Dishonored: Wybranie sposobu eliminacji Dauda
Aktualizacja:
Wybranie sposobu eliminacji Dauda
Nowy główny cel: Steal Daud's key (Ukradnij klucz Dauda)
Nowy opcjonalny cel: Exact your revenge on Daud - blood for blood (Zemścij się na Daudzie dokonując na nim egzekucji)
Nowy opcjonalny cel: Send Daud a message - steal the pouch from his belt, then leave him unharmed (Ukradnij Daudowi sakiewkę przymocowaną do jego pasa bez jego zabijania, dając mu dużo mu do myślenia)

Zauważ, że gra daje ci możliwość dokonania wyboru czy chcesz zabić Dauda czy jedynie go upokorzyć poprzez okradzenie go i pozostawienie przy życiu. Bardziej wskazany jest oczywiście ten drugi wariant, szczególnie że nie jest on trudniejszy do zrealizowania.
Nowy opcjonalny cel: Confront Daud and decide his fate (Zadecyduj o losie Dauda)

Nie polecam wyprowadzać bezpośredniego ataku, albowiem Daudowi towarzyszy inny zabójca, a on sam jest "odporny" na działanie większości Twoich mocy i broni. Nie licz w rezultacie na to, że łatwo zbliżysz się do niego wykorzystując spowolnienie czasu czy zabijesz go pojedynczym bełtem wycelowanym w jego głowę. Jeśli mimo wszystko zdołasz wygrać z nim bezpośredni pojedynek, to lider zabójców użyje teleportacji żeby przenieść się do ruin. Możesz tam zadecydować czy chcesz go dobić czy pozwolić mu ujść z życiem.

Do Dauda możesz zbliżyć się na kilka sposobów i jedną z metod jest użycie mocy opętania na jednym z przebywających w okolicy szczurów. Pozwoli ci to stosunkowo łatwo znaleźć się za jego plecami (powyższy screen).

Inny sposób na zbliżenie się do Dauda (z zamiarem jego zamordowania lub okradnięcia) zakłada przedostanie się na pierwsze piętro jego komnaty i warto tu sobie pomóc mocą teleportacji. Eksplorację tego piętra zostaw na później, chwilowo skupiając się na zlokalizowaniu pokazanej na powyższym screenie okiennicy.

Zachowaj ostrożność, albowiem pobliskie ruiny patrolowane są przez nowych zabójców. Jeżeli masz ich zamiar eliminować, to zacznij od osób zgromadzonych na najwyższym piętrze i następnie sukcesywnie przesuwaj się ku niższym piętrom, neutralizując kolejnych wrogów. Możesz oczywiście skorzystać z okazji i zbadać całe ruiny, odnajdując tu złoto, żywność oraz duchowe remedium Piero.

Docelowo musisz przedostać się do pokazanej na powyższym screenie drugiej okiennicy. Jest ona usytuowana jest za plecami Dauda oraz towarzyszącego mu zabójcy, a więc poniżej od tej, dzięki której opuściłeś wcześniej budynek.

To właśnie ochroniarzem Dauda warto zająć się w pierwszej kolejności. Zaczekaj aż Daud zwróci się w inną stronę, zajdź szybko od tyłu ochroniarza i go ogłusz lub zabij. Podnieś następnie jego ciało i przenieś je na zewnątrz budynku.

Na sam koniec zbliż się do Dauda. To właśnie teraz najlepiej jest zadecydować czy chcesz zamordować lidera zabójców czy też go oszczędzić. Jeśli wolisz wariant agresywny, to wykonaj na Daudzie standardową egzekucję, przed którą nie może się obronić. Jeśli wolisz wariant pokojowy, to ukradnij jego sakiewkę, pozyskując w ten złoto i kościany amulet.

