Dishonored: Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny
Aktualizacja:
Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny
Nowy główny cel: Get through the quarantine wall and out of the Flooded District (Przedostań się na drugą stronę ściany kwarantanny z zamiarem opuszczenia zalanej dzielnicy)

Tuż po tym jak wyjdziesz z tunelu eksplorację nowej lokacji rozpocznij od udania się w prawo. Uważaj na grupę szczurów, przez które możesz zostać nagle zaatakowany. Gryzoni możesz pozbyć się z pomocą pistoletu, granatów lub wskakując na jeden z głazów i atakując je przy pomocy ostrza. Po pozbyciu się szczurów zbadaj okolicę w poszukiwaniu kościanego amuletu.

Powróć do miejsca startu i dla odmiany wybierz się teraz w lewo. Po dotarciu do miejsca, w którym z wagonu zrzucane są ciała, skręć w prawo. Po drodze powinieneś minąć dwóch cywilów, aczkolwiek nie trzeba im pomagać ani obawiać się żadnego zagrożenia z ich strony. Skieruj się do pokazanego na powyższym screenie magazynu.

W okolicy tej przebywa dwóch neutralnie nastawionych do Ciebie bandytów i warto wysłuchać ich rozmowy, dowiadując się na temat jednego z możliwych sposobów przedostania się przez ścianę kwarantanny. Już po zakończonej rozmowie dobrze byłoby okraść jednego z opryszków (nie musisz go ogłuszać ani zabijać), pozyskując w ten sposób klucz do magazynu Mosley'a (Mosley's warehouse key).

Wspomniany klucz warto od razu użyć do odblokowania sobie dostępu do znajdującego się na tym piętrze pomieszczenia magazynowego (powyższy screen). Do odnalezienia są tu złoto, amunicja, list (Letter to Ferg), urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool) oraz eliksir zdrowia Sokolova.

Powróć teraz w okolice miejsca, w którym wcześniej spotkałeś dwóch cywilów. Radzę poświęcić kilka chwil na eksplorację budynków zlokalizowanych po lewej stronie (powyższy screen). Na kolejne piętra i wyżej położone półki możesz przenosić się z pomocą mocy teleportacji, odnajdując po drodze złoto, żywność i duchowe remedium Piero. W jednej z komnat spotkasz zarażoną kobietę i od niej również możesz otrzymać sugestie na temat ominięcia bramy kwarantanny.

Po zakończonej rozmowie z kobietą zabierz złoto, żywność, bełty, książkę i list (Letter to Alfa). Kontynuuj wspinaczkę ku wyższym piętrom tutejszych budynków. Docelowo musisz dotrzeć na pokazany na powyższym screenie dach, na którym pozostawiono runę. Warto też zapamiętać sobie to miejsce, bo być może powrócisz tu w przyszłości.
![Kolejny krok to zbliżenie się do głównego placu tego obszaru, czyli do lokacji [Brama Rudshore - Rudshore Gate] - Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District - Dishonored - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1284/1615223859.jpg)
Kolejny krok to zbliżenie się do głównego placu tego obszaru, czyli do lokacji [Brama Rudshore - Rudshore Gate]. Możesz tego dokonać na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszym z nich jest zbliżenie się do placu od strony magazynu z dwoma spotkanymi wcześniej przestępcami. Musisz się tu jednak pilnować, albowiem w okolicy przebywa kilku wartowników.

Drugi wariant to wybranie uliczek zlokalizowanych za torowiskiem, na którym zatrzymuje się pociąg wyładowujący co jakiś czas ciała. Zaletą tej ścieżki jest to, że nie jest ona przez nikogo pilnowana.

Najpoważniejszym zagrożeniem na placu sąsiadującym ze ścianą kwarantanny są przeciwnicy poruszający się na szczudłach (tall boys). Pamiętaj przede wszystkim o tym, że posiadają oni o wiele szersze pole widzenia od standardowych wrogów, tak więc musisz jeszcze bardziej pilnować się żeby nie zostać zauważonym.

Pewną ciekawostką jest to, że gra zapewnia możliwość odwrócenia uwagi wrogów na szczudłach. Musiałbyś mianowicie dostarczyć zbiornik z wielorybim tranem (jest on w pomieszczeniu magazynowym, które wcześniej otworzyłeś sobie kluczem) do pokazanego na powyższym screenie slotu. Zdecydowanie nie polecam jednak tego rozwiązania, bo po załączeniu reflektorów przeciwnicy na szczudłach zaczną eliminować bezbronnych cywilów przebywających w pobliskim blokowisku. Warto natomiast zbadać obszar wokół wspomnianego slotu, odnajdując złoto, żywność, naboje, eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, książkę oraz dwie notatki (Contractor's note) (Tallboy Orders).

