Dishonored: Zbadanie klubu Złoty Kot
Aktualizacja:
Zbadanie klubu Złoty Kot
Nowy główny cel: Search the Madam's Office to find Emily's location (Zbadaj biuro kierowniczki klubu w celu ustalenia miejsca przetrzymywania Emily)
Nowy główny cel: Eliminate Lord Morgan Pendleton (Wyeliminuj Lorda Morgana Pendletona)
Nowy główny cel: Eliminate Lord Custis Pendleton (Wyeliminuj Lorda Custisa Pendletona)

Na parterze klubu Złoty Kot odnajdziesz przede wszystkim recepcję i warto się tu rozejrzeć za złotem, książką oraz księgą gości (Golden Cat guest ledger), dzięki której ustalisz w jakich pomieszczaniach przebywają poszczególni goście klubu. Bardzo ważną informacją jest to, że gra każdorazowo losuje gdzie można odnaleźć Morgana i Custisa Pendletonów. Dalsza część opisu zawiera w rezultacie omówienie wszystkich obszarów klubu.

Do piwnicy klubu Złoty Kot możesz przedostać się wyłącznie schodami zarezerwowanymi dla personelu, o ile oczywiście to właśnie tam nie rozpocząłeś eksploracji budynku. W piwnicy znajduje się przebieralnia, w której przebywają dwie kurtyzany. Możesz tu odnaleźć złoto, a także zajrzeć do bocznego składziku (otwarcie go kluczem pozyskanym od kierowniczki lokalu lub wskoczenie przez dziurę w ścianie), w którym pozostawiono eliksir zdrowia Sokolova i duchowe remedium Piero.

Po dotarciu na pierwsze piętro klubu będziesz zapewne świadkiem rozmowy kierowniczki lokalu (Madam) z jednym z wartowników. Po jej zakończeniu warto wybrać się do biura kierowniczki znajdującego się przy klatce schodowej zarezerwowanej dla personelu (powyższy screen). Polecam przede wszystkim ukraść kierowniczce klucz (Golden Cat master key), a ją samą ogłuszyć, dzięki czemu na spokojnie zbadasz jej biuro. Do odnalezienia są tu złoto, druga kopia księgi gości (Golden Cat guest ledger), eliksir zdrowia Sokolova, dwa duchowe remedia Piero oraz notatka (Golden Cast Master Key), dzięki której ustalisz, że Emily jest przetrzymywana na poddaszu.
Nowy główny cel: Find Emily in the dormitory (Znajdź Emily na poddaszu)

Pozostań na pierwszym piętrze i przystąp do eksploracji jego północnej części, uważając na przebywające w okolicy wrogo nastawione postacie. Mowa tu przede wszystkim o wartownikach patrolujących okolicę. Jeżeli masz w planach eliminowanie wrogo nastawionych osób, to nie zapominaj chować ich ciał w ustronnych miejscach, albowiem zapobiegnie to przypadkowym alarmom. Rozglądaj się po drodze za złotem, żywnością, duchowym remedium Piero, książką oraz zawieszoną na ścianie runą (powyższy screen).

Docelowo powinieneś dotrzeć do głównego obszaru klubu (powyższy screen). Także i tu musisz uważać na wartowników i kurtyzany, nie licząc dwóch pań tańczących na środku sali. Jeśli chcesz zapewnić sobie lepszą pozycję do planowania dalszych poczynań, to przedostań się na górną część okrągłej metalowej konstrukcji, pomagając sobie oczywiście mocą Blink (teleportacja). Warto też dokładnie zbadać tę część lokalu, odnajdując złoto, żywność i duchowe remedium Piero. W pokoju z kości słoniowej (Ivory Room) pozostawiono złoto, eliksir zdrowia Sokolova i jeszcze jedno duchowe remedium Piero.

Na obrzeżach głównego pomieszczenia pierwszego piętra znajdują się schody prowadzące do łaźni (Steam Room - powyższy screen). Jest to całkowicie opcjonalny obszar znajdujący się na parterze klubu Złoty Kot. Nie odnajdziesz tam żadnych szczególnie cennych przedmiotów, a z kolei będziesz musiał uważać na dwóch wartowników oraz na kurtyzanę. Warto dodać, że jednego z wartowników przebywających w towarzystwie kurtyzany możesz pozbyć się w dość brutalny sposób, a mianowicie przenosząc pokrętło do slotu i obracając nim. Jeśli chodzi o eksplorację łaźni, można tu odnaleźć złoto, żywność, notatkę (Steam Room) oraz urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool).
Nowy opcjonalny cel: Persuade the art dealer to reveal his safe combination (Nakłoń handlarza sztuką do wyjawienia kombinacji do sejfu)
Nowy opcjonalny cel: Return to Slackjaw with the safe combination (Powróć do Slackjawa z zamiarem wyjawienia mu kombinacji do sejfu)

Powróć na pierwsze piętro i zlokalizuj drzwi prowadzące do srebrnego pomieszczenia (Silver Room). Odnajdziesz tu handlarza sztuką (Art Dealer) związanego z pobocznym zadaniem otrzymanym od lidera gangu (Slackjawa). Przystąp do torturowania tego osobnika, pociągając za każdym razem za dźwignię. Po tym jak handlarz zapragnie zakończenia tortur pociągnij jeszcze dwa razy za dźwignię i wybierz prawą górną opcję dialogową, dzięki czemu otrzymasz od niego kombinację do sejfu (jest ona losowo wybierana przez grę). Możesz już opuścić to pomieszczenie (nie radzę kontynuować tortur, bo doprowadzisz do niepotrzebnej śmierci handlarza).

