Eksploracja parteru wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
Aktualizacja:
Eksploracja parteru wieży Dunwall
Nowy główny cel: Find the Lord Regent's bedchambers (Znajdź komnaty sypialne Lorda Regenta)
Uwaga - Oprócz poniższego opisu polecam zapoznać się także z mapką wieży Dunwall znajdującą się w podpunkcie Plan misji. Powinno ci to znacząco pomóc w sprawnej nawigacji po kolejnych piętrach wieży.
![Na parterze lokacji [Wieża Dunwall - Dunwall Tower] tak na dobrą sprawę niewiele miejsc jest do zbadania - Eksploracja parteru wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/441783312.jpg)
Na parterze lokacji [Wieża Dunwall - Dunwall Tower] tak na dobrą sprawę niewiele miejsc jest do zbadania. Rozejrzyj się przy drzwiach wejściowych za duchowym remedium Piero (oraz mapą wieży) i zaczekaj aż widoczny w oddali Generał Tobias zakończy rozmowę z Lordem Regentem. Dopiero wtedy przystąp do działania, uważając na wartowników patrolujących główny hol. Jeżeli masz zamiar wyeliminować przebywających tu wrogów, to ich ciała najlepiej jest poukrywać przy głównym wejściu do wieży.

Drzwi znajdujące się na prawo od holu prowadzą do pomieszczenia z podwodnym tunelem (tym, którego mogłeś użyć do przedostania się do wnętrza wieży Dunwall). Drzwi zlokalizowane na prawo od głównych schodów (powyższy screen) prowadzą z kolei do kuchni. Są one domyślnie zamknięte i wymagają użycia specjalnego klucza do wieży Dunwall (Dunwall Tower skeleton key), który mogłeś odnaleźć w poprzedniej misji gry w sypialni właściwej Lady Boyle. To zresztą nie jedyną takie utrudnienie, bo w innych częściach wieży również będziesz odnajdywał pojedyncze drzwi wymagająca dysponowania tym kluczem. Nie martw się jednak, bo wszystkie zablokowane przejścia można ominąć.

Po otwarciu drzwi zabierz ze sobą klucz do kuchni (Dunwall Tower kitchen key). Jeśli zaś chodzi o samą kuchnię, spotkasz tu kilku służących oraz co najmniej jednego wartownika. Tradycyjnie już możesz wybrać czy chcesz eliminować napotykane postacie czy je ignorować. W tym pierwszym przypadku ciała proponuję składować w pobliskim kontenerze. W samej kuchni nie odnajdziesz żadnych unikalnych przedmiotów, a jedynie złoto, żywność, urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool) i duchowe remedium Piero.

Na pierwsze piętro wieży Dunwall najprościej możesz dotrzeć wybierając główne schody (powyższy screen). Uważaj oczywiście na przebywających w okolicy wartowników. Zwróć jednocześnie uwagę na terminal służący do komunikowania się z Lordem Regentem. Domyślnie jest on wyłączony, choć jeśli doprowadziłeś do wszczęcia alarmu, to możesz go użyć żeby skontaktować się z Lordem i go trochę poddenerwować oraz wyjawić mu z kim ma do czynienia.

Jeżeli nie chcesz korzystać z głównych schodów, to możesz wybrać jedno z dwóch przejść znajdujących się w opisanej wyżej kuchni - schody (powyższy screen) lub dziurę zlokalizowaną nad kontenerem na śmieci.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 6 - Return to the Tower
- Plan misji | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Przedostanie się na górny poziom śluzy | Misja 6 - Return to the Tower
- Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Zbadanie obszaru wokół wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Przedostanie się do wnętrza wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja parteru wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Eksploracja pierwszego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja trzeciego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Przedostanie się do komnat Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower
- Wybranie sposobu eliminacji Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja dachu wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Powrót do łodzi Samuela | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- The Hound Pits Pub #7 | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Misja 6 - Return to the Tower
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
