Dishonored: Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton
Aktualizacja:
Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton
Problem z bliźniakami możesz rozwiązać na dwa sposoby:
Wariant 1 - Zamordowanie Morgana i Custisa Pendletonów. Jest to w mojej ocenie mniej opłacalne rozwiązanie, szczególnie że każde z bliźniąt otoczone jest przez inne osoby i w rezultacie pozbycie się Pendletonów bez wszczynania alarmów może okazać się kłopotliwe. Jeżeli mimo wszystko masz zamiar wybrać ten wariant, to upewnij się, że znajdujesz się wewnątrz klubu, czyli w lokacji [Złoty Kot - The Golden Cat].
Wariant 2 - Zlecenie Slackjawowi (liderowi gangu Bottle Street) usunięcia bliźniąt Pendleton bez zabijania ich. Jest to o wiele lepsze rozwiązanie jeśli zależy ci na przechodzeniu gry w jak najmniej "inwazyjny" sposób. Jeżeli masz zamiar wybrać ten wariant, to upewnij się, że wykonałeś pierwsze zlecenie dla Slackjawa (podpunkt Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu doktora Galvaniego) i część drugiego zlecenia (poznanie kombinacji do sejfu handlarza sztuką; podpunkt Zbadanie klubu Złoty Kot). Po sprostaniu wszystkim wymaganiom udaj się z powrotem do lokacji [Destylarnia whiskey w Dunwall - Dunwall Whiskey Distillery].

Wariant 1) Jeżeli masz zamiar osobiście zamordować bliźniaków Pendleton to musisz przede wszystkim liczyć się z tym, że gra losowo dobiera miejsca ich pobytu w klubie Złoty Kot. Jeżeli przebywają oni w zamkniętych pomieszczeniach, to zazwyczaj są one pilnowane przez wartowników, zaglądających co jakiś czas do danego pokoju przez dziurkę od klucza (powyższy screen).

Niezależnie od tego w jakim pomieszczeniu znajduje się dany bliźniak możesz do niego dotrzeć na dwa zasadnicze sposoby. Jeżeli nie masz nic przeciwko agresywnym rozwiązaniom, to możesz wbiec do pomieszczenia i błyskawicznie zadać mu śmiertelny cios (powyższy screen). Wiedz jednak, że akcja ta zaalarmuje cały budynek, w rezultacie czego drugi z bliźniaków może zmienić swoją pozycję.

Lepszym sposobem na dopadnięcie danego bliźniaka jest przedostanie się na balkonik zlokalizowany na tyłach jego pokoju. Wiąże się to z koniecznością przejścia po gzymsie, choć konieczne może się też okazać zneutralizowanie dodatkowych wartowników okupujących sąsiednie balkoniki.

Jedynym wyjątkiem jest sytuacja, w której jeden z bliźniaków przebywa w opisanej w jednym z poprzednich podpunktów łaźni (Steam Room), albowiem jest ona usytuowana w miejscu, do którego nie można dotrzeć od strony zewnętrznych balkoników. Po dotarciu do łaźni również możesz zachować się na kilka sposobów. Najbardziej oczywistym wariantem zachowania jest użycie klucza do odblokowania sobie dostępu do pomieszczenia z bliźniakiem, tak by go ogłuszyć lub pokonać w bezpośredniej walce.

Kolejny sposób na pozbycie się bliźniaka przebywającego w łaźni to użycie mocy opętania na jednej z pływających w zbiorniku piranii i przepłynięcie przez niewielki tunel (powyższy screen), tak by ostatecznie znaleźć się za jego plecami.

Ostatni z sugerowanych wariantów zachowania w łaźni to przedostanie się do pomieszczenia sąsiadującego z tym, w którym przebywa dany bliźniak. Musisz podnieść pokrętło, umieścić je w pokazanym na powyższym screenie slocie i wejść z nim w interakcję, pozbywając się celu misji w bardzo brutalny sposób.

Niezależnie od tego w jakich okolicznościach atakowany jest dany bliźniak musisz mieć na uwadze to, że zawsze towarzyszy mu kurtyzana. Musisz w rezultacie szybko działać, zaczekać aż kurtyzana odwróci się w inną stronę lub wspomóc się mocami (np. zatrzymaniem czasu czy opętaniem). Po każdej udanej neutralizacji nie zapomnij zbadać ciała bliźniaka, odnajdując dużą ilość złota.

Wariant 2) Jeżeli nie chcesz zabijać bliźniąt Pendletonów, to musisz wykonać dwa zlecenia dla Slackjawa, czyli lidera gangu Bottle Street. Po odbytym spotkaniu ze Slackjawem (jest to opisane w podpunkcie Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street) zostaniesz poproszony o odnalezienie Crowley'a. Jego ciało znajduje się w mieszkaniu doktora Galvaniego (powyższy screen) i omówienie tej lokacji znajduje się w podpunkcie Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu doktora Galvaniego.

