Dotarcie do miejsca użycia wyrzutni flar | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
Aktualizacja:
Dotarcie do miejsca użycia wyrzutni flar

Cel Twojej podróży to wieża, którą do niedawna zamieszkiwała Emily. Jak zapewne pamiętasz, w celu dotarcia do pomieszczenia na jednym z górnych poziomów wieży musisz skorzystać z pokazanego na powyższym screenie mostku, rozpoczynając przy komnatach Corvo (trzecie piętro pubu) i przechodząc po dachu warsztatu.

Podejdź do drzwi i spróbuj wejść z nimi w interakcję. Jeżeli Callista nadal żyje, to doprowadisz do zainicjowania z nią rozmowy i bezproblemowo przedostaniesz się do pokoju Emily.

Jeżeli Callista została zamordowana, to musisz zbadać plac niedaleko doków (ten, który był lub nadal jest patrolowany przez dwóch przeciwników na szczudłach). Odszukaj ciało Callisty i zbadaj je celem pozyskania klucza do wieży (Emily's tower key).
Nowy główny cel: Use the flare launcher in Emily's tower to signal Samuel (Użyj wyrzutni flar znajdującej się w wieży Emily, by dać Samuelowi sygnał do podpłynięcia)

Rozejrzyj się po pomieszczeniu Emily, odnajdując klucz do wieży (Emily's tower key), list do Callisty (Letter to Callista), eliksir zdrowia Sokolova i duchowe remedium Piero. Dodatkowo jeśli Callista nie żyje natrafisz tu na dziennik audio (Audiograph - Callista's Final Words). Na sam koniec wejdź w interakcję z pokazaną na powyższym screenie wyrzutnią flar.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 8 - The Loyalists
- Plan misji | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Dotarcie w okolice pubu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Przedostanie się do wnętrza pubu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Eksploracja pubu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Spotkanie się z Piero i Samuelem | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Uaktywnienie pylonu na dachu warsztatu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Zbadanie okolic pubu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Dotarcie do miejsca użycia wyrzutni flar | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Spotkanie się z Samuelem | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Misja 8 - The Loyalists
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
