Dotarcie do podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
Aktualizacja:
Dotarcie do podwórza

Do podwórza możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z drzwi znajdujących się na parterze budynku Nadzorcy Campbella (powyższy screen). Jest to dobre rozwiązanie jeśli zależy ci na szybkim dotarciu do miejsca zakończenia misji.

Drugi wariant zakłada udanie się do drzwi znajdujących się na końcu głównej drogi na lewo od budynku Nadzorcy Campbella (Back Alley - powyższy screen). To właśnie z tego przejścia radzę skorzystać, albowiem po drodze będziesz mógł załagodzić pewien konflikt i bezproblemowo pozbierać cenne skarby. Zachowaj jednak czujność, bo wspomniane wyżej przejście domyślnie jest pilnowane przez dwóch wartowników (możesz ich wyminąć lub wyeliminować).

Po znalezieniu się w nowym miejscu udaj się prosto. W okolicy ma miejsce kłótnia pomiędzy wartownikami. Z racji tego, że jednemu z wartowników towarzyszy niewinna osoba warto wykazać się inicjatywą i zaoferować wsparcie. Jest to tym bardziej wskazane, że obu agresywnie nastawionych nadzorców możesz bezproblemowo zajść od tyłu i zabić lub ogłuszyć. Od uratowanych postaci otrzymasz podziękowanie i nagrodę w postaci kodu do sejfu znajdującego się w pobliskich koszarach. Dodatkowo warto jednemu z pokonanych nadzorców odebrać klucz do podwórza (back yard gate key). Uwaga - Jeśli nie uratujesz wspomnianych wyżej osób, to nic złego się nie stanie, albowiem pojawienie się kodu do sejfu w dzienniku Corvo nie jest wymagane do jego otwarcia.

Możesz ruszać dalej, odnajdując po drodze eliksir zdrowia Sokolova. Zachowaj czujność, bo pobliska alejka jest pilnowana przez dodatkowego wartownika. Radzę ponadto rozejrzeć się za pokazaną na powyższym screenie dziurą w ścianie budynku Nadzorcy. W pomieszczeniu piwnicznym pozostawiono złoto, żywność, eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, dwie książki oraz jeszcze jeden klucz do podwórza.

Do właściwej części podwórza zlokalizowanego na tyłach budynku Nadzorcy możesz od tej strony dotrzeć na trzy zasadnicze sposoby - otwierając z pomocą jednego z pozyskanych kluczy bramkę (powyższy screen), pokonując w ciele szczura tunel wentylacyjny lub przechodząc po rurach i innych obiektach przylegających do ścian budynków.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Plan misji | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie okolicy pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez drugą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do placu Holgera | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie w pobliże budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do sali spotkań | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Zbadanie podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Spotkanie się z Samuelem | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