Na sam koniec polecam zostawić sobie eksplorację kilku zrujnowanych budynków, które znajdują się na lewo od torowiska i ściany kwarantanny (powyższy screen). Do wspomnianych budynków najlepiej jest dotrzeć od strony wspomnianych wcześniej bocznych uliczek i do odnalezienia są tu złoto, żywność oraz naboje. Warto odnotować, że małe pomieszczenie jednego z budynków jest zamknięte, ale możesz do niego przedostać się od strony okiennicy.
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored: Poradnik do gry
- Dishonored: Misja 7 - The Flooded District
- Dishonored: Plan misji 7
- Dishonored: Wydostanie się z magazynu
- Dishonored: Zbadanie nabrzeża Rudshore
- Dishonored: Przedostanie się do rafinerii Greaves
- Dishonored: Zbadanie okolic rafinerii Greaves
- Dishonored: Dotarcie do miejsca składowania sprzętu Corvo
- Dishonored: Przedostanie się do centralnego Rudshore
- Dishonored: Zbadanie centralnego Rudshore
- Dishonored: Przedostanie się do wnętrza bazy Dauda
- Dishonored: Dotarcie do komnaty Dauda
- Dishonored: Wybranie sposobu eliminacji Dauda
- Dishonored: Dotarcie do tunelu znajdującego się pod bazą Dauda
- Dishonored: Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny
- Dishonored: Spotkanie się z ocalałymi
- Dishonored: Przedostanie się przez ścianę kwarantanny
- Dishonored: Dotarcie do wejścia do kanałów
- Dishonored: Eksploracja pierwszej części kanałów
- Dishonored: Zdobycie klucza do drugiej części kanałów
- Dishonored: Eksploracja drugiej części kanałów
- Dishonored: Misja 7 - The Flooded District
- Dishonored: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
TobiAlex - a cóż to jest ten tzw. "foch fermiego"???? Tak, mam kartę Nvidii- nie przegrzewa mi się, sprawdzałam. Ani karta, ani procesor. Ale pewnie masz rację :)
witam wszystkich. Mam pytanie czy zabijanie zarażonych (płaczków) wpływa na fabułę lub zakończenie?
Po co robić poradnik w takim tępie ? gry online to najgorszy portal o grach w PL moim zdaniem.
Dzięki za czujność. Mniejsze i większe błędy załatamy po zakończeniu głównych prac nad opisem przejścia. :)
Jest dokładnie jak FlyingPole powiedział. Gra sama wybiera, która Lady Boyle jest prawdziwa (ja na przykład miałem czerwoną), nie jest to stała rzecz.
Poza tym napisałeś:
Po znalezieniu się w sypialni musisz zadecydować czy chcesz zamordować Esmę czy też ją jedynie ogłuszyć, tak by przystać na prośbę Lorda Brisby'ego. Lepsze jest oczywiście to drugie wyjście. Do zneutralizowania Esmy możesz użyć strzałek usypiających, bądź też podejść do niej od tyłu i ją udusić.
Uduszenie wiąże się zazwyczaj ze śmiercią, tak więc "podduszenie" powinno być lepszym zwrotem w tej sytuacji.
Tak czy inaczej Stranger jest jednym z niewielu osób robiących poradniki na Gry-Online, którzy robią to bardzo dobrze, nie po macoszemu. Po prostu nie odwalają lipy. Tak więc Stranger, robisz dobrą robotę i trzymaj tak dalej.
Co do znalezienia odpowiedniej pani Boyle to poradnik zawiera dość poważny błąd - gra losowo wybiera nasz cel tj. raz jest to "czarna" Boyle, raz "biała", a raz "czerwona". Sam przechodząc grę miałem zabić "białą" panią Boyle, która nie była zainteresowana facetami, zamiast tego była miłośniczką muzyki i można było z nią pójść do pokoju muzycznego.
Błąd w tym że za pierwszym razem gostka załatwiłem z kuszy i spad,za drugim razem szczury obezwładniły gostka podszedłem i mieczem utłukłem.
markopolo --> jeżeli po prostu podchodziłeś i tłukłeś to spróbuj inaczej to zakończyć. Zablinkuj sie za jego plecy i albo krytyk nożem albo podduś. Jak nie to spróbuj jakimś sprzętem, mocą(szczury albo force push). i jak za 4-5 razem sie nie uda to niestety ale jakis bug w Twojej wersji i gry nie ukończysz :D
A może ktoś wie co zrobić,jestem na latarni ( stalowy kolos) mam uratować Emily.Utłukłem gostka Emily usiadła i nie reaguje,biegam po latarni i nie wiem co mam dalej zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
