Dishonored: Kościane amulety - Lista amuletów
Aktualizacja:
Lista amuletów
Jak już zostało wcześniej powiedziane, amulety pozyskuje się w losowej kolejności i każdy z nich posiada specyficzne właściwości. Ich zestawienie wraz z podpowiedziami jakimi amuletami warto się zainteresować znajduje się poniżej.
Na skróty: Jakie amulety warto mieć ustawione jako aktywne? Strong Arms (ułatwione ogłuszanie wrogów), Undertaker (ułatwione usuwanie ciał wrogów), Swift Shadow (usprawnione przemieszczanie się w ukryciu), Ox Blood lub Spiritual Pool (lepsze zarządzanie maną), Sturdy Bolts lub Reinforced Bolts (zwiększenie przydatności kuszy), Acrobat (ułatwiona wspinaczka) lub Fleet Fighter (usprawnione przemieszczanie się z wyciągniętą bronią).
NAZWA AMULETU | WŁAŚCIWOŚCI AMULETU | PRZYDATNOŚĆ |
Acrobat | Szybsze wspinanie się. | Dość interesujący amulet, choć w wielu sytuacjach zamiast przystępowania do standardowej wspinaczki łatwiej jest użyć mocy teleportacji. |
Albinos | Zwiększenie szansy pojawiania się szczurów albinosów. | Amulet ten możesz sobie spokojnie odpuścić, chyba że lubisz często używać mocy opętania. |
Carrion Killer | Zabijanie szczurów wiąże się z otrzymywaniem punktów adrenaliny. | Mało przydatny amulet, który najlepiej pominąć. |
Clockwork Malfunction | Podrzucane przez wrogów granaty eksplodują z większym opóźnieniem. | Bezużyteczny amulet dla postaci pozostającej w ukryciu, choć na dobrą sprawę możesz go też zignorować nawet jeśli okazjonalnie bierzesz udział w walkach. |
Falling Star | Zabijanie przeciwników w wyniku lądowania na nich wiąże się z otrzymywaniem punktów many. | Na założenie tego amuletu warto się zdecydować wyłącznie jeśli używasz umiejętności "lądowania" na przeciwnikach do zabijania ich. |
Fleet Fighter | Posiadanie wyciągniętych broni nie spowalnia ruchów głównego bohatera. | Premia oferowana przez ten amulet jest szczególnie przydatna jeśli często staczasz bitwy, choć nawet jeśli unikasz konfliktów to i tak warto mieć dla pewności na stałe wyciągnięte bronie. |
Healthy Appetite I | Otrzymywanie większej ilości punktów zdrowia w wyniku spożywania żywności. | Mało przydatny amulet dla postaci pozostającej w ukryciu, średnio przydatny dla takiej, która regularnie musi uzupełniać pasek zdrowia. |
Healthy Appetite II | Otrzymywanie znacznie większej ilości punktów zdrowia w wyniku spożywania żywności. | Mało przydatny amulet dla postaci pozostającej w ukryciu, średnio przydatny dla takiej, która regularnie musi uzupełniać pasek zdrowia. |
Ox Blood | Wydłużenie paska many. | Bardzo ciekawy amulet, w który warto zaopatrzyć się niezależnie od preferowanego stylu gry. Dłuższy pasek many pozwoli ci częściej i łatwiej korzystać z mocy. |
Plague Affinity | Otrzymywanie obrażeń od płaczących wiąże się z uzyskiwaniem dodatkowych punktów many. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia, bo unika się wtedy kontaktów z płaczącycmi. W przypadku bardziej agresywnego stylu gry można się nim natomiast zainteresować. |
Plague Resistant | Mniejsze obrażenia zadawane przez płaczących. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia, bo unika się wtedy kontaktów z płaczącycmi. W przypadku bardziej agresywnego stylu gry można się nim natomiast zainteresować. |
Rat Scent | Szczury atakują Corvo tylko gdy ten się do nich wyraźnie zbliży. | Amulet ten może okazać się dość przydatny niezależnie od obranego stylu gry, choć z drugiej strony szczurów można też łatwo unikać lub je po prostu zabijać. |
