Dishonored: Przedostanie się przez ścianę kwarantanny
Aktualizacja:
Przedostanie się przez ścianę kwarantanny

Na początek krótkie podsumowane i zarazem przypomnienie. Ściana kwarantanny, przez którą musisz się przedostać, znajduje się w lokacji [Brama Rudshore - Rudshore Gate] i przylegający do niej plac patrolowany jest zarówno przez zwykłych wartowników jak i przeciwników na szczudłach (tall boys). Ważną informacją jest ponadto to, że do kolejnego obszaru nie możesz dotrzeć w standardowy sposób, albowiem od celu podróży oddziela Cię aktywna ściana światła. Poniżej znajdują się sugerowane warianty zachowania.

Wariant 1; zbliżenie się do ściany kwarantanny od lewej strony) Chcąc zbliżyć się do ściany kwarantanny od lewej strony musisz przejść przez wspomniane w jednym z poprzednich podpunktów poradnika zrujnowane budynki. Nie jest to zbyt wymagający proces, choć warto pilnować się żeby nie pozostawać zbyt długo w pobliżu okiennic i innych odsłoniętych miejsc.

Po tym jak dostatecznie zbliżysz się do ściany światła powinieneś zauważyć zasilający ją zbiornik z wielorybim tranem. Z racji tego, że nie możesz się tam raczej teleportować zbiornik najlepiej jest zniszczyć z dużej odległości, pomagając sobie kuszą. Po wyłączeniu ściany światła możesz od razu skierować się do wyjścia, uważając jednak oczywiście na wrogów na szczudłach.

Wariant 2; zbliżenie się do ściany kwarantanny od prawej strony) Chcąc zbliżyć się do ściany kwarantanny od prawej strony musisz przemieszczać się w pobliżu budynku zamieszkiwanego przez ocalałych. Warto pozostawać na niższym poziomie (powyższy screen), zmniejszając tym samym ryzyko wykrycia.

Po dostatecznym zbliżeniu się do ściany światła musisz użyć mocy Blink (teleportacja) do przeniesienia się na przylegający do niej górny balkonik. W międzyczasie należy oczywiście unikać wrogów na szczudłach. Po znalezieniu się na górnym balkoniku użyj ponownie teleportacji do ominięcia trakcji pod napięciem i podejdź do zbiornika z zamiarem jego wyjęcia oraz wyłączenia ściany.

Wariant 3; przejażdżka kolejką) Jest to najciekawszy wariant, albowiem pozwala on na bezproblemowe ominięcie wszystkich wrogów na szczudłach patrolujących plac wokół ściany światła. Jeżeli masz zamiar skorzystać z podróżującej po okolicy kolejki, to rozpocznij w miejscu, w którym co jakiś czas zrzuca ona zwłoki z mostu (powyższy screen).

Plan zakłada przedostanie się na dach jednego z budynków, tak by móc następnie z niego zeskoczyć, lądując na dachu kolejki. Musisz w rezultacie przystąpić do wspinaczki, wykorzystując do tego celu budynki znajdujące się po Twojej lewej stronie (powyższy screen).

W trakcie wspinaczki pomagaj sobie oczywiście mocą Blink (teleportacja), starając się przy tym nie stracić równowagi. Docelowo musisz dotrzeć na pokazany na powyższym screenie dach.

Ustaw się bezpośrednio nad torami i zaczekaj na przybycie kolejki, co może niestety trochę potrwać. W trakcie gdy kolejka jest zajęta wyrzucaniem zwłok użyj po raz kolejny teleportacji żeby się na nią przenieść.

Kolejka powinna wkrótce ruszyć z miejsca, przy czym nie możesz nagle się rozluźnić, bo jak zapewne pamiętasz zbliżasz się do aktywnej ściany światła. Musisz w rezultacie odpowiednio wcześniej zeskoczyć z kolejki lub w trakcie przejażdżki użyć kuszy do zniszczenia zasilającego ścianę światła zbiornika.
Nowy główny cel: Travel to the Old Port District (Wybierz się do starej dzielnicy portowej)