Pozostań w głównym obszarze klubu i zlokalizuj schody prowadzące na drugie piętro (powyższy screen). Przystąp do eksploracji tego piętra, uważając na trzech nowych wartowników oraz na pojedynczą kurtyzanę (na szczęście dwie spośród wymienionych postaci powinny przez cały stać przy balustradach). W głównym obszarze drugiego piętra do odnalezienia są złoto, żywność i notatka (Smoking Room). Jeśli zaś chodzi o opcjonalne pomieszczenia, w pokoju dla palaczy (Smoking Room) znajduje się złoto, a w złotym pomieszczeniu (Gold Room) pozostawiono eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero i złoto.
Proponuję zająć się teraz eksploracją najwyższych pięter lokalu i jako że jest to już powiązane z obowiązkowym zadaniem odnalezienia Emily przejdź do podpunktu poradnika Uratowanie Emily.
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored: Poradnik do gry
- Dishonored: Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored: Plan Misji 3
- Dishonored: Ominięcie pierwszej wieży strażniczej
- Dishonored: Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street
- Dishonored: Dotarcie do bulwaru Clavering
- Dishonored: Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego
- Dishonored: Ominięcie drugiej wieży strażniczej
- Dishonored: Przedostanie się do klubu Złoty Kot
- Dishonored: Zbadanie klubu Złoty Kot
- Dishonored: Uratowanie Emily
- Dishonored: Zbadanie apartamentu handlarza sztuką
- Dishonored: Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton
- Dishonored: Spotkanie się z Samuelem i Emily
- Dishonored: The Hound Hits Pub #4
- Dishonored: Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
TobiAlex - a cóż to jest ten tzw. "foch fermiego"???? Tak, mam kartę Nvidii- nie przegrzewa mi się, sprawdzałam. Ani karta, ani procesor. Ale pewnie masz rację :)
witam wszystkich. Mam pytanie czy zabijanie zarażonych (płaczków) wpływa na fabułę lub zakończenie?
Po co robić poradnik w takim tępie ? gry online to najgorszy portal o grach w PL moim zdaniem.
Dzięki za czujność. Mniejsze i większe błędy załatamy po zakończeniu głównych prac nad opisem przejścia. :)
Jest dokładnie jak FlyingPole powiedział. Gra sama wybiera, która Lady Boyle jest prawdziwa (ja na przykład miałem czerwoną), nie jest to stała rzecz.
Poza tym napisałeś:
Po znalezieniu się w sypialni musisz zadecydować czy chcesz zamordować Esmę czy też ją jedynie ogłuszyć, tak by przystać na prośbę Lorda Brisby'ego. Lepsze jest oczywiście to drugie wyjście. Do zneutralizowania Esmy możesz użyć strzałek usypiających, bądź też podejść do niej od tyłu i ją udusić.
Uduszenie wiąże się zazwyczaj ze śmiercią, tak więc "podduszenie" powinno być lepszym zwrotem w tej sytuacji.
Tak czy inaczej Stranger jest jednym z niewielu osób robiących poradniki na Gry-Online, którzy robią to bardzo dobrze, nie po macoszemu. Po prostu nie odwalają lipy. Tak więc Stranger, robisz dobrą robotę i trzymaj tak dalej.
Co do znalezienia odpowiedniej pani Boyle to poradnik zawiera dość poważny błąd - gra losowo wybiera nasz cel tj. raz jest to "czarna" Boyle, raz "biała", a raz "czerwona". Sam przechodząc grę miałem zabić "białą" panią Boyle, która nie była zainteresowana facetami, zamiast tego była miłośniczką muzyki i można było z nią pójść do pokoju muzycznego.
Błąd w tym że za pierwszym razem gostka załatwiłem z kuszy i spad,za drugim razem szczury obezwładniły gostka podszedłem i mieczem utłukłem.
markopolo --> jeżeli po prostu podchodziłeś i tłukłeś to spróbuj inaczej to zakończyć. Zablinkuj sie za jego plecy i albo krytyk nożem albo podduś. Jak nie to spróbuj jakimś sprzętem, mocą(szczury albo force push). i jak za 4-5 razem sie nie uda to niestety ale jakis bug w Twojej wersji i gry nie ukończysz :D
A może ktoś wie co zrobić,jestem na latarni ( stalowy kolos) mam uratować Emily.Utłukłem gostka Emily usiadła i nie reaguje,biegam po latarni i nie wiem co mam dalej zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