Reinforced Bolts | Mniejsze ryzyko złamania się bełtu w wyniku utknięcia w ciele przeciwnika. | Na wybór tego amuletu warto zdecydować się jeśli lubisz często korzystać z kuszy. |
Robust I | Otrzymywania większej ilości punktów zdrowia w wyniku wypijania eliksirów. | Mało przydatny amulet dla postaci pozostającej w ukryciu, średnio przydatny dla takiej, która regularnie musi uzupełniać pasek zdrowia. |
Robust II | Otrzymywania znacznie większej ilości punktów zdrowia w wyniku wypijania eliksirów. | Mało przydatny amulet dla postaci pozostającej w ukryciu, średnio przydatny dla takiej, która regularnie musi uzupełniać pasek zdrowia. |
Spirit Water | Wypijanie wody z kranów wiąże się z regeneracją niewielkich ilości many. | Na uaktywnienie tego amuletu polecam zdecydować się tylko jeśli nie posiadasz żadnych lepszych związanych z usprawnieniem regeneracji many. |
Spiritual Pool | Usprawnienie tempa regeneracji many. | Dość przydatny amulet, szczególnie jeśli często korzystasz z mocy. |
Strong Arms | Przyśpieszenie procesu podduszania postaci niezależnych. | To jeden z najbardziej przydatnych amuletów dla postaci pozostającej w ukryciu, albowiem bardzo często będzie ci zależało na szybkim wyeliminowaniu i usunięciu ciała danego przeciwnika. |
Sturdy Bolts | Mniejsze ryzyko złamania się bełtu. | Na wybór tego amuletu warto zdecydować się jeśli lubisz często korzystać z kuszy. |
Sustained Rage | Wydłużenie trwania adrenaliny. | Amuletem tym warto zainteresować się tylko jeśli często uczestniczysz w walkach. |
Swift Shadow | Szybsze przemieszczanie się podczas pozostawania w ukryciu. | To jeden z najbardziej przydatnych amuletów dla postaci, która nieustannie się skrada, pozwalający na prostsze przemieszczanie się po lokacjach okupowanych przez jednostki wroga. |
Throwing Hand | Rzucanie przedmiotami na większe odległości. | Amulet ten jest raczej mało przydatny, chyba że regularnie używasz granatów lub innych rzucanych obiektów. |
Tough Skin | Wydłużenie paska zdrowia. | Na założenie tego amuletu warto zdecydować się tylko w sytuacji gdy prowadzisz agresywny styl gry. |
Twist of Fortune I | Bardzo niewielka szansa całkowitego zregenerowania many w wyniku wypicia eliksiru. | O wiele lepiej jest zainwestować w amulety oferujące pewne bonusy. |
Twist of Fortune II | Niewielka szansa całkowitego zregenerowania many w wyniku wypicia eliksiru. | O wiele lepiej jest zainwestować w amulety oferujące pewne bonusy. |
Undertaker | Szybsze przemieszczanie się podczas przenoszenia ciał. | To jeden z najbardziej przydatnych amuletów dla postaci pozostającej w ukryciu, albowiem bardzo często będzie ci zależało na szybkim usunięciu z widoku ciała danego przeciwnika. |
Unnerving Target I | Niewielkie obniżenie umiejętności wrogów w obsłudze broni. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia i średnio przydatny dla postaci, która często przystępuje do walk. |
Unnerving Target II | Obniżenie umiejętności wrogów w obsłudze broni. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia i średnio przydatny dla postaci, która często przystępuje do walk. |
Vengeance | Otrzymywanie adrenaliny wraz z odnoszonymi obrażeniami. | Amuletem tym warto zainteresować się tylko jeśli często uczestniczysz w walkach. |
Water of Life | Wypijanie wody z kranów wiąże się z regeneracją niewielkich ilości zdrowia. | Na uaktywnienie tego amuletu polecam zdecydować się tylko jeśli nie posiadasz żadnych lepszych związanych z usprawnieniem regeneracji zdrowia. |