Co ciekawe, jeśli zdecydowałeś się na okradzenie Dauda, to nic nie stoi na przeszkodzie żeby go ogłuszyć, albowiem nie doprowadzi to do zawalenia opcjonalnego celu misji. Za rozwiązaniem tym przemawia to, że po ogłuszeniu lidera zabójców będziesz mógł się na spokojnie rozejrzeć po jego komnacie. Zacznij od zabrania klucza Dauda (Daud's key). Na parterze do odnalezienia są eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, dwie książki oraz dziennik audio (Audiograph - Thoughts on the Lord Regent's Fall). Na piętrze możesz z kolei odnaleźć złoto, cztery książki i zamkniętą skrzynię z wartościowym przedmiotem i listem (Letter to Daud).
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored: Poradnik do gry
- Dishonored: Misja 7 - The Flooded District
- Dishonored: Plan misji 7
- Dishonored: Wydostanie się z magazynu
- Dishonored: Zbadanie nabrzeża Rudshore
- Dishonored: Przedostanie się do rafinerii Greaves
- Dishonored: Zbadanie okolic rafinerii Greaves
- Dishonored: Dotarcie do miejsca składowania sprzętu Corvo
- Dishonored: Przedostanie się do centralnego Rudshore
- Dishonored: Zbadanie centralnego Rudshore
- Dishonored: Przedostanie się do wnętrza bazy Dauda
- Dishonored: Dotarcie do komnaty Dauda
- Dishonored: Wybranie sposobu eliminacji Dauda
- Dishonored: Dotarcie do tunelu znajdującego się pod bazą Dauda
- Dishonored: Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny
- Dishonored: Spotkanie się z ocalałymi
- Dishonored: Przedostanie się przez ścianę kwarantanny
- Dishonored: Dotarcie do wejścia do kanałów
- Dishonored: Eksploracja pierwszej części kanałów
- Dishonored: Zdobycie klucza do drugiej części kanałów
- Dishonored: Eksploracja drugiej części kanałów
- Dishonored: Misja 7 - The Flooded District
- Dishonored: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
TobiAlex - a cóż to jest ten tzw. "foch fermiego"???? Tak, mam kartę Nvidii- nie przegrzewa mi się, sprawdzałam. Ani karta, ani procesor. Ale pewnie masz rację :)
witam wszystkich. Mam pytanie czy zabijanie zarażonych (płaczków) wpływa na fabułę lub zakończenie?
Po co robić poradnik w takim tępie ? gry online to najgorszy portal o grach w PL moim zdaniem.
Dzięki za czujność. Mniejsze i większe błędy załatamy po zakończeniu głównych prac nad opisem przejścia. :)
Jest dokładnie jak FlyingPole powiedział. Gra sama wybiera, która Lady Boyle jest prawdziwa (ja na przykład miałem czerwoną), nie jest to stała rzecz.
Poza tym napisałeś:
Po znalezieniu się w sypialni musisz zadecydować czy chcesz zamordować Esmę czy też ją jedynie ogłuszyć, tak by przystać na prośbę Lorda Brisby'ego. Lepsze jest oczywiście to drugie wyjście. Do zneutralizowania Esmy możesz użyć strzałek usypiających, bądź też podejść do niej od tyłu i ją udusić.
Uduszenie wiąże się zazwyczaj ze śmiercią, tak więc "podduszenie" powinno być lepszym zwrotem w tej sytuacji.
Tak czy inaczej Stranger jest jednym z niewielu osób robiących poradniki na Gry-Online, którzy robią to bardzo dobrze, nie po macoszemu. Po prostu nie odwalają lipy. Tak więc Stranger, robisz dobrą robotę i trzymaj tak dalej.
Co do znalezienia odpowiedniej pani Boyle to poradnik zawiera dość poważny błąd - gra losowo wybiera nasz cel tj. raz jest to "czarna" Boyle, raz "biała", a raz "czerwona". Sam przechodząc grę miałem zabić "białą" panią Boyle, która nie była zainteresowana facetami, zamiast tego była miłośniczką muzyki i można było z nią pójść do pokoju muzycznego.
Błąd w tym że za pierwszym razem gostka załatwiłem z kuszy i spad,za drugim razem szczury obezwładniły gostka podszedłem i mieczem utłukłem.
markopolo --> jeżeli po prostu podchodziłeś i tłukłeś to spróbuj inaczej to zakończyć. Zablinkuj sie za jego plecy i albo krytyk nożem albo podduś. Jak nie to spróbuj jakimś sprzętem, mocą(szczury albo force push). i jak za 4-5 razem sie nie uda to niestety ale jakis bug w Twojej wersji i gry nie ukończysz :D
A może ktoś wie co zrobić,jestem na latarni ( stalowy kolos) mam uratować Emily.Utłukłem gostka Emily usiadła i nie reaguje,biegam po latarni i nie wiem co mam dalej zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
