Eksploracja dachu wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
Aktualizacja:
Eksploracja dachu wieży Dunwall
Uwaga - Jeżeli Lord Regent został zaalarmowany o Twoim przybyciu i uciekł na dach wieży, to eksploracja tej lokacji stanie się obowiązkowa. W przeciwnym wypadku jej zbadanie jest sprawą opcjonalną. Nie warto jednak ignorować tego kroku, bo na dachu do odnalezienia jest kilka wartościowych przedmiotów.

Na dach możesz dotrzeć wyłącznie w jeden sposób, a mianowicie wybierając schody zlokalizowane w południowo-zachodnim narożniku na drugim piętrze wieży (powyższy screen). W celu dotarcia do wspomnianych schodów musisz przejść przez kilka pomieszczeń sąsiadujących z komnatami Lorda Regenta.

Po znalezieniu się na dachu powinieneś zauważyć, że jest on patrolowany przez kilku przeciwników. Jeżeli masz w planach eliminowanie tutejszych wrogów, to nie zapomnij o ukrywaniu ich ciał. Warto ponadto wykorzystywać okoliczne słupy w formie zasłony.
![Najważniejsze miejsca na dachu wieży to lokacja [Bezpieczne pomieszczenie Lorda Regenta - Regents Safe Room], do której możesz przedostać się trzy zasadnicze sposoby - Eksploracja dachu wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/1186065734.jpg)
Najważniejsze miejsca na dachu wieży to lokacja [Bezpieczne pomieszczenie Lorda Regenta - Regent's Safe Room], do której możesz przedostać się trzy zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant to wybranie głównych drzwi. Nie polecam tego rozwiązania, albowiem wspomniane przejście jest dobrze oświetlone i ponadto tuż za drzwiami czeka Cię spotkanie z przeciwnikiem na szczudłach (tall boy).

Drugi wariant to zbadanie obszaru na lewo od głównego pomieszczenia. Mógłbyś tu przejąć kontrolę nad szczurem (moc opętania) i użyć go do przejścia przez tunel wentylacyjny.

Ostatni trzeci wariant zakłada zbadanie obszaru na prawo od głównego pomieszczenia. Do odnalezienia jest tu otwarta okiennica (powyższy screen), do której możesz dotrzeć z pomocą teleportacji.

Jak już wcześniej wspomniałem, specjalne pomieszczenie Lorda Regenta jest patrolowane przez przeciwnika na szczudłach. Nie radzę atakować tej postaci, tym bardziej, że możesz jej dość łatwo unikać chowając się za okolicznymi regałami. Na niższym poziomie badanego pomieszczenia spotkasz ponadto pojedynczego nadzorcę, tak więc warto się pilnować. Do odnalezienia są tu złoto oraz książka.

Na wyższym poziomie badanego pomieszczenia możesz spotkać Lorda Regenta, przy czym dojdzie do tego tylko i wyłącznie jeśli został on wcześniej zaalarmowany i uciekł ze swoich komnat zlokalizowanych na drugim piętrze wieży właśnie na dach. Znajduje się tu też ściana światła, ale możesz ją wyłączyć lub w łatwy sposób ominąć wybierając prawe drzwi. Zbadaj górny poziom w poszukiwaniu eliksiru zdrowia Sokolova, klucza do pokoju planowania (planning room key), książki, notatki (Losing Support) oraz runy.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 6 - Return to the Tower
- Plan misji | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Przedostanie się na górny poziom śluzy | Misja 6 - Return to the Tower
- Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Zbadanie obszaru wokół wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Przedostanie się do wnętrza wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja parteru wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Eksploracja pierwszego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja trzeciego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Przedostanie się do komnat Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower
- Wybranie sposobu eliminacji Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja dachu wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Powrót do łodzi Samuela | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- The Hound Pits Pub #7 | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Misja 6 - Return to the Tower
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
