Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician
Aktualizacja:
Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego

Najważniejsza informacja dotycząca czekającej Cię przeprawy jest taka, że do przeciwległego brzegu nie możesz niestety dotrzeć wpław. Musisz w rezultacie wykorzystać pilnowany przez wrogów most zwodzony, przy czym pozytywną rzeczą jest z kolei to, że możesz wdrożyć jedną z wielu różnych metod działania. Jeżeli dysponujesz mocą Blink (teleportacja) i to najlepiej maksymalnie rozwiniętą (poziom 2), to najlepiej jest zdecydować się na wspinaczkę po metalowych elementach mostu (powyższy screen).

Jeżeli planujesz bardziej tradycyjne działania, to musisz przede wszystkim pamiętać o dwóch aktywnych pylonach - tym, który przed kilkoma chwilami poraził bandytów prądem oraz drugim widocznym w oddali. Każdy z pylonów możesz zneutralizować na dwa sposoby i żeby tego dokonać należy podążać za wychodzącymi z nich kablami. W przypadku pierwszego z pylonów (tego przy stróżówce) jeden z kabli doprowadziłby Cię do panelu kontrolnego (powyższy screen), który mógłbyś przeprogramować z wykorzystaniem urządzenia do przewodów elektrycznych (rewire tool). Nie polecam jednak tego rozwiązania, albowiem przeprogramowany pylon zacznie mordować przeciwników, którzy się do niego zbliżą i może to pogorszyć Twój wynik końcowy.

O wiele lepszym rozwiązaniem jest dotarcie do miejsca, w którym znajduje jest zbiornik z wielorybim tranem służący do zasilania pylonu (powyższy screen). Wyjęcie zbiornik całkowicie wyłączy pylon. Niezależnie od wybranego sposobu działania uważaj na okolicznych wartowników, których możesz unikać lub eliminować. Warto się też przy okazji rozejrzeć po okolicy za amunicją do pistoletu oraz za łodzią z notatką (Slackjaw's Shipment Note) i dwoma eliksirami zdrowia Sokolova.

Po minięciu i opcjonalnym zneutralizowaniu pierwszego pylonu polecam wybrać pokazany na powyższym screenie lewy mostek prowadzący do swego rodzaju bunkra. Z racji tego, że skorzystanie z głównego wejścia do bunkra jest dość ryzykowne (wiele osób patroluje tę okolicę) możesz też podjąć decyzję o tym żeby teleportować się na jego dach i stamtąd wyruszyć dalej lub otworzyć z jeden z włazów zlokalizowanych na dachu. Jeżeli zdołałeś oczyścić bunkier (uwaga na wartowników, którzy mogą się tu jedynie okazjonalnie pojawiać!), to warto się rozejrzeć za złotem, żywnością, amunicją, eliksirem zdrowia Sokolova, zwykyłmi bełtami i bełtami zapalającymi.

Jak już wcześniej wspomniałem, w dalszej części mostu zwodzonego znajduje się drugi pylon. Jeśli zdołałeś zabezpieczyć bunkier, to polecam rozejrzeć się teraz po jego bokach, dzięki czemu zlokalizujesz miejsce składowania drugiego ze zbiorników (powyższy screen) i wyłączysz pylon. W przeciwnym wypadku najlepiej jest zadbać o to żeby się do niego w ogóle nie zbliżać. Uważaj przy okazji na jednego lub dwóch wartowników przebywających w pobliżu omijanego pylonu.

Kolejny krok to przedostanie się na wyższe poziomy konstrukcji mostu. Możesz tego dokonać na dwa zasadnicze sposoby. Bardziej oczywisty wariant to przystąpienie do korzystania z klatek schodowych (powyższy screen). Uważaj po dotarciu na jeden z wyższych poziomów, bo spotkasz tam wrogiego oficera. Przeciwnik ten ma przy sobie klucz do mostu (drawbridge key), który warto oczywiście ukraść. Polecam rozejrzeć się też po okolicy za amunicją, bełtami zapalającymi i eliksirem zdrowia Sokolova.

Mniej oczywisty wariant zachowania zakłada przystąpienie do wspinaczki w oparciu o rozwieszone w okolicy łańcuchy. Schemat działania polega w tym przypadku na naprzemiennym chwytaniu się łańcuchów oraz lądowaniu na niewielkich półkach. Wybranie tego wariantu zachowania jest lepszym pomysłem jeśli dążysz do całkowitego unikania kontaktu z przeciwnikami.

Na koniec kilka słów o tym w jaki sposób możesz przedostać się na drugą stronę mostu. Prostszym rozwiązaniem jest przejście po pokazanym na powyższym screenie pomoście. Warto w tym miejscu dodać, że możesz go podwyższyć z pomocą odnalezionej niedaleko wrogiego oficera dźwigni. Nie jest to wymagane, ale może ci ułatwić osiągnięcie aktualnego celu podróży.

Trudniejszym rozwiązaniem jest kontynuowanie wspinaczki w oparciu o łańcuchy oraz niewielkie balkoniki. Możesz w ten sposób dotrzeć na sam szczyt mostu (powyższy screen), odnajdując tam ciało robotnika, trochę złota oraz urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool). Musiałbyś następnie przejść po górnej części konstrukcji, uważając na to żeby nie stracić po drodze równowagi.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 4 - The Royal Physician
- Plan misji | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie pierwszego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie drugiego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie mieszkania Pratchetta i sąsiednich budynków | Misja 4 - The Royal Physician
- Dotarcie do mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician
- Wyłączenie reflektorów na moście zwodzonym | Misja 4 - The Royal Physician
- Oswobodzenie Aleca | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie trzeciego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie okolic domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Przedostanie się do domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Odnalezienie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Porwanie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Misja 4 - The Royal Physician
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
