Zbadanie obszaru wokół fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
Aktualizacja:
Zbadanie obszaru wokół fortu

Najpoważniejsze zagrożenie czekające na Ciebie w pobliżu fortu to pokazana na powyższym screenie wieża strażnicza, która znajduje się niedaleko miejsca startu. Jeżeli tylko masz taką możliwość, to użyj mocy teleportacji z zamiarem przedostania się na górny balkonik wieży z zamiarem jej wyłączenia lub przeprogramowania. W przeciwnym wypadku za wszelką cenę jej unikaj, pomagając sobie na przykład zatrzymaniem czasu czy pozostawaniem w wodzie (w tym przypadku musisz dodatkowo unikać piranii).

Wieża strażnicza to nie jedyne zagrożenie z jakim musisz sobie radzić, bo w okolicy przebywa także wielu wartowników i o ile niektóre postacie pozostają przez cały czas w tym samym miejscu, to musisz się też liczyć z obecnością patroli (głównie dwu lub trzyosobowych).

W trakcie eksploracji plaży Twoją uwagę przykują zapewne niewielkie bunkry, takie jak ten pokazany na powyższym screenie. Dobrze byłoby zaglądać do każdego z takich bunkrów, albowiem w wielu z nich znajdują się skrytki między innymi ze złotem, bełtami, urządzeniem do przewodów elektrycznych (rewire tool), duchowym remedium Piero i granatami.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 9 - The Light at the End
- Plan misji | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Dotarcie w okolice fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Zbadanie obszaru wokół fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Przedostanie się do fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Eksploracja fortu | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Przedostanie się do stróżówki | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Dotarcie do windy latarni morskiej | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Dotarcie do wnętrza latarni morskiej | Misja 9 - The Light at the End
- Zakończenia gry | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored
- Misja 9 - The Light at the End
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
