Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dotarcie do pierwszej ściany światła

Nowy główny cel: Get past the first Wall of Light (Przedostań się przez pierwszą ścianę światła)

Nowy główny cel: Take the blackmail journal from High Overseer Campbell (Zdobądź dziennik Nadzorcy Campbella)

Nowy opcjonalny cel: Use the Bottle Street alleys to get around the Walls of Light (Użyj bocznych alejek ulicy Bottle Street żeby ominąć obie ściany światła)

Nowy opcjonalny cel: Ensure Captain Curnow survives his visit to the Office of High Overseer (Zadbaj o to żeby kapitan Kurnow nie zginął w biurze Nadzorcy Campbella)

Nowy opcjonalny cel: Talk to Granny Rags in her apartment (Spotkaj się z Babunią w jej mieszkaniu)

Twoje pierwsze zadanie to dotarcie do miejsca, w którym znajduje się pierwsza ściana światła (Wall of Light) - Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Twoje pierwsze zadanie to dotarcie do miejsca, w którym znajduje się pierwsza ściana światła (Wall of Light). Najprościej możesz tego dokonać pozostając na głównej ścieżce. Okolica ta jest patrolowana przez pojedynczego wartownika i w zależności od upodobań możesz go uśpić, zabić lub ominąć. Po drodze rozglądaj się za żywnością, złotem i notatką (Arthur's Note).

Drugi możliwy wariant zachowania to wskoczenie do wody i przemieszczanie się wzdłuż brzegu do momentu dotarcia do pokazanych na powyższym screenie skał - Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Drugi możliwy wariant zachowania to wskoczenie do wody i przemieszczanie się wzdłuż brzegu do momentu dotarcia do pokazanych na powyższym screenie skał. Przystąpienie w tym miejscu do wspinaczki pozwoli ci znaleźć się w pobliżu aktualnego celu swojej wędrówki bez konieczności zamartwiania się o to czy zostaniesz przez kogoś zauważony. Uwaga - Cywilami nie musisz się przejmować (wyjątkiem są przestępcy, których spotkasz nieco później), bo nie będą oni wszczynali alarmów na widok głównego bohatera.

Zanim przedostaniesz się w okolice pierwszej ściany światła dobrze byłoby zająć się dodatkowo odnalezieniem pierwszego kościanego amuletu (Bone Charm) - Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Zanim przedostaniesz się w okolice pierwszej ściany światła dobrze byłoby zająć się dodatkowo odnalezieniem pierwszego kościanego amuletu (Bone Charm). Sekret ten pozostawiono na samym końcu mostu, z którego zwłoki zrzuca dwóch wartowników. Do amuletu najprościej jest dotrzeć podpływając do pokazanej na powyższym screenie półki i następnie chwytając się łańcucha. W międzyczasie radzę oczywiście używać serca (heart), dzięki czemu będziesz dokładnie wiedział gdzie znajduje się amulet. Uważaj też na piranie, starając się trzymać od nich z daleka i ograniczając do minimum czas przebywania w wodzie.

Po złapaniu się łańcucha przystąp do wspinaczki i na koniec doskocz do pokazanej na powyższym screenie górnej platformy - Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Po złapaniu się łańcucha przystąp do wspinaczki i na koniec doskocz do pokazanej na powyższym screenie górnej platformy. Zabierz kościany amulet (Bone Charm), a także żywność, złoto i książkę. Uwaga - Nie radzę próbować przejść po moście, albowiem wpadłbyś na trzech strażników i trudno byłoby unikać znalezienia się w ich polu widzenia. O wiele lepiej jest powrócić na dół i do pierwszej ściany światła dotrzeć stosując jedną z opisanych wcześniej metod działania (główna ścieżka lub wspinaczka po skałach).

Podobało się?

0

Dishonored

9 października 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-11-13
13:00

beeron Junior

Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.

Komentarz: beeron
2016-11-22
14:40

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Dobry poradnik. Kilka razy skorzystałem.

Komentarz: Cainoor
2020-07-27
13:56

TheKiller Legionista

Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??

Komentarz: TheKiller
2021-01-04
14:05

djlukee Junior

Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.

Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.

Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.

Komentarz: djlukee
2024-09-13
08:44

Darth Kagris Junior

Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?

Komentarz: Darth Kagris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl