Spotkanie z lojalistami | The Hound Pits Pub #3 | Dishonored
Aktualizacja:
Spotkanie z lojalistami
Nowy główny cel: Speak to Havelock and Pendleton (Porozmawiaj z Havlockiem i Pendletonem)
Nowy opcjonalny cel: Inform Callista that Captain Curnow has survived the plot against him (Poinformuj Callistę o tym, że Kapitan Curnow uszedł z życiem)

Jeżeli w poprzedniej misji zdołałeś uchronić kapitana Curnowa przed śmiercią, to tuż po opuszczeniu pokładu łodzi porozmawiaj ze stojącą po prawej stronie Callistą. Kobieta podziękuje ci za pomoc i w nagrodę podaruje pamiątkę rodzinną wartą 100 sztuk złota.

Zdecydowanie radzę dokładnie rozejrzeć się po pubie oraz jego okolicy, albowiem do odnalezienia są nowe przedmioty (złoto, książki, dzienniki audio i inne). Warto też odwiedzić Piero w jego warsztacie, szczególnie jeśli odnalazłeś jakieś plany (blueprints). W celu posunięcia akcji do przodu skieruj się na prawo od wejścia do pubu, odnajdując Havelocka i Pendletona (powyższy screen). Podejdź do tych postaci celem zainicjowania rozmowy.
Nowy główny cel: Retire to your bedroom (Udaj się na spoczynek)
Nowy główny cel: Talk to Admiral Havelock (Porozmawiaj z admirałem Havelockiem)
![Gwoli przypomnienia, [Komnata Corvo - Corvos Chambers] znajduje się na najwyższym czwartym piętrze głównego budynku pubu - Spotkanie z lojalistami | The Hound Pits Pub #3 | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/1730270875.jpg)
Gwoli przypomnienia, [Komnata Corvo - Corvo's Chambers] znajduje się na najwyższym czwartym piętrze głównego budynku pubu. Po dotarciu na miejsce wejdź w interakcję z łóżkiem. Po tym jak Corvo przebudzi się powróć do miejsca, w którym rozmawiałeś wcześniej z lojalistami. Tym razem czeka Cię rozmowa z samym admirałem Havelockiem (powyższy screen). Od rozmówcy dowiesz się o podejrzanych odgłosach dochodzących z kanałów. Zgromadzone w tej lokacji osoby o zakłócanie spokoju podejrzewają płaczących (weepers) i zostaniesz poproszony o zbadanie sprawy, otrzymując klucz do kanałów (old Port District sewer key).
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany648933 Konsul
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
Stranger. Senator
Aded21, g0tcha --> Dzięki za komentarze. Wszystko to zostanie uwzględniane w dalszym toku prac. :)
sawbona Legionista
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
beeron Junior
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
zanonimizowany834953 Junior
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
