Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Plan misji

Ogólne założenia misji

Także i ta misja rozgrywa się w lokacji [Dzielnica destylarni - Distillery District], aczkolwiek główne obszary dzielnicy destylarni będą wyglądały nieco inaczej. Dużo czasu spędza się ponadto w niedostępnym w poprzednim etapie klubie Złoty Kot. Głównym założeniem tej misji jest zneutralizowanie bliźniaków Pendleton, czyli Custisa Pendletona i Morgana Pendletona. Tradycyjnie już radzę zappoznać się z omówieniami zadań pobocznych, zwłaszcza że jedno z nich pozwala na pozbycie się bliźniaków w alternatywny sposób.

Na skróty

Poniższe zestawienie prezentuje listę wszystkich podpunktów poradnika związanych z opisywaną misją. Jeśli chcesz dokładnie zbadać całą okolicę, to proponuję podążać zgodnie z moimi wskazówkami od początku do końca. Jeśli z kolei pragniesz skupić się wyłącznie na głównym celu misji, to zainteresuj się tylko tymi stronami, które mają dopisek (obowiązkowe).

Kolejne kroki:

  • Ominięcie pierwszej wieży strażniczej (obowiązkowe)
  • Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street (opcjonalne) - Gorąco polecam wybrać się na to spotkanie, albowiem wykonując misje dla Slackjawa odblokujesz sobie alternatywny sposób pozbycia się bliźniaków Pendleton.
  • Dotarcie do bulwaru Clavering (obowiązkowe)
  • Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu doktora Galvaniego (opcjonalne) - Jest to pierwsze z zadań zleconych przez Slackjawa.
  • Ominięcie drugiej wieży strażniczej (obowiązkowe)
  • Przedostanie się do klubu Złoty Kot (obowiązkowe)
  • Zbadanie klubu Złoty Kot (opcjonalne) - Nie radzę pomijać tego kroku, albowiem wewnątrz klubu możesz odnaleźć wiele cennych przedmiotów, także tych pomocnych w wykonaniu otrzymanych zadań.
  • Uratowanie Emily (obowiązkowe)
  • Zbadanie apartamentu handlarza sztuką (opcjonalne) - Mieszkanie najlepiej jest zbadać w drodze powrotnej do Slackjawa, albowiem będziesz już wtedy dysponował kombinacją potrzebną do otwarcia znajdującego się w nim sejfu.
  • Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton (obowiązkowe)
  • Spotkanie się z Samuelem i Emily (obowiązkowe)

Mapy okolicy

Poniższe mapy mogą ci dodatkowo pomóc w nawigacji. Godne odnotowania jest to, że możesz je także odnajdywać we własnym zakresie. Pierwsza mapa znajduje się niedaleko pierwszej wieży strażniczej, druga mapa znajduje się przy drodze prowadzącej do klubu Złoty Kot, a trzecia mapa znajduje się w biurze kierowniczki klubu Złoty Kot.

Mapa 1 - Główna część dzielnicy destylarni

Oznaczenie na mapie - Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Oznaczenie na mapie:

  • A - miejsce rozpoczęcia misji
  • B - pierwsza wieża strażnicza
  • C - mieszkanie doktora Galvaniego
  • D - druga ściana światła
  • E - boczna alejka
  • F - druga wieża strażnicza
  • G - hotel Krzesło Kapitana
  • H - apartament handlarza sztuką
  • 1 - plac Holgera
  • 2 - przejście do klubu Złoty Kot
  • 3 - destylarnia
  • 4 - bulwar Clavering

Mapa 2 - Złoty Kot - okolica

Oznaczenia na mapie - Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Oznaczenia na mapie:

  • A - przejście do hotelu Krzesło Kapitana
  • B - wejścia do ogrodu klubu
  • C - zejście do wody
  • D - drzwi dla VIP-ów
  • 1 - główne wejście do klubu Złoty Kot
  • 2 - przejście do dzielnicy destylarni

Mapa 3 - Złoty Kot - wnętrze

Oznaczenia na mapie - Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Oznaczenia na mapie:

  • A - główne schody klubu
  • B - schody służbowe
  • C - przebieralnia
  • D - schody prowadzące na drugie piętro
  • 1 - recepcja na parterze
  • 2 - łaźnia na parterze
  • 3 - srebrne pomieszczenie na pierwszym piętrze (handlarz sztuką)
  • 4 - pomieszczenie z kości słoniowej na pierwszym piętrze (Morgan)
  • 5 - główny obszar na pierwszym piętrze
  • 6 - pomieszczenie dla palaczy na drugim piętrze (Cestus)
  • 7 - złote pomieszczenie na drugim piętrze
  • 8 - biuro kierowniczki lokalu (Madam)
  • 9 - poddasze (Emily)
Podobało się?

0

Dishonored

9 października 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-11-13
13:00

beeron Junior

Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.

Komentarz: beeron
2016-11-22
14:40

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Dobry poradnik. Kilka razy skorzystałem.

Komentarz: Cainoor
2020-07-27
13:56

TheKiller Legionista

Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??

Komentarz: TheKiller
2021-01-04
14:05

djlukee Junior

Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.

Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.

Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.

Komentarz: djlukee
2024-09-13
08:44

Darth Kagris Junior

Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?

Komentarz: Darth Kagris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl