Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
Aktualizacja:
Dotarcie do pierwszej ściany światła
Nowy główny cel: Get past the first Wall of Light (Przedostań się przez pierwszą ścianę światła)
Nowy główny cel: Take the blackmail journal from High Overseer Campbell (Zdobądź dziennik Nadzorcy Campbella)
Nowy opcjonalny cel: Use the Bottle Street alleys to get around the Walls of Light (Użyj bocznych alejek ulicy Bottle Street żeby ominąć obie ściany światła)
Nowy opcjonalny cel: Ensure Captain Curnow survives his visit to the Office of High Overseer (Zadbaj o to żeby kapitan Kurnow nie zginął w biurze Nadzorcy Campbella)
Nowy opcjonalny cel: Talk to Granny Rags in her apartment (Spotkaj się z Babunią w jej mieszkaniu)

Twoje pierwsze zadanie to dotarcie do miejsca, w którym znajduje się pierwsza ściana światła (Wall of Light). Najprościej możesz tego dokonać pozostając na głównej ścieżce. Okolica ta jest patrolowana przez pojedynczego wartownika i w zależności od upodobań możesz go uśpić, zabić lub ominąć. Po drodze rozglądaj się za żywnością, złotem i notatką (Arthur's Note).

Drugi możliwy wariant zachowania to wskoczenie do wody i przemieszczanie się wzdłuż brzegu do momentu dotarcia do pokazanych na powyższym screenie skał. Przystąpienie w tym miejscu do wspinaczki pozwoli ci znaleźć się w pobliżu aktualnego celu swojej wędrówki bez konieczności zamartwiania się o to czy zostaniesz przez kogoś zauważony. Uwaga - Cywilami nie musisz się przejmować (wyjątkiem są przestępcy, których spotkasz nieco później), bo nie będą oni wszczynali alarmów na widok głównego bohatera.

Zanim przedostaniesz się w okolice pierwszej ściany światła dobrze byłoby zająć się dodatkowo odnalezieniem pierwszego kościanego amuletu (Bone Charm). Sekret ten pozostawiono na samym końcu mostu, z którego zwłoki zrzuca dwóch wartowników. Do amuletu najprościej jest dotrzeć podpływając do pokazanej na powyższym screenie półki i następnie chwytając się łańcucha. W międzyczasie radzę oczywiście używać serca (heart), dzięki czemu będziesz dokładnie wiedział gdzie znajduje się amulet. Uważaj też na piranie, starając się trzymać od nich z daleka i ograniczając do minimum czas przebywania w wodzie.

Po złapaniu się łańcucha przystąp do wspinaczki i na koniec doskocz do pokazanej na powyższym screenie górnej platformy. Zabierz kościany amulet (Bone Charm), a także żywność, złoto i książkę. Uwaga - Nie radzę próbować przejść po moście, albowiem wpadłbyś na trzech strażników i trudno byłoby unikać znalezienia się w ich polu widzenia. O wiele lepiej jest powrócić na dół i do pierwszej ściany światła dotrzeć stosując jedną z opisanych wcześniej metod działania (główna ścieżka lub wspinaczka po skałach).
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Plan misji | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie okolicy pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez drugą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do placu Holgera | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie w pobliże budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do sali spotkań | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Zbadanie podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Spotkanie się z Samuelem | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
