych zakupów bełtów usypiających, albowiem przydają się one w cichej neutralizacji wrogów, a w trakcie rozgrywania misji nie odnajduje się ich zbyt dużo. |
Rewire Tool (Urządzenie do przewodów elektrycznych) | jednorazowego użytku | 200 | - | Z urządzeń korzysta się dość rzadko, tak więc nie musisz raczej dokonywać zakupów, bo wystarczającą liczbę tych przedmiotów odnajdziesz w trakcie gry. |
Blueprint: Lens Magnification (Plan: Powiększenie obiektywu) | plany | 200 | - | Koniecznie zakup te plany w trakcie rozgrywania drugiej lub trzeciej misji gry, uzyskując w ten sposób dostęp do upgrade'u Mask Optics 2. |
Blueprint: Sokolov's Formula (Plan: Przepis Sokolova) | plany | 200 | - | Koniecznie zakup te plany w trakcie rozgrywania drugiej lub trzeciej misji gry, uzyskując w ten sposób możliwość kupowania od Piero eliksirów zdrowia Sokolova. |
0
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
