The Hound Pits Pub - Spotkanie z lojalistami | The Hound Pits Pub #1 i #2
Aktualizacja:
Spotkanie z lojalistami
Nowy główny cel: Meet with the Loyalists in the bar (Spotkaj się w barze z lojalistami)
![Zaczekaj aż łódka Samuela dotrze do lokacji [Pub The Hound Pits - The Hound Pits Pub] i wyrusz jego śladem - The Hound Pits Pub - Spotkanie z lojalistami | The Hound Pits Pub #1 i #2 - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/1302855500.jpg)
Zaczekaj aż łódka Samuela dotrze do lokacji [Pub The Hound Pits - The Hound Pits Pub] i wyrusz jego śladem. Wybierz dowolne drzwi prowadzące do budynku pubu, choćby te, przy których ustawi się wspomniany sojusznik (powyższy screen).
Uwaga - Lokacja ta stanowi swego rodzaju bazę wypadową, do której będziesz wielokrotnie powracał w trakcie gry. Jest to dość rozległy obszar skrywający wiele skarbów (złoto, notatki, książki, dzienniki audio i inne), przy czym nie musisz już teraz wyruszać na ich poszukiwania. Radziłbym się wręcz z tym wstrzymać przynajmniej do momentu odblokowania pierwszej mocy Blink (teleportacja), bo będziesz wtedy mógł dotrzeć do kilku niedostępnych domyślnie miejsc, a także łatwiej przemieszczać się pomiędzy wysepkami (mniej problemów z piraniami).

Przejdź do głównego pomieszczenia baru i podejdź do stojących przy ladzie postaci, czyli admirała Havelocka i lorda Traevora Pendletona. Wysłuchaj rozmowy, na zakończenie której wysłany zostaniesz do niejakiego Piero.
Nowy główny cel: Meet Piero in his workshop near the dock (Spotkaj się z Piero w jego warsztacie zlokalizowanym przy dokach)

Wyjdź z budynku, najlepiej wybierając te same drzwi, przy których wcześniej ustawił się Samuel. Skręć w prawo i wejdź do nowo odblokowanego budynku warsztatu, w którym przebywa Piero. Zainicjuj oczywiście rozmowę z tą postacią, w trakcie której poproszony zostaniesz o wyświadczenie bardzo prostej przysługi.
Nowy główny cel: Get a fresh whale oil tank from upstairs (Przynieś z piętra nowy zbiornik z wielorybim tranem)

Wyjdź po schodach na górę i podejdź do prawego urządzenia (powyższy screen), zabierając z niego zbiornik z wielorybim tranem (whale oil tank).
Uwaga - Jeżeli upuścisz zbiornik lub w jakiś inny sposób doprowadzisz do jego detonacji, to czeka Cię dodatkowa procedura. Musiałbyś mianowicie z użyciem dwóch urządzeń zlokalizowanych na piętrze "przyzwać" pusty zbiornik i następnie napełnić go tranem.
Nowy główny cel: Place the whale oil tank in the receptacle (Umieść w gnieździe zbiornik z wielorybim tranem)

Powróć na parter i zbliż się do gniazda, automatycznie umieszczając w nim zbiornik. Piero w nagrodę podaruje ci maskę asasyna (assassin's mask), a także pozwoli zakupić od niego zapasy oraz ulepszenia (prawa górna opcja dialogowa). Jeżeli dysponujesz odpowiednią ilością złota to warto oczywiście w coś fajnego się zaopatrzyć.
Nowy główny cel: Go to bed and get some rest (Udaj się na odpoczynek)

Ponownie skieruj się do głównego budynku pubu. Tuż po znalezieniu się w środku skręć w prawo, dzięki czemu powinieneś znaleźć się przy klatce schodowej (powyższy screen). Skorzystaj ze schodów, docierając z ich pomocą na najwyższe czwarte piętro budynku.
![Zacznij przechodzić przez kolejne pomieszczenia, docierając docelowo do lokacji [Komnata Corvo - Corvos Chambers] - The Hound Pits Pub - Spotkanie z lojalistami | The Hound Pits Pub #1 i #2 - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/1302855593.jpg)
Zacznij przechodzić przez kolejne pomieszczenia, docierając docelowo do lokacji [Komnata Corvo - Corvo's Chambers]. Podejdź do oznaczonego przez grę łóżka, wejdź z nim w interakcję i potwierdź chęć ułożenia się do snu (prawa górna opcja z listy).
0
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
