Przedostanie się do stróżówki | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
Aktualizacja:
Przedostanie się do stróżówki

Stróżówka to oddzielny obszar fortu i możesz do niej dotrzeć na trzy sposoby, przy czym nie wszystkie warianty są zawsze dostępne. Pierwszy wariant zakłada wybranie głównego wejścia blokowanego przez ścianę światła (powyższy screen). Ważną informacją jest to, że wariant ten jest dostępny tylko jeśli współczynnik chaosu jest na niskim poziomie.

Dużym problemem jest oczywiście sama ściana światła i w celu jego rozwiązania musisz przedostać się na górne poziomy fortu, a konkretnie do znajdującego się w jego zachodniej części pomieszczenia kontrolnego stróżówki (Gatehouse Control Room; powyższy screen). Uważaj na co najmniej jednego wartownika przebywającego w tym miejscu i w zależności od upodobań wyłącz ścianę światła lub ją przeprogramuj.

Zachowaj czujność już po powrocie do zneutralizowanej ściany światła. Jak już wspomniałem na dziedzińcu przebywa wielu wrogów, a ponadto po drugiej stronie ściany może stać zwrócony w Twoją stronę co najmniej jeden wartownik. Warto użyć tu mocy (teleportacja, opętanie, zatrzymanie czasu itp.) lub zaczekać aż przeciwnik odwróci się w inną stronę.

Drugi wariant zakłada przedostanie się przez ścianę w murze stróżówki (powyższy screen) i jest on dostępny tylko jeśli współczynnik chaosu jest na wysokim poziomie.

Do dziury w murze najlepiej jest dotrzeć od strony wspomnianego wcześniej pomieszczenia kontrolnego stróżówki (Gatehouse Control Room), znajdującego się na górnym poziomie fortu. Nie wchodź do pomieszczenia kontrolnego, tylko wespnij się na jego dach. Zwróć się następnie w prawo i użyj mocy teleportacji żeby przenieść się na pokazany na powyższym screenie niewielki balkonik.

Ponownie użyj mocy teleportacji, tym razem żeby przedostać się przez dziurę w murze. Po tym jak pozbędziesz się tutejszego przeciwnika warto zatrzymać się na chwilę przy umierającym Lordzie Pendletonie, zaliczając związany z nim poboczny cel misji.

Ostatni trzeci wariant zakłada skorzystanie z systemu tuneli ściekowych i jest on dostępny niezależnie od tego na jakim poziomie znajduje się współczynnik chaosu. Rozpocznij od przedostania się do pomieszczenia maszynowni (Machine Room), znajdującego się na parterze w północnej części fortu.

Przystąp do eksploracji maszynowni, uważając na co najmniej dwóch wartowników przebywających w tej okolicy. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanego na powyższym screenie pokrętła i wejść z nim w interakcję.

Odwróć się, udaj się prosto i zeskocz na dół. Ponownie obróć się i wybierz się do nowo odblokowanego przejścia do stróżówki (powyższy screen).
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 9 - The Light at the End
- Plan misji | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Dotarcie w okolice fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Zbadanie obszaru wokół fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Przedostanie się do fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Eksploracja fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Przedostanie się do stróżówki | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Dotarcie do windy latarni morskiej | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Dotarcie do wnętrza latarni morskiej | Misja 9 - The Light at the End
- Zakończenia gry | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Misja 9 - The Light at the End
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
