Zbadanie klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
Aktualizacja:
Zbadanie klubu Złoty Kot
Nowy główny cel: Search the Madam's Office to find Emily's location (Zbadaj biuro kierowniczki klubu w celu ustalenia miejsca przetrzymywania Emily)
Nowy główny cel: Eliminate Lord Morgan Pendleton (Wyeliminuj Lorda Morgana Pendletona)
Nowy główny cel: Eliminate Lord Custis Pendleton (Wyeliminuj Lorda Custisa Pendletona)

Na parterze klubu Złoty Kot odnajdziesz przede wszystkim recepcję i warto się tu rozejrzeć za złotem, książką oraz księgą gości (Golden Cat guest ledger), dzięki której ustalisz w jakich pomieszczaniach przebywają poszczególni goście klubu. Bardzo ważną informacją jest to, że gra każdorazowo losuje gdzie można odnaleźć Morgana i Custisa Pendletonów. Dalsza część opisu zawiera w rezultacie omówienie wszystkich obszarów klubu.

Do piwnicy klubu Złoty Kot możesz przedostać się wyłącznie schodami zarezerwowanymi dla personelu, o ile oczywiście to właśnie tam nie rozpocząłeś eksploracji budynku. W piwnicy znajduje się przebieralnia, w której przebywają dwie kurtyzany. Możesz tu odnaleźć złoto, a także zajrzeć do bocznego składziku (otwarcie go kluczem pozyskanym od kierowniczki lokalu lub wskoczenie przez dziurę w ścianie), w którym pozostawiono eliksir zdrowia Sokolova i duchowe remedium Piero.

Po dotarciu na pierwsze piętro klubu będziesz zapewne świadkiem rozmowy kierowniczki lokalu (Madam) z jednym z wartowników. Po jej zakończeniu warto wybrać się do biura kierowniczki znajdującego się przy klatce schodowej zarezerwowanej dla personelu (powyższy screen). Polecam przede wszystkim ukraść kierowniczce klucz (Golden Cat master key), a ją samą ogłuszyć, dzięki czemu na spokojnie zbadasz jej biuro. Do odnalezienia są tu złoto, druga kopia księgi gości (Golden Cat guest ledger), eliksir zdrowia Sokolova, dwa duchowe remedia Piero oraz notatka (Golden Cast Master Key), dzięki której ustalisz, że Emily jest przetrzymywana na poddaszu.
Nowy główny cel: Find Emily in the dormitory (Znajdź Emily na poddaszu)

Pozostań na pierwszym piętrze i przystąp do eksploracji jego północnej części, uważając na przebywające w okolicy wrogo nastawione postacie. Mowa tu przede wszystkim o wartownikach patrolujących okolicę. Jeżeli masz w planach eliminowanie wrogo nastawionych osób, to nie zapominaj chować ich ciał w ustronnych miejscach, albowiem zapobiegnie to przypadkowym alarmom. Rozglądaj się po drodze za złotem, żywnością, duchowym remedium Piero, książką oraz zawieszoną na ścianie runą (powyższy screen).

Docelowo powinieneś dotrzeć do głównego obszaru klubu (powyższy screen). Także i tu musisz uważać na wartowników i kurtyzany, nie licząc dwóch pań tańczących na środku sali. Jeśli chcesz zapewnić sobie lepszą pozycję do planowania dalszych poczynań, to przedostań się na górną część okrągłej metalowej konstrukcji, pomagając sobie oczywiście mocą Blink (teleportacja). Warto też dokładnie zbadać tę część lokalu, odnajdując złoto, żywność i duchowe remedium Piero. W pokoju z kości słoniowej (Ivory Room) pozostawiono złoto, eliksir zdrowia Sokolova i jeszcze jedno duchowe remedium Piero.

Na obrzeżach głównego pomieszczenia pierwszego piętra znajdują się schody prowadzące do łaźni (Steam Room - powyższy screen). Jest to całkowicie opcjonalny obszar znajdujący się na parterze klubu Złoty Kot. Nie odnajdziesz tam żadnych szczególnie cennych przedmiotów, a z kolei będziesz musiał uważać na dwóch wartowników oraz na kurtyzanę. Warto dodać, że jednego z wartowników przebywających w towarzystwie kurtyzany możesz pozbyć się w dość brutalny sposób, a mianowicie przenosząc pokrętło do slotu i obracając nim. Jeśli chodzi o eksplorację łaźni, można tu odnaleźć złoto, żywność, notatkę (Steam Room) oraz urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool).
Nowy opcjonalny cel: Persuade the art dealer to reveal his safe combination (Nakłoń handlarza sztuką do wyjawienia kombinacji do sejfu)
Nowy opcjonalny cel: Return to Slackjaw with the safe combination (Powróć do Slackjawa z zamiarem wyjawienia mu kombinacji do sejfu)

Powróć na pierwsze piętro i zlokalizuj drzwi prowadzące do srebrnego pomieszczenia (Silver Room). Odnajdziesz tu handlarza sztuką (Art Dealer) związanego z pobocznym zadaniem otrzymanym od lidera gangu (Slackjawa). Przystąp do torturowania tego osobnika, pociągając za każdym razem za dźwignię. Po tym jak handlarz zapragnie zakończenia tortur pociągnij jeszcze dwa razy za dźwignię i wybierz prawą górną opcję dialogową, dzięki czemu otrzymasz od niego kombinację do sejfu (jest ona losowo wybierana przez grę). Możesz już opuścić to pomieszczenie (nie radzę kontynuować tortur, bo doprowadzisz do niepotrzebnej śmierci handlarza).

Pozostań w głównym obszarze klubu i zlokalizuj schody prowadzące na drugie piętro (powyższy screen). Przystąp do eksploracji tego piętra, uważając na trzech nowych wartowników oraz na pojedynczą kurtyzanę (na szczęście dwie spośród wymienionych postaci powinny przez cały stać przy balustradach). W głównym obszarze drugiego piętra do odnalezienia są złoto, żywność i notatka (Smoking Room). Jeśli zaś chodzi o opcjonalne pomieszczenia, w pokoju dla palaczy (Smoking Room) znajduje się złoto, a w złotym pomieszczeniu (Gold Room) pozostawiono eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero i złoto.
Proponuję zająć się teraz eksploracją najwyższych pięter lokalu i jako że jest to już powiązane z obowiązkowym zadaniem odnalezienia Emily przejdź do podpunktu poradnika Uratowanie Emily.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 3 - House of Pleasure
- Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Ominięcie pierwszej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street | Misja 3 - House of Pleasure
- Dotarcie do bulwaru Clavering | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego | Misja 3 - House of Pleasure
- Ominięcie drugiej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Przedostanie się do klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Uratowanie Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton | Misja 3 - House of Pleasure
- Spotkanie się z Samuelem i Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- The Hound Hits Pub #4 | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany648933 Konsul
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
Stranger. Senator
Aded21, g0tcha --> Dzięki za komentarze. Wszystko to zostanie uwzględniane w dalszym toku prac. :)
sawbona Legionista
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
beeron Junior
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
zanonimizowany834953 Junior
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
