Dishonored: Przedostanie się do wnętrza pubu
Aktualizacja:
Przedostanie się do wnętrza pubu
Nowy główny cel: Find Emily or any clue to her whereabouts (Pozyskaj informacje na temat miejsca pobytu Emily)
Nowy opcjonalny cel: Find Havelock or some clue to his plans (Dowiedz się więcej na temat planów Admirała Havelocka)

Przedostanie się do wnętrza budynku pubu nie jest niestety łatwą sprawą, albowiem w okolicy roi się od przeciwników. Okoliczne uliczki (powyższy screen) patrolowane są zarówno przez zwykłych wartowników, jak i przez przeciwnika na szczudłach (tall boy). Warto też przy okazji dodać, że dwóch kolejnych wrogów poruszających się na szczudłach przebywa w pobliżu doków.

Jeżeli masz zamiar przystąpić do eliminowania okolicznych przeciwników, to warto przede wszystkim zaczekać aż się rozejdą. Niezmiernie istotne jest także przystępowanie do działania tylko wtedy gdy przeciwnik na szczudłach przemieszcza się w inną stronę i dbanie o to żeby dobrze (i szybko) ukrywać ciała wrogów. Musisz się ponadto liczyć z tym, że z wnętrza pubu mogą wychodzić kolejni wartownicy, tak więc nigdy nie należy się czuć w pełni bezpiecznie. W mojej ocenie najlepiej jest unikać jakichkolwiek kontaktów z siłami wroga.

Jeśli chodzi o metody przedostania się do pubu, dysponujesz oczywiście bardzo dużą swobodą działania. Najbardziej oczywiste rozwiązanie to skorzystanie z jednych z drzwi na parterze. Nie jest to jednak dobry pomysł, albowiem w barze domyślnie przebywa kilku wartowników. Musiałbyś w rezultacie sprawnie obok nich przemknąć, wspomagając się na przykład mocą zatrzymania czasu czy opętania.

Kolejny wariant zachowania to dotarcie do przejścia pomiędzy budynkiem pubu i warsztatem Piero (powyższy screen). Mógłbyś tu albo skorzystać z alternatywnych wejść do budynku pubu albo przystąpić do wspinaczki po łańcuchu. Także i ten wariant nie jest rekomendowany, gdyż jak już zostało powiedziane okolica jest pilnowana przez aż dwóch wrogów na szczudłach.

Ciekawym sposobem na przedostanie się do wnętrza pubu jest podjęcie decyzji o przeprawie kanałami. Kluczem do kanałów już dysponujesz, natomiast klapa prowadząca do kanałów zlokalizowana jest na jednej z uliczek niedaleko opuszczonego budynku mieszkalnego, w którym rozpocząłeś misję (powyższy screen).

W trakcie przemierzania kanałów uważaj na rzeczne potwory. Korzystając z okazji warto też rozejrzeć się za złotem i dziennikiem audio (Audiograph - Pendleton Embraces the Future). Jak zapewne pamiętasz z jednej z początkowych misji, z kanałów można wyjść na kilka różnych sposobów. Zdecydowanie najlepszym pomysłem jest wybranie przejścia prowadzącego do piwnicy budynku pubu (powyższy screen).

Jedną z bardziej interesujących metod przedostania się do wnętrza budynku pubu jest dotarcie do otwartej okiennicy na pierwszym piętrze (powyższy screen). Skorzystanie z okiennicy sprawi, że znajdziesz się w pomieszczeniu 203. W celu zbliżenia się do okiennicy musiałbyś oczywiście użyć mocy teleportacji, uważając jednocześnie na przeciwnika na szczudłach i zwykłych wartowników.

Z opisanym powyżej wariantem zachowania powiązane jest także inne rozwiązanie problemu przeniknięcia do wnętrza pubu, polegające na przedostaniu się do drzwi zlokalizowanych na dachu budynku. Najlepiej jest w tym przypadku rozpocząć przy otwartej okiennicy na pierwszym piętrze, kontynuując wspinaczkę właśnie ku niewielkiemu fragmentowi dachu. Uważaj na pojedynczego wartownika patrolującego to miejsce (powyższy screen), którego w zależności od upodobań możesz ogłuszyć/zabić lub ominąć.
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored: Poradnik do gry
- Dishonored: Misja 8 - The Loyalists
- Dishonored: Plan misji 8
- Dishonored: Dotarcie w okolice pubu
- Dishonored: Przedostanie się do wnętrza pubu
- Dishonored: Eksploracja pubu
- Dishonored: Spotkanie się z Piero i Samuelem
- Dishonored: Uaktywnienie pylonu na dachu warsztatu
- Dishonored: Zbadanie okolic pubu
- Dishonored: Dotarcie do miejsca użycia wyrzutni flar
- Dishonored: Spotkanie się z Samuelem
- Dishonored: Misja 8 - The Loyalists
- Dishonored: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
TobiAlex - a cóż to jest ten tzw. "foch fermiego"???? Tak, mam kartę Nvidii- nie przegrzewa mi się, sprawdzałam. Ani karta, ani procesor. Ale pewnie masz rację :)
witam wszystkich. Mam pytanie czy zabijanie zarażonych (płaczków) wpływa na fabułę lub zakończenie?
Po co robić poradnik w takim tępie ? gry online to najgorszy portal o grach w PL moim zdaniem.
Dzięki za czujność. Mniejsze i większe błędy załatamy po zakończeniu głównych prac nad opisem przejścia. :)
Jest dokładnie jak FlyingPole powiedział. Gra sama wybiera, która Lady Boyle jest prawdziwa (ja na przykład miałem czerwoną), nie jest to stała rzecz.
Poza tym napisałeś:
Po znalezieniu się w sypialni musisz zadecydować czy chcesz zamordować Esmę czy też ją jedynie ogłuszyć, tak by przystać na prośbę Lorda Brisby'ego. Lepsze jest oczywiście to drugie wyjście. Do zneutralizowania Esmy możesz użyć strzałek usypiających, bądź też podejść do niej od tyłu i ją udusić.
Uduszenie wiąże się zazwyczaj ze śmiercią, tak więc "podduszenie" powinno być lepszym zwrotem w tej sytuacji.
Tak czy inaczej Stranger jest jednym z niewielu osób robiących poradniki na Gry-Online, którzy robią to bardzo dobrze, nie po macoszemu. Po prostu nie odwalają lipy. Tak więc Stranger, robisz dobrą robotę i trzymaj tak dalej.
Co do znalezienia odpowiedniej pani Boyle to poradnik zawiera dość poważny błąd - gra losowo wybiera nasz cel tj. raz jest to "czarna" Boyle, raz "biała", a raz "czerwona". Sam przechodząc grę miałem zabić "białą" panią Boyle, która nie była zainteresowana facetami, zamiast tego była miłośniczką muzyki i można było z nią pójść do pokoju muzycznego.
Błąd w tym że za pierwszym razem gostka załatwiłem z kuszy i spad,za drugim razem szczury obezwładniły gostka podszedłem i mieczem utłukłem.
markopolo --> jeżeli po prostu podchodziłeś i tłukłeś to spróbuj inaczej to zakończyć. Zablinkuj sie za jego plecy i albo krytyk nożem albo podduś. Jak nie to spróbuj jakimś sprzętem, mocą(szczury albo force push). i jak za 4-5 razem sie nie uda to niestety ale jakis bug w Twojej wersji i gry nie ukończysz :D
A może ktoś wie co zrobić,jestem na latarni ( stalowy kolos) mam uratować Emily.Utłukłem gostka Emily usiadła i nie reaguje,biegam po latarni i nie wiem co mam dalej zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