Drugie zlecenie dotyczy poznania kombinacji do skarbca handlarza sztuką. Postać tę spotkasz w trakcie eksploracji pierwszego piętra klubu Złoty Kot i cała scena została dokładnie opisana w podpunkcie Zbadanie klubu Złoty Kot. Uwaga - Nic nie stoi na przeszkodzie żeby splądrować mieszkanie handlarza sztuką jeszcze przed powróceniem do Slackjawa.

Po wykonaniu wszystkich opisanych powyżej czynności musisz raz jeszcze spotkać się w kryjówce bandytów ze Slackjawem i w trakcie rozmowy przekazać mu kombinację do skarbca (prawa górna opcja dialogowa). Lider przestępczego ugrupowania podziękuje ci za pomoc i obiecuje usunięcie obu bliźniąt przy jednoczesnym zachowaniu ich przy życiu. Uwaga - Polecam okraść Morgana i Custisa nawet jeśli nie chcesz ich zabijać, odwiedzając ich w klubie Złoty Kot i starając się nie doprowadzić do ujawnienia swojej pozycji. Pozwoli ci to zachować dobry wynik końcowy związany z pozyskanymi skarbami.
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored: Poradnik do gry
- Dishonored: Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored: Plan Misji 3
- Dishonored: Ominięcie pierwszej wieży strażniczej
- Dishonored: Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street
- Dishonored: Dotarcie do bulwaru Clavering
- Dishonored: Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego
- Dishonored: Ominięcie drugiej wieży strażniczej
- Dishonored: Przedostanie się do klubu Złoty Kot
- Dishonored: Zbadanie klubu Złoty Kot
- Dishonored: Uratowanie Emily
- Dishonored: Zbadanie apartamentu handlarza sztuką
- Dishonored: Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton
- Dishonored: Spotkanie się z Samuelem i Emily
- Dishonored: The Hound Hits Pub #4
- Dishonored: Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
TobiAlex - a cóż to jest ten tzw. "foch fermiego"???? Tak, mam kartę Nvidii- nie przegrzewa mi się, sprawdzałam. Ani karta, ani procesor. Ale pewnie masz rację :)
witam wszystkich. Mam pytanie czy zabijanie zarażonych (płaczków) wpływa na fabułę lub zakończenie?
Po co robić poradnik w takim tępie ? gry online to najgorszy portal o grach w PL moim zdaniem.
Dzięki za czujność. Mniejsze i większe błędy załatamy po zakończeniu głównych prac nad opisem przejścia. :)
Jest dokładnie jak FlyingPole powiedział. Gra sama wybiera, która Lady Boyle jest prawdziwa (ja na przykład miałem czerwoną), nie jest to stała rzecz.
Poza tym napisałeś:
Po znalezieniu się w sypialni musisz zadecydować czy chcesz zamordować Esmę czy też ją jedynie ogłuszyć, tak by przystać na prośbę Lorda Brisby'ego. Lepsze jest oczywiście to drugie wyjście. Do zneutralizowania Esmy możesz użyć strzałek usypiających, bądź też podejść do niej od tyłu i ją udusić.
Uduszenie wiąże się zazwyczaj ze śmiercią, tak więc "podduszenie" powinno być lepszym zwrotem w tej sytuacji.
Tak czy inaczej Stranger jest jednym z niewielu osób robiących poradniki na Gry-Online, którzy robią to bardzo dobrze, nie po macoszemu. Po prostu nie odwalają lipy. Tak więc Stranger, robisz dobrą robotę i trzymaj tak dalej.
Co do znalezienia odpowiedniej pani Boyle to poradnik zawiera dość poważny błąd - gra losowo wybiera nasz cel tj. raz jest to "czarna" Boyle, raz "biała", a raz "czerwona". Sam przechodząc grę miałem zabić "białą" panią Boyle, która nie była zainteresowana facetami, zamiast tego była miłośniczką muzyki i można było z nią pójść do pokoju muzycznego.
Błąd w tym że za pierwszym razem gostka załatwiłem z kuszy i spad,za drugim razem szczury obezwładniły gostka podszedłem i mieczem utłukłem.
markopolo --> jeżeli po prostu podchodziłeś i tłukłeś to spróbuj inaczej to zakończyć. Zablinkuj sie za jego plecy i albo krytyk nożem albo podduś. Jak nie to spróbuj jakimś sprzętem, mocą(szczury albo force push). i jak za 4-5 razem sie nie uda to niestety ale jakis bug w Twojej wersji i gry nie ukończysz :D
A może ktoś wie co zrobić,jestem na latarni ( stalowy kolos) mam uratować Emily.Utłukłem gostka Emily usiadła i nie reaguje,biegam po latarni i nie wiem co mam dalej zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