Welcoming Host | Wydłużenie czasu działania mocy opętania na szczurach. | Amulet ten możesz sobie spokojnie odpuścić, chyba że lubisz często używać mocy opętania. |
Whirlwind I | Niewielkie zwiększenie szybkości zadawania ataków mieczem. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia i średnio przydatny dla postaci, która często przystępuje do walk. |
Whirlwind II | Zwiększenie szybkości zadawania ataków mieczem. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia i średnio przydatny dla postaci, która często przystępuje do walk. |
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored: Poradnik do gry
- Dishonored: Sekrety
- Dishonored: Wszystkie Sekrety
- Dishonored: Runy - Zasady odnajdywania
- Dishonored: Runy - Lista mocy Corvo
- Dishonored: Runy - Misje 1-3
- Dishonored: Runy - Misje 4-9
- Dishonored: Kościane amulety - Zasady odnajdywania
- Dishonored: Kościane amulety - Lista amuletów
- Dishonored: Kościane amulety - Misje 2-4
- Dishonored: Kościane amulety - Misje 5-7
- Dishonored: Obrazy Sokolova
- Dishonored: Dzienniki audio
- Dishonored: Plany
- Dishonored: Sekrety
- Dishonored: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
TobiAlex - a cóż to jest ten tzw. "foch fermiego"???? Tak, mam kartę Nvidii- nie przegrzewa mi się, sprawdzałam. Ani karta, ani procesor. Ale pewnie masz rację :)
witam wszystkich. Mam pytanie czy zabijanie zarażonych (płaczków) wpływa na fabułę lub zakończenie?
Po co robić poradnik w takim tępie ? gry online to najgorszy portal o grach w PL moim zdaniem.
Dzięki za czujność. Mniejsze i większe błędy załatamy po zakończeniu głównych prac nad opisem przejścia. :)
Jest dokładnie jak FlyingPole powiedział. Gra sama wybiera, która Lady Boyle jest prawdziwa (ja na przykład miałem czerwoną), nie jest to stała rzecz.
Poza tym napisałeś:
Po znalezieniu się w sypialni musisz zadecydować czy chcesz zamordować Esmę czy też ją jedynie ogłuszyć, tak by przystać na prośbę Lorda Brisby'ego. Lepsze jest oczywiście to drugie wyjście. Do zneutralizowania Esmy możesz użyć strzałek usypiających, bądź też podejść do niej od tyłu i ją udusić.
Uduszenie wiąże się zazwyczaj ze śmiercią, tak więc "podduszenie" powinno być lepszym zwrotem w tej sytuacji.
Tak czy inaczej Stranger jest jednym z niewielu osób robiących poradniki na Gry-Online, którzy robią to bardzo dobrze, nie po macoszemu. Po prostu nie odwalają lipy. Tak więc Stranger, robisz dobrą robotę i trzymaj tak dalej.
Co do znalezienia odpowiedniej pani Boyle to poradnik zawiera dość poważny błąd - gra losowo wybiera nasz cel tj. raz jest to "czarna" Boyle, raz "biała", a raz "czerwona". Sam przechodząc grę miałem zabić "białą" panią Boyle, która nie była zainteresowana facetami, zamiast tego była miłośniczką muzyki i można było z nią pójść do pokoju muzycznego.
Błąd w tym że za pierwszym razem gostka załatwiłem z kuszy i spad,za drugim razem szczury obezwładniły gostka podszedłem i mieczem utłukłem.
markopolo --> jeżeli po prostu podchodziłeś i tłukłeś to spróbuj inaczej to zakończyć. Zablinkuj sie za jego plecy i albo krytyk nożem albo podduś. Jak nie to spróbuj jakimś sprzętem, mocą(szczury albo force push). i jak za 4-5 razem sie nie uda to niestety ale jakis bug w Twojej wersji i gry nie ukończysz :D
A może ktoś wie co zrobić,jestem na latarni ( stalowy kolos) mam uratować Emily.Utłukłem gostka Emily usiadła i nie reaguje,biegam po latarni i nie wiem co mam dalej zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