Podsumowanie) Wszystkie opisane powyżej warianty zachowania pozwolą ci na wyłączenie ściany światła i tym samym na przedostanie się na jej drugą stronę. Zeskocz na niższy poziom i zlokalizuj pokazane na powyższym screenie drzwi, docierając do lokacji [Obrzeża starej dzielnicy portowej - Old Port District Outskirts]. Podejdź do drugich drzwi i zaczekaj aż zostaniesz przeniesiony w nowe miejsce.
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored: Poradnik do gry
- Dishonored: Misja 7 - The Flooded District
- Dishonored: Plan misji 7
- Dishonored: Wydostanie się z magazynu
- Dishonored: Zbadanie nabrzeża Rudshore
- Dishonored: Przedostanie się do rafinerii Greaves
- Dishonored: Zbadanie okolic rafinerii Greaves
- Dishonored: Dotarcie do miejsca składowania sprzętu Corvo
- Dishonored: Przedostanie się do centralnego Rudshore
- Dishonored: Zbadanie centralnego Rudshore
- Dishonored: Przedostanie się do wnętrza bazy Dauda
- Dishonored: Dotarcie do komnaty Dauda
- Dishonored: Wybranie sposobu eliminacji Dauda
- Dishonored: Dotarcie do tunelu znajdującego się pod bazą Dauda
- Dishonored: Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny
- Dishonored: Spotkanie się z ocalałymi
- Dishonored: Przedostanie się przez ścianę kwarantanny
- Dishonored: Dotarcie do wejścia do kanałów
- Dishonored: Eksploracja pierwszej części kanałów
- Dishonored: Zdobycie klucza do drugiej części kanałów
- Dishonored: Eksploracja drugiej części kanałów
- Dishonored: Misja 7 - The Flooded District
- Dishonored: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
TobiAlex - a cóż to jest ten tzw. "foch fermiego"???? Tak, mam kartę Nvidii- nie przegrzewa mi się, sprawdzałam. Ani karta, ani procesor. Ale pewnie masz rację :)
witam wszystkich. Mam pytanie czy zabijanie zarażonych (płaczków) wpływa na fabułę lub zakończenie?
Po co robić poradnik w takim tępie ? gry online to najgorszy portal o grach w PL moim zdaniem.
Dzięki za czujność. Mniejsze i większe błędy załatamy po zakończeniu głównych prac nad opisem przejścia. :)
Jest dokładnie jak FlyingPole powiedział. Gra sama wybiera, która Lady Boyle jest prawdziwa (ja na przykład miałem czerwoną), nie jest to stała rzecz.
Poza tym napisałeś:
Po znalezieniu się w sypialni musisz zadecydować czy chcesz zamordować Esmę czy też ją jedynie ogłuszyć, tak by przystać na prośbę Lorda Brisby'ego. Lepsze jest oczywiście to drugie wyjście. Do zneutralizowania Esmy możesz użyć strzałek usypiających, bądź też podejść do niej od tyłu i ją udusić.
Uduszenie wiąże się zazwyczaj ze śmiercią, tak więc "podduszenie" powinno być lepszym zwrotem w tej sytuacji.
Tak czy inaczej Stranger jest jednym z niewielu osób robiących poradniki na Gry-Online, którzy robią to bardzo dobrze, nie po macoszemu. Po prostu nie odwalają lipy. Tak więc Stranger, robisz dobrą robotę i trzymaj tak dalej.
Co do znalezienia odpowiedniej pani Boyle to poradnik zawiera dość poważny błąd - gra losowo wybiera nasz cel tj. raz jest to "czarna" Boyle, raz "biała", a raz "czerwona". Sam przechodząc grę miałem zabić "białą" panią Boyle, która nie była zainteresowana facetami, zamiast tego była miłośniczką muzyki i można było z nią pójść do pokoju muzycznego.
Błąd w tym że za pierwszym razem gostka załatwiłem z kuszy i spad,za drugim razem szczury obezwładniły gostka podszedłem i mieczem utłukłem.
markopolo --> jeżeli po prostu podchodziłeś i tłukłeś to spróbuj inaczej to zakończyć. Zablinkuj sie za jego plecy i albo krytyk nożem albo podduś. Jak nie to spróbuj jakimś sprzętem, mocą(szczury albo force push). i jak za 4-5 razem sie nie uda to niestety ale jakis bug w Twojej wersji i gry nie ukończysz :D
A może ktoś wie co zrobić,jestem na latarni ( stalowy kolos) mam uratować Emily.Utłukłem gostka Emily usiadła i nie reaguje,biegam po latarni i nie wiem co mam dalej zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
