Zbadanie okolic domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
Aktualizacja:
Zbadanie okolic domu Sokolova

Dzielnica, w której znajduje się dom Sokolova jest dość dużych rozmiarów, aczkolwiek nie radzę ignorować możliwości jej dokładnego zbadania, bo możesz tu odnaleźć wiele cennych przedmiotów. Na początek kilka słów o tutejszych zagrożeniach. Wartownicy patrolują mianowicie główną ulicę oraz okolice klatki, w której przetrzymywani są cywile (powyższy screen). Jeśli masz zamiar ich eliminować, to nie pozostawiaj ich właśnie przy głównej drodze, bo w niedalekiej przyszłości (po uwolnieniu cywilów) mogłoby to doprowadzić do niezamierzonego odkrycia ich ciał.

Tematem oswobodzenia przetrzymywanych za ścianą światła cywilów najlepiej jest zająć się dopiero po wyeliminowaniu wszystkich strażników, bo w przeciwnym wypadku nie tylko wszczęty zostałby alarm, ale wrogowie zaatakowaliby też uciekające osoby. Wyłącz ścianę światła poprzez wyjęcie zbiornika z wielorybim tranem i wysłuchaj rozmowy z jedną z ocalałych osób, dowiadując się o lokalizacji pobliskiego sejfu.
Nowy opcjonalny cel: Open the safe hidden behind the painting (Otwórz sejf ukryty za obrazem)

Musisz teraz z pomocą teleportacji przedostać się na najwyższy balkonik zniszczonego budynku, u podnóża którego więzieni byli cywile. Miejsce to poznasz po tym, że znajduje się tu duży obraz (powyższy screen). Przesuń obraz i wprowadź kombinację 294. W sejfie ukryto dwie sztabki. Pozostań na dachach i rozejrzyj się w pobliżu miejsca startu. Na jednym z dachów odnajdziesz ciało i przy nim złoto oraz notatkę (Secret Stash Tip) z informacją na temat lokalizacji kolejnej skrytki.

Powróć na dół i wejdź do budynku zlokalizowanego na lewo od miejsca startu, czyli do tego, do którego powróciły uratowane niedawno osoby. Na parterze odszukaj złoto i żywność, a następnie przystąp do wykonywania czynności, o których dowiedziałeś się z notatki odnalezionej na dachu. Podejdź mianowicie do kranu (powyższy screen) i trzy razy wejdź z nim w interakcję. Doprowadzi to do odblokowania sekretnej komnaty, przy czym zachowaj ostrożność, albowiem ze środka wybiegną szczury. Po ucieknięciu gryzoniom lub wyeliminowaniu ich zbadaj tajne pomieszczenie, zdobywając złoto i duchowe remedium Piero.

Na wyższe piętra budynku z uratowanymi osobami nie możesz niestety przedostać się wykorzystując klatkę schodową, albowiem jest ona zabarykadowana. Zamiast tego musisz powrócić na zewnątrz, udać się w stronę wody i dotrzeć do pokazanych na powyższym screenie zewnętrznych balkoników, wykorzystując do tego celu moc Blink (teleportacja) oraz pobliskie ruiny. Wznów eksplorację budynku z cywilami, odnajdując na najwyższym piętrze złoto i kościany amulet.

To jeszcze nie koniec eksploracji tej dzielnicy. Proponuję mianowicie zająć się zbadaniem magazynu zlokalizowanego po przeciwnej stronie ulicy od miejsca, w którym przetrzymywano cywilów. Do środka najlepiej jest przedostać się wybierając główne drzwi znajdujące się niedaleko aktywnego reflektora (powyższy screen), choć możesz tam też dotrzeć między innymi przechodząc po dachach. W budynku tym pozostawiono złoto, żywność i duchowe remedium Piero.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 4 - The Royal Physician
- Plan misji | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie pierwszego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie drugiego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie mieszkania Pratchetta i sąsiednich budynków | Misja 4 - The Royal Physician
- Dotarcie do mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician
- Wyłączenie reflektorów na moście zwodzonym | Misja 4 - The Royal Physician
- Oswobodzenie Aleca | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie trzeciego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie okolic domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Przedostanie się do domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Odnalezienie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Porwanie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Misja 4 - The Royal Physician
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
