Wybranie sposobu eliminacji Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
Aktualizacja:
Wybranie sposobu eliminacji Dauda
Nowy główny cel: Steal Daud's key (Ukradnij klucz Dauda)
Nowy opcjonalny cel: Exact your revenge on Daud - blood for blood (Zemścij się na Daudzie dokonując na nim egzekucji)
Nowy opcjonalny cel: Send Daud a message - steal the pouch from his belt, then leave him unharmed (Ukradnij Daudowi sakiewkę przymocowaną do jego pasa bez jego zabijania, dając mu dużo mu do myślenia)

Zauważ, że gra daje ci możliwość dokonania wyboru czy chcesz zabić Dauda czy jedynie go upokorzyć poprzez okradzenie go i pozostawienie przy życiu. Bardziej wskazany jest oczywiście ten drugi wariant, szczególnie że nie jest on trudniejszy do zrealizowania.
Nowy opcjonalny cel: Confront Daud and decide his fate (Zadecyduj o losie Dauda)

Nie polecam wyprowadzać bezpośredniego ataku, albowiem Daudowi towarzyszy inny zabójca, a on sam jest "odporny" na działanie większości Twoich mocy i broni. Nie licz w rezultacie na to, że łatwo zbliżysz się do niego wykorzystując spowolnienie czasu czy zabijesz go pojedynczym bełtem wycelowanym w jego głowę. Jeśli mimo wszystko zdołasz wygrać z nim bezpośredni pojedynek, to lider zabójców użyje teleportacji żeby przenieść się do ruin. Możesz tam zadecydować czy chcesz go dobić czy pozwolić mu ujść z życiem.

Do Dauda możesz zbliżyć się na kilka sposobów i jedną z metod jest użycie mocy opętania na jednym z przebywających w okolicy szczurów. Pozwoli ci to stosunkowo łatwo znaleźć się za jego plecami (powyższy screen).

Inny sposób na zbliżenie się do Dauda (z zamiarem jego zamordowania lub okradnięcia) zakłada przedostanie się na pierwsze piętro jego komnaty i warto tu sobie pomóc mocą teleportacji. Eksplorację tego piętra zostaw na później, chwilowo skupiając się na zlokalizowaniu pokazanej na powyższym screenie okiennicy.

Zachowaj ostrożność, albowiem pobliskie ruiny patrolowane są przez nowych zabójców. Jeżeli masz ich zamiar eliminować, to zacznij od osób zgromadzonych na najwyższym piętrze i następnie sukcesywnie przesuwaj się ku niższym piętrom, neutralizując kolejnych wrogów. Możesz oczywiście skorzystać z okazji i zbadać całe ruiny, odnajdując tu złoto, żywność oraz duchowe remedium Piero.

Docelowo musisz przedostać się do pokazanej na powyższym screenie drugiej okiennicy. Jest ona usytuowana jest za plecami Dauda oraz towarzyszącego mu zabójcy, a więc poniżej od tej, dzięki której opuściłeś wcześniej budynek.

To właśnie ochroniarzem Dauda warto zająć się w pierwszej kolejności. Zaczekaj aż Daud zwróci się w inną stronę, zajdź szybko od tyłu ochroniarza i go ogłusz lub zabij. Podnieś następnie jego ciało i przenieś je na zewnątrz budynku.

Na sam koniec zbliż się do Dauda. To właśnie teraz najlepiej jest zadecydować czy chcesz zamordować lidera zabójców czy też go oszczędzić. Jeśli wolisz wariant agresywny, to wykonaj na Daudzie standardową egzekucję, przed którą nie może się obronić. Jeśli wolisz wariant pokojowy, to ukradnij jego sakiewkę, pozyskując w ten złoto i kościany amulet.

Co ciekawe, jeśli zdecydowałeś się na okradzenie Dauda, to nic nie stoi na przeszkodzie żeby go ogłuszyć, albowiem nie doprowadzi to do zawalenia opcjonalnego celu misji. Za rozwiązaniem tym przemawia to, że po ogłuszeniu lidera zabójców będziesz mógł się na spokojnie rozejrzeć po jego komnacie. Zacznij od zabrania klucza Dauda (Daud's key). Na parterze do odnalezienia są eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, dwie książki oraz dziennik audio (Audiograph - Thoughts on the Lord Regent's Fall). Na piętrze możesz z kolei odnaleźć złoto, cztery książki i zamkniętą skrzynię z wartościowym przedmiotem i listem (Letter to Daud).
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 7 - The Flooded District
- Plan misji | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Wydostanie się z magazynu | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Zbadanie nabrzeża Rudshore | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się do rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie okolic rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Dotarcie do miejsca składowania sprzętu Corvo | Misja 7 - The Flooded District
- Przedostanie się do centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się do wnętrza bazy Dauda | Misja 7 - The Flooded District
- Dotarcie do komnaty Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Dotarcie do tunelu znajdującego się pod bazą Dauda | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
- Spotkanie się z ocalałymi | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się przez ścianę kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
- Dotarcie do wejścia do kanałów | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Eksploracja pierwszej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
- Zdobycie klucza do drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
- Eksploracja drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Misja 7 - The Flooded District
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
