Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
Aktualizacja:
Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła

Po tym jak uznasz, że dostatecznie zbadałeś początkowej część dzielnicy , zajmij się problemem ominięcia pierwszej ściany światła. Możliwości jest mnóstwo i sama gra zasugeruje część z nich, wyświetlając okno samouczka po zbliżeniu się do ściany. Uwaga - Nie próbuj przechodzić przez ścianę bez przygotowania (nawet z pomocą teleportacji), bo jest to równoznaczne ze śmiercią głównego bohatera. Najprostsze w mojej ocenie rozwiązanie problemu to wyjęcie z pokazanego na powyższym screenie gniazda znajdującego się w nim zbiornika z tranem, pozbawiając tym samym ścianę dostaw prądu.

Równie łatwa do wdrożenia metoda to przystąpienie do wspinaczki po obiektach znajdujących się na lewo lub na prawo od aktywnej ściany. Jest to tym bardziej wskazane, że nie musisz się nawet wspomagać mocą teleportacji.

Jeżeli zgodnie z moją sugestią zbadałeś boczne alejki dzielnicy, to możesz także przystąpić do wspinaczki w pobliżu budynku, w którym skrywał się Griff (powyższy screen) lub w miejscu, w którym handlarz ustawi się już po jego oswobodzeniu.

Jedną z bardziej wyszukanych metod na ominięcie bramy jest użycie mocy Possession (opętanie), zakładając oczywiście, że masz już ją odblokowaną. Musiałbyś mianowicie odnaleźć na lewo od bramy zniszczoną kratkę (powyższy screen), wejść do ciała jednego z przebywających w okolicy szczurów i z pomocą gryzonia przedostać się na drugą stronę.

Mniej oczywistym rozwiązaniem jest również włamanie się do zlokalizowanego na prawo od bramy panelu (powyższy screen), wykorzystując do tego celu urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool). Pomyślna akcja doprowadzi do modyfikacji działania ściany światła, tak by przepuściła bohatera i zaczęła zabijać próbujących przejść przez nią wrogów.
Nowy główny cel: Get past the second Wall of Light (Przedostań się przez drugą ścianę światła)

Już po ominięciu pierwszej ściany światła trafisz na niewielki plac. W miarę możliwości proponuję pozostawać tu na górnych poziomach, albowiem okolica jest patrolowana przez czterech przeciwników. Przy okazji polecam też zainteresować się jednym z balkoników (powyższy screen), do którego można dotrzeć od strony Griffa. Na balkoniku tym pozostawiono eliksir zdrowia Sokolova i książkę. Radzę teraz wybrać się do mieszkania doktora Galvaniego (i później do siedziby gangu). Jeśli jednak wolisz skupić się wyłącznie na głównym celu tej misji, to przeskocz do podpunktu poradnika zatytułowanego Przedostanie się przez drugą ścianę światła.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Plan misji | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie okolicy pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez drugą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do placu Holgera | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie w pobliże budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do sali spotkań | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Zbadanie podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Spotkanie się z Samuelem | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany648933 Konsul
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
Stranger. Senator
Aded21, g0tcha --> Dzięki za komentarze. Wszystko to zostanie uwzględniane w dalszym toku prac. :)
sawbona Legionista
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
beeron Junior
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
zanonimizowany834953 Junior
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
