Kościane amulety - Lista amuletów | Sekrety | Dishonored
Aktualizacja:
Lista amuletów
Jak już zostało wcześniej powiedziane, amulety pozyskuje się w losowej kolejności i każdy z nich posiada specyficzne właściwości. Ich zestawienie wraz z podpowiedziami jakimi amuletami warto się zainteresować znajduje się poniżej.
Na skróty: Jakie amulety warto mieć ustawione jako aktywne? Strong Arms (ułatwione ogłuszanie wrogów), Undertaker (ułatwione usuwanie ciał wrogów), Swift Shadow (usprawnione przemieszczanie się w ukryciu), Ox Blood lub Spiritual Pool (lepsze zarządzanie maną), Sturdy Bolts lub Reinforced Bolts (zwiększenie przydatności kuszy), Acrobat (ułatwiona wspinaczka) lub Fleet Fighter (usprawnione przemieszczanie się z wyciągniętą bronią).
NAZWA AMULETU | WŁAŚCIWOŚCI AMULETU | PRZYDATNOŚĆ |
Acrobat | Szybsze wspinanie się. | Dość interesujący amulet, choć w wielu sytuacjach zamiast przystępowania do standardowej wspinaczki łatwiej jest użyć mocy teleportacji. |
Albinos | Zwiększenie szansy pojawiania się szczurów albinosów. | Amulet ten możesz sobie spokojnie odpuścić, chyba że lubisz często używać mocy opętania. |
Carrion Killer | Zabijanie szczurów wiąże się z otrzymywaniem punktów adrenaliny. | Mało przydatny amulet, który najlepiej pominąć. |
Clockwork Malfunction | Podrzucane przez wrogów granaty eksplodują z większym opóźnieniem. | Bezużyteczny amulet dla postaci pozostającej w ukryciu, choć na dobrą sprawę możesz go też zignorować nawet jeśli okazjonalnie bierzesz udział w walkach. |
Falling Star | Zabijanie przeciwników w wyniku lądowania na nich wiąże się z otrzymywaniem punktów many. | Na założenie tego amuletu warto się zdecydować wyłącznie jeśli używasz umiejętności "lądowania" na przeciwnikach do zabijania ich. |
Fleet Fighter | Posiadanie wyciągniętych broni nie spowalnia ruchów głównego bohatera. | Premia oferowana przez ten amulet jest szczególnie przydatna jeśli często staczasz bitwy, choć nawet jeśli unikasz konfliktów to i tak warto mieć dla pewności na stałe wyciągnięte bronie. |
Healthy Appetite I | Otrzymywanie większej ilości punktów zdrowia w wyniku spożywania żywności. | Mało przydatny amulet dla postaci pozostającej w ukryciu, średnio przydatny dla takiej, która regularnie musi uzupełniać pasek zdrowia. |
Healthy Appetite II | Otrzymywanie znacznie większej ilości punktów zdrowia w wyniku spożywania żywności. | Mało przydatny amulet dla postaci pozostającej w ukryciu, średnio przydatny dla takiej, która regularnie musi uzupełniać pasek zdrowia. |
Ox Blood | Wydłużenie paska many. | Bardzo ciekawy amulet, w który warto zaopatrzyć się niezależnie od preferowanego stylu gry. Dłuższy pasek many pozwoli ci częściej i łatwiej korzystać z mocy. |
Plague Affinity | Otrzymywanie obrażeń od płaczących wiąże się z uzyskiwaniem dodatkowych punktów many. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia, bo unika się wtedy kontaktów z płaczącycmi. W przypadku bardziej agresywnego stylu gry można się nim natomiast zainteresować. |
Plague Resistant | Mniejsze obrażenia zadawane przez płaczących. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia, bo unika się wtedy kontaktów z płaczącycmi. W przypadku bardziej agresywnego stylu gry można się nim natomiast zainteresować. |
Rat Scent | Szczury atakują Corvo tylko gdy ten się do nich wyraźnie zbliży. | Amulet ten może okazać się dość przydatny niezależnie od obranego stylu gry, choć z drugiej strony szczurów można też łatwo unikać lub je po prostu zabijać. |
Reinforced Bolts | Mniejsze ryzyko złamania się bełtu w wyniku utknięcia w ciele przeciwnika. | Na wybór tego amuletu warto zdecydować się jeśli lubisz często korzystać z kuszy. |
Robust I | Otrzymywania większej ilości punktów zdrowia w wyniku wypijania eliksirów. | Mało przydatny amulet dla postaci pozostającej w ukryciu, średnio przydatny dla takiej, która regularnie musi uzupełniać pasek zdrowia. |
Robust II | Otrzymywania znacznie większej ilości punktów zdrowia w wyniku wypijania eliksirów. | Mało przydatny amulet dla postaci pozostającej w ukryciu, średnio przydatny dla takiej, która regularnie musi uzupełniać pasek zdrowia. |
