Ominięcie pierwszego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
Aktualizacja:
Ominięcie pierwszego posterunku
Nowy główny cel: Deativate the checkpoint spotlights so Samuel can move the boat closer to Sokolov's home (Wyłącz reflektory w punkcie kontrolnym żeby Samuel mógł podpłynąć do domu Sokolova)
Nowy główny cel: Find and enter Sokolov's home (Odszukaj dom Sokolova i przedostań się do środka)

Misję rozpoczyna się przy wodzie, przy czym tuż po skorzystaniu z pobliskich schodów natrafisz na wrogi posterunek (powyższy screen). Okolicę patroluje trzech przeciwników, a czwarty z nich przebywa wewnątrz stróżówki, przy której znajduje się duży reflektor (nie można go niestety zniszczyć).

Do posterunku bezpiecznie możesz się zbliżyć na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada przeskoczenie na pokazaną na powyższym screenie prawą kładkę (wykorzystaj łańcuch, którego Corvo może się złapać). Po dotarciu na nowy balkonik mógłbyś w zależności od upodobań pozostać na niższym poziomie i na przykład przedostać się do stróżówki celem eliminacji tamtejszego wartownika lub przystąpić do wspinaczki, tak by ostatecznie znaleźć się nad stróżówką.

Drugi wariant zakłada dotarcie do niewielkiego placu zlokalizowanego na lewo od posterunku (powyższy screen). Mógłbyś tu zacząć wskakiwać na kolejne obiekty z zamiarem przedostania się na dachy budynków. Jest to lepsze rozwiązanie jeśli nie zamierzasz w ogóle atakować wartowników, a chcesz ich jedynie ominąć.

Mniej oczywisty sposób ominięcia posterunku to podpłynięcie do pokazanego na powyższym screenie balkoniku. Musiałbyś tu najpierw teleportować się (moc Blink) na wystające z wody paliki i następnie na sam balkonik. Wadą tego wariantu jest to, że w wodzie znajdują się piranie i mógłbyś zostać przez nie zaatakowany.

Jeżeli zdołałeś wyeliminować wszystkich okolicznych strażników, to warto rozejrzeć się za złotem i amunicją do pistoletu. W przeciwnym wypadku od razu skieruj się do drzwi prowadzących do pobliskiego magazynu (powyższy screen). Na parterze magazynu do odnalezienia są złoto i żywność. Na pierwszym piętrze odnajdziesz z kolei złoto, żywność, plan (blueprint), klucz do magazynu (warehouse key) i duchowe remedium Piero.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 4 - The Royal Physician
- Plan misji | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie pierwszego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie drugiego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie mieszkania Pratchetta i sąsiednich budynków | Misja 4 - The Royal Physician
- Dotarcie do mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician
- Wyłączenie reflektorów na moście zwodzonym | Misja 4 - The Royal Physician
- Oswobodzenie Aleca | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie trzeciego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie okolic domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Przedostanie się do domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Odnalezienie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Porwanie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Misja 4 - The Royal Physician
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
