Ominięcie drugiej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
Aktualizacja:
Ominięcie drugiej wieży strażniczej

Zanim dotrzesz do drugiej wieży strażniczej będziesz musiał ominąć znaną ci z poprzedniej wizyty w dzielnicy destylarni drugą (w tym przypadku jedyną aktywną) ścianę światła. Gwoli przypomnienia, najprostszym sposobem jest wyłączenie ściany poprzez wyjęcie znajdującego się na prawo od niej kanistra z wielorybim tranem (powyższy screen). Zauważ jednak, że pojawił się tu także panel kontrolny, tak więc możesz użyć na nim jednego z posiadanych urządzeń do przewodów elektrycznych (rewire tool). W obu przypadkach musiałbyś oczywiście unikać znalezienia się w polu widzenia okolicznych wartowników.

W dalszym ciągu dostępny jest także alternatywny sposób przedostania się na drugą stronę ściany światła, zakładający skorzystanie z bocznych alejek. Także i tym razem po drodze będziesz świadkiem scenki. Dwóch wartowników próbuje mianowicie odebrać niewinnej kobiecie eliksir i jeśli odpowiednio szybko nie zareagujesz zostanie ona zamordowana. Jeżeli pragniesz pozbyć się wartowników i nie chcesz zostać jednocześnie odkryty, to wspomóż się dostępnymi mocami czy na przykład bełtami usypiającymi. Nagrodą za uratowanie kobiety jest klucz do domu handlarza sztuką (art dealer's apartment key), który przyda się w dalszej części tej misji. Uwaga - Jeśli kobieta zginęła, to klucz także możesz pozyskać, przy czym musiałbyś zbadać jej ciało. W okolicy odnajdziesz ponadto złoto, żywność i eliksir zdrowia Sokolova.

Druga wieża strażnicza znajduje się tuż za ścianą światła i łatwiej będzie jej unikać jeśli wybrałeś przejście bocznymi alejkami. Analogicznie do pierwszej wieży możesz zdecydować się na pozbawienie jej dostaw energii poprzez przedostanie się na jej szczyt (teleportacja) i wyjęcie zbiornika z wielorybim tranem.

Okolice wieży strażniczej patrolowane są przez trzech lub czterech wartowników i ich eliminacja może ci przysporzyć trochę problemów, albowiem ich ścieżki często przecinają się. Jeśli nie chcesz tracić czasu na ich sukcesywne eliminowanie, to pomagaj sobie przemieszczając się po dachach lub wspomagając się posiadanymi mocami. Jeżeli udało ci się natomiast ich wszystkich pozbyć, to nie omieszkaj zbadać całej okolicy, odnajdując złoto, żywność, naboje, trzy eliksiry zdrowia Sokolova, raport (official guard report) oraz urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool).

Do sąsiedniej lokacji, w której znajduje się klub Złoty Kot, możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z głównego przejścia (powyższy screen), zlokalizowanego niedaleko drugiej wieży strażniczej.

Drugi wariant zakłada przejście przez hotel Krzesło Kapitana (Captain's Chair Hotel) i jest to możliwe tylko jeśli wykonałeś pierwsze zlecenie dla Slackjawa (lidera gangu Bottle Street), albowiem wymagane jest dysponowanie kluczem do hotelu (The Captain's Chair hotel key). Wejście do hotelu znajduje się niedaleko budki strażników (powyższy screen).

Zacznij od zbadania parteru hotelu, odnajdując naboje oraz kościany amulet. Wybierz następnie schody prowadzące na wyższe piętra, ALE uważaj na szczury, które wyruszą w Twoją stronę. W zależności od upodobań możesz zaatakować gryzonie lub powrócić do poprzedniego korytarza, zaczekać aż Cię ominą i szybko udać się na górne piętra. Po dotarciu na najwyższy poziom odnajdziesz drzwi prowadzące do nowej lokacji.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 3 - House of Pleasure
- Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Ominięcie pierwszej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street | Misja 3 - House of Pleasure
- Dotarcie do bulwaru Clavering | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego | Misja 3 - House of Pleasure
- Ominięcie drugiej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Przedostanie się do klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Uratowanie Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton | Misja 3 - House of Pleasure
- Spotkanie się z Samuelem i Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- The Hound Hits Pub #4 | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