Spirit Water | Wypijanie wody z kranów wiąże się z regeneracją niewielkich ilości many. | Na uaktywnienie tego amuletu polecam zdecydować się tylko jeśli nie posiadasz żadnych lepszych związanych z usprawnieniem regeneracji many. |
Spiritual Pool | Usprawnienie tempa regeneracji many. | Dość przydatny amulet, szczególnie jeśli często korzystasz z mocy. |
Strong Arms | Przyśpieszenie procesu podduszania postaci niezależnych. | To jeden z najbardziej przydatnych amuletów dla postaci pozostającej w ukryciu, albowiem bardzo często będzie ci zależało na szybkim wyeliminowaniu i usunięciu ciała danego przeciwnika. |
Sturdy Bolts | Mniejsze ryzyko złamania się bełtu. | Na wybór tego amuletu warto zdecydować się jeśli lubisz często korzystać z kuszy. |
Sustained Rage | Wydłużenie trwania adrenaliny. | Amuletem tym warto zainteresować się tylko jeśli często uczestniczysz w walkach. |
Swift Shadow | Szybsze przemieszczanie się podczas pozostawania w ukryciu. | To jeden z najbardziej przydatnych amuletów dla postaci, która nieustannie się skrada, pozwalający na prostsze przemieszczanie się po lokacjach okupowanych przez jednostki wroga. |
Throwing Hand | Rzucanie przedmiotami na większe odległości. | Amulet ten jest raczej mało przydatny, chyba że regularnie używasz granatów lub innych rzucanych obiektów. |
Tough Skin | Wydłużenie paska zdrowia. | Na założenie tego amuletu warto zdecydować się tylko w sytuacji gdy prowadzisz agresywny styl gry. |
Twist of Fortune I | Bardzo niewielka szansa całkowitego zregenerowania many w wyniku wypicia eliksiru. | O wiele lepiej jest zainwestować w amulety oferujące pewne bonusy. |
Twist of Fortune II | Niewielka szansa całkowitego zregenerowania many w wyniku wypicia eliksiru. | O wiele lepiej jest zainwestować w amulety oferujące pewne bonusy. |
Undertaker | Szybsze przemieszczanie się podczas przenoszenia ciał. | To jeden z najbardziej przydatnych amuletów dla postaci pozostającej w ukryciu, albowiem bardzo często będzie ci zależało na szybkim usunięciu z widoku ciała danego przeciwnika. |
Unnerving Target I | Niewielkie obniżenie umiejętności wrogów w obsłudze broni. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia i średnio przydatny dla postaci, która często przystępuje do walk. |
Unnerving Target II | Obniżenie umiejętności wrogów w obsłudze broni. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia i średnio przydatny dla postaci, która często przystępuje do walk. |
Vengeance | Otrzymywanie adrenaliny wraz z odnoszonymi obrażeniami. | Amuletem tym warto zainteresować się tylko jeśli często uczestniczysz w walkach. |
Water of Life | Wypijanie wody z kranów wiąże się z regeneracją niewielkich ilości zdrowia. | Na uaktywnienie tego amuletu polecam zdecydować się tylko jeśli nie posiadasz żadnych lepszych związanych z usprawnieniem regeneracji zdrowia. |
Welcoming Host | Wydłużenie czasu działania mocy opętania na szczurach. | Amulet ten możesz sobie spokojnie odpuścić, chyba że lubisz często używać mocy opętania. |
Whirlwind I | Niewielkie zwiększenie szybkości zadawania ataków mieczem. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia i średnio przydatny dla postaci, która często przystępuje do walk. |
Whirlwind II | Zwiększenie szybkości zadawania ataków mieczem. | Bezużyteczny amulet dla postaci działającej z ukrycia i średnio przydatny dla postaci, która często przystępuje do walk. |
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Sekrety
- Sekrety | Dishonored
- Runy - Zasady odnajdywania | Sekrety | Dishonored
- Runy - Lista mocy Corvo | Sekrety | Dishonored
- Runy - Misje 1-3 | Sekrety | Dishonored
- Runy - Misje 4-9 | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Zasady odnajdywania | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Lista amuletów | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Misje 2-4 | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Misje 5-7 | Sekrety | Dishonored
- Obrazy Sokolova | Sekrety | Dishonored
- Dzienniki audio | Sekrety | Dishonored
- Plany | Sekrety | Dishonored
- Sekrety
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
