Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall

Centralnym punktem drugiego piętra wieży Dunwall są oczywiście komnaty Lorda Regenta, przy czym ich eksploracją najlepiej zająć się na samym końcu, już po tym jak skupisz się na głównym celu tej misji - Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

Centralnym punktem drugiego piętra wieży Dunwall są oczywiście komnaty Lorda Regenta, przy czym ich eksploracją najlepiej zająć się na samym końcu, już po tym jak skupisz się na głównym celu tej misji. Na początek kilka słów o tutejszych zagrożeniach. Na drugim piętrze znajduje się nowa ściana światła (powyższy screen), przy czym możesz ją bezproblemowo ominąć wybierając jeden z bocznych korytarzy czy na przykład wspomagając się mocą teleportacji.

Korytarze i główne pomieszczenia na drugim piętrze są patrolowane przez wielu wartowników, tak więc dobrze byłoby się pilnować - Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

Korytarze i główne pomieszczenia na drugim piętrze są patrolowane przez wielu wartowników, tak więc dobrze byłoby się pilnować. Jeżeli masz w planach eliminowanie przeciwników, to ich ciała staraj się składować na niższym piętrze, przy bocznej klatce schodowej lub w ostateczności w nieoświetlonych bocznych korytarzach. W szczególności uważaj też na nowego nadzorcę z wilczurem. Jak zapewne pamiętasz najlepiej jest zaatakować nadzorcę strzałkami usypiającymi i następnie szybko użyć zwykłych bełtów do pozbycia się zwierzęcia.

Tyle słowem wstępu, pora na omówienie poszczególnych obszarów drugiego piętra - Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

Tyle słowem wstępu, pora na omówienie poszczególnych obszarów drugiego piętra. W dwóch pomieszczeniach w południowo-wschodniej części wieży (tych sąsiadujących z klatką schodową z pylonem) do odnalezienia są w sumie trzy książki. W północno-wschodnim narożniku drugiego piętra znajduje się kominek (powyższy screen). Pociągnij za lampion na prawej ścianie żeby odblokować sobie dostęp do tajnej komnaty skrywającej złoto, duchowe remedium Piero, kościany amulet, dziennik audio (Audiograph - Letter to Emily from the Empress) i list (Empress to Corvo).

W centralnej części drugiego piętra do zbadania jest szereg mniejszych pomieszczeń - Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

W centralnej części drugiego piętra do zbadania jest szereg mniejszych pomieszczeń. Najważniejsze z nich to [Komnata Generała Tobiasa - General Tobias' Quarters] (powyższy screen) i do odnalezienia są tu złoto, książka, list (Concerns about the Royal Interrogator) oraz plan (blueprint). W sąsiednich pomieszczeniach ukryto złoto, urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool), eliksir zdrowia Sokolova, dwie książki oraz klucz do komnat Lorda Regenta (Lord Regent's chamber key).

Na sam koniec proponuję zostawić sobie pomieszczenia sąsiadujące z komnatami Lorda Regenta, czyli te, które znajdują się w południowo-zachodniej części drugiego piętra wieży Dunwall - Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry

Na sam koniec proponuję zostawić sobie pomieszczenia sąsiadujące z komnatami Lorda Regenta, czyli te, które znajdują się w południowo-zachodniej części drugiego piętra wieży Dunwall. Do odnalezienia są tu mianowicie złoto, eliksir zdrowia Sokolova, książka oraz obraz Sokolova (powyższy screen). Twoją uwagę powinny też zwrócić schody prowadzące na dach budynku, ale eksploracją tej części wieży warto zająć się dopiero po złożeniu wizyty w komnatach Lorda Regenta.

Podobało się?

0

Dishonored

9 października 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-10-29
14:44

zanonimizowany648933 Konsul

Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.

Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.

muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.

Komentarz: zanonimizowany648933
2012-10-29
18:19

Stranger. Senator

Stranger.

Aded21, g0tcha --> Dzięki za komentarze. Wszystko to zostanie uwzględniane w dalszym toku prac. :)

Komentarz: Stranger.
2012-10-30
18:08

sawbona Legionista

sawbona

Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?

Komentarz: sawbona
2012-11-02
16:38

beeron Junior

@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.

Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.

Komentarz: beeron
2012-11-04
12:33

zanonimizowany834953 Junior

Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.

Komentarz: zanonimizowany834953
2012-11-13
13:00

beeron Junior

Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.

Komentarz: beeron
2016-11-22
14:40

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Dobry poradnik. Kilka razy skorzystałem.

Komentarz: Cainoor
2020-07-27
13:56

TheKiller Legionista

Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??

Komentarz: TheKiller
2021-01-04
14:05

djlukee Junior

Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.

Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.

Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.

Komentarz: djlukee
2024-09-13
08:44

Darth Kagris Junior

Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?

Komentarz: Darth Kagris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl