Wybranie sposobu eliminacji Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower
Aktualizacja:
Wybranie sposobu eliminacji Lorda Regenta

Lorda Regenta możesz się przede wszystkim pozbyć poprzez wyprowadzenie bezpośredniego ataku. Nie radzę oczywiście decydować się na takie agresywne działania, tym bardziej, że jeżeli zostaniesz przedwcześnie zauważony przez Lorda Regenta to nie podda się on bez walki.

Jeżeli masz zamiar zabić Lorda Regenta bez wszczynania alarmu, to najlepiej jest zabić go w momencie gdy zatrzyma się na zewnętrznym balkoniku (powyższy screen) lub oddając strzał od strony wspomnianego w poprzednim podpunkcie opisu przejścia paleniska. W obu przypadkach wskazane jest użycie cichszej od pistoletu kuszy.

Zdecydowanie najlepsze rozwiązanie to odsunięcie Lorda Regenta od władzy bez konieczności pozbawienia go życia i upewnij się w tym celu, że spotkałeś się na trzecim piętrze wieży z oficerem propagandy (powyższy screen; więcej na ten temat na stronie Eksploracja trzeciego piętra wieży Dunwall). Po zaliczeniu wspomnianego wyżej spotkania wejdź do lokacji [Komnaty Lorda Regenta - The Lord Regent's Chambers] i poświęć kilka chwil na ich eksplorację. Uwaga - Jeżeli Lord Regent sprawia ci problemy, to możesz go ogłuszyć lub uśpić strzałką, bo nie doprowadzi to do zablokowania omawianego alternatywnego rozwiązania.

W komnatach Lorda Regenta odnajdziesz duchowe remedium Piero, dwie książki, notatkę (Lady Boyle Missing) oraz runę. Najważniejsze jest jednak to żeby włamać się do pokazanego na powyższym screenie sejfu, wykorzystując otrzymaną od oficera kombinację, czyli 935. Zabierz z sejfu złoto, list (Dead Drop) i dziennik audio (Lord Regent's Confession Audiograph).
Nowy opcjonalny cel: Play the Lord Regent's audiograph in the Broadcast Control Station (Użyj stacji nadawczej do odtworzenia dziennika audio Lorda Regenta)
![Mając już dziennik audio ponownie wybierz się na trzecie piętro wieży (klatka schodowa w jej południowo-wschodnim narożniku), docierając po raz drugi do lokacji [Stacja nadawcza - Broadcast Control Station] - Wybranie sposobu eliminacji Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/1186049984.jpg)
Mając już dziennik audio ponownie wybierz się na trzecie piętro wieży (klatka schodowa w jej południowo-wschodnim narożniku), docierając po raz drugi do lokacji [Stacja nadawcza - Broadcast Control Station]. Wejdź w interakcję z pokazanym na powyższym screenie odtwarzaczem dzienników audio, dzięki czemu zdyskredytujesz Lorda Regenta i zaliczysz w alternatywny sposób główny cel misji. Warto dodać, że jeśli chcesz być świadkiem aresztowania Lorda Regenta musisz powrócić na drugie piętro w okolice jego komnaty.

Na koniec jeszcze kilka słów na temat sytuacji, w której zaalarmowałeś przedwcześnie Lorda Regenta o swojej obecności w wieży. Jeżeli doszło do takiego rozwiązania, to Lord Regent opuści swoje komnaty na drugim piętrze i uda się do pilnie strzeżonego obszaru zlokalizowanego na dachu wieży, a konkretnie w lokacji [Bezpieczne pomieszczenie Lorda Regenta - Regent's Safe Room]. W takiej sytuacji konieczne okaże się zbadanie dachu. Dokładny opis tego miejsca znajduje się w kolejnym podpunkcie poradnika, czyli Eksploracja dachu wieży Dunwall.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 6 - Return to the Tower
- Plan misji | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Przedostanie się na górny poziom śluzy | Misja 6 - Return to the Tower
- Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Zbadanie obszaru wokół wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Przedostanie się do wnętrza wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja parteru wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Eksploracja pierwszego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja trzeciego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Przedostanie się do komnat Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower
- Wybranie sposobu eliminacji Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja dachu wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Powrót do łodzi Samuela | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- The Hound Pits Pub #7 | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Misja 6 - Return to the Tower
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
