Runy - Misje 1-3 | Sekrety | Dishonored
Aktualizacja:
Somewhere Else...

RUNA 1/1 - Runy tej nie można pominąć, albowiem jej pozyskanie jest częścią pierwszego spotkania z Outsiderem.
The Hound Pits Pub #2

RUNA 1/2 - Runa znajduje się na jednej z malutkich wysepek w pobliżu doków.

RUNA 2/2 - Runę sprzedaje Piero (możesz ją też zakupić w trakcie kolejnych wizyt w pubie).
Misja 2 - High Overseer Campbell

RUNA 1/7 - Runa znajduje się w piwnicy apartamentu Babuni.

RUNA 2/7 - Runa jest nagrodą za wykonanie pierwszego zlecenia dla Babuni (pozbycie się grupy bandytów). Odnajdziesz ją na wyższym piętrze apartamentu.

RUNA 3/7 - Runa jest nagrodą za wykonanie drugiego zlecenia dla Babuni (skażenie eliksiru w obozowisku bandytów). Odnajdziesz ją na wyższym piętrze apartamentu.

RUNA 4/7 - Runa znajduje się w budce strażniczej niedaleko bramy prowadzącej do placu Holgera.

RUNA 5/7 - Runa znajduje się w tajnej komnacie Campbella w piwnicy budynku Nadzorcy i żeby móc ją zabrać musisz zniszczyć szklaną gablotę.

RUNA 6/7 - Runa znajduje się na ścianie w sali spotkań w budynku Nadzorcy.

RUNA 7/7 - Runa jest w warsztacie znajdującym się na terenie podwórza (za budynkiem Nadzorcy).
The Hound Pits Pub #3

RUNA 1/2 - Runa znajduje się w kanałach pod pubem, niedaleko miejsca, w którym przebywają płaczący (weepers).

RUNA 2/2 - Runa znajduje się w kanałach pod pubem, niedaleko miejsca, w którym przebywają płaczący (weepers). Musisz zanurkować żeby móc ją zlokalizować.
Misja 3 - House of Pleasure

RUNA 1/5 - Runa znajduje się w tajnej komnacie doktora Galvaniego w jego mieszkaniu.

RUNA 2/5 - Runa znajduje się wewnątrz opuszczonego budynku mieszkalnego zlokalizowanego na prawo od klubu Złoty Kot.

RUNA 3/5 - Runa wisi na ścianie na pierwszym piętrze klubu Złoty Kot.

RUNA 4/5 - Runa znajduje się w jednym z pomieszczeń na poddaszu klubu Złoty Kot.

RUNA 5/5 - Runa znajduje się w skarbcu na drugim piętrze apartamentu handlarza sztuką.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Sekrety
- Sekrety | Dishonored
- Runy - Zasady odnajdywania | Sekrety | Dishonored
- Runy - Lista mocy Corvo | Sekrety | Dishonored
- Runy - Misje 1-3 | Sekrety | Dishonored
- Runy - Misje 4-9 | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Zasady odnajdywania | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Lista amuletów | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Misje 2-4 | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Misje 5-7 | Sekrety | Dishonored
- Obrazy Sokolova | Sekrety | Dishonored
- Dzienniki audio | Sekrety | Dishonored
- Plany | Sekrety | Dishonored
- Sekrety
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
