Przedostanie się do klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
Aktualizacja:
Przedostanie się do klubu Złoty Kot
![Jeżeli wybrałeś główne przejście, to eksplorację lokacji [Złoty Kot - The Golden Cat] rozpoczniesz przy drodze prowadzącej do klubu - Przedostanie się do klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/399998546.jpg)
Jeżeli wybrałeś główne przejście, to eksplorację lokacji [Złoty Kot - The Golden Cat] rozpoczniesz przy drodze prowadzącej do klubu. Uważaj na napotkanych po drodze wartowników (co najmniej trzech) oraz na kurtyzany. Nie licz na to, że pracownice domu uciech będą zachowywały się analogicznie do cywilów, gdyż na widok Corvo podniosą alarm. Kurtyzany warto w rezultacie omijać lub po cichu eliminować.

Jeżeli zdecydowałeś się przejść przez hotel, to rozpoczniesz w zdecydowanie ciekawszym miejscu, a mianowicie na dachu budynków znajdujących się po przeciwległej stronie ulicy od klubu. Będziesz w rezultacie mógł łatwiej zaplanować swoje kroki, a także w razie potrzeby w prostszy sposób unikać przebywających na dole postaci.

Zanim cokolwiek więcej zdziałasz radzę dokładnie zbadać tę część mapy. W szczególności warto zainteresować się wnętrzem pokazanego na powyższym screenie prawego budynku, do którego najlepiej jest przeteleportować się z pomocą mocy Blink. Na wyższym piętrze wspomnianego budynku pozostawiono runę.

Do klubu Złoty Kot tradycyjnie dla tego typu sytuacji możesz przedostać się na wiele różnych sposobów. Najbardziej oczywisty wariant to wybranie głównego wejścia. Nie jest to jednak dobry pomysł, albowiem w okolicy przebywa kilku wartowników. Ponadto musiałbyś uważać na co najmniej jedną kurtyzanę. Uwaga - Oprócz wybrania głównych drzwi możesz też równie dobrze przebiec w ciele szczura przez pobliski tunel wentylacyjny, docierając do przebieralni zlokalizowanej w piwnicy budynku.

Nieco lepszym rozwiązaniem jest dotarcie do balkoniku na pierwszym piętrze, a konkretniego tego znajdującego się nad głównym wejściem. Możesz tego dokonać przeskakując lub teleportując się po dachach budynków. Wspomniany balkonik jest okupowany przez pojedynczego wartownika i w zależności od upodobań możesz go zlikwidować lub ominąć.

Jeszcze ciekawszy pomysł to dotarcie do otwartej okiennicy. Jako że okiennica ta znajduje się nad balkonikiem z wartownikiem dociera się tam w niemal identyczny sposób. Zaletą wybrania okiennicy jest to, że nie musisz nikogo w międzyczasie unikać.

Najmniej oczywiste rozwiązanie zakłada przedostanie się do wnętrza klubu podwodnymi tunelami. Musiałbyś w tym celu wybrać się w lewo, docierając do miejsca, w którym przebywa kurtyzana (powyższy screen). Pamiętaj o możliwości wszczynania alarmów przez te postacie, tak więc ogłusz kurtyzanę lub postaraj się ją ominąć.

Zbliż się do wody i użyj mocy opętania (Possession) na jednej z pływających w pobliżu piranii. Po przejęciu kontroli nad rybą wpłyń do pokazanego na powyższym screenie tunelu. Zaprowadzi Cię on do pomieszczenia z prysznicami znajdującego się w piwnicy klubu.
Uwaga - Proponuję zapoznać się teraz z kolejnym podpunktem poradnika zatytułowanym Zbadanie klubu Złoty Kot. Jeśli jednak z jakiegoś powodu bardzo ci się śpieszy, to możesz pominąć ten krok i zająć się od razu odnalezieniem Emily (Uratowanie Emily) i pozbyciem się bliźniaków (Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton).
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 3 - House of Pleasure
- Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Ominięcie pierwszej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street | Misja 3 - House of Pleasure
- Dotarcie do bulwaru Clavering | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego | Misja 3 - House of Pleasure
- Ominięcie drugiej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Przedostanie się do klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Uratowanie Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton | Misja 3 - House of Pleasure
- Spotkanie się z Samuelem i Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- The Hound Hits Pub #4 | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
