Runy - Misje 4-9 | Sekrety | Dishonored
Aktualizacja:
Misja 4 - The Royal Physician

RUNA 1/5 - Runa znajduje się w tylnym pomieszczeniu budynku mieszkalnego zlokalizowanego niedaleko drugiego posterunku.

RUNA 2/5 - Runa znajduje się w sejfie w apartamencie Pratchetta.

RUNA 3/5 - Runa znajduje się w budynku z oszalałym cywilem, sąsiadującym z apartamentem Pratchetta.

RUNA 4/5 - Runa znajduje się w budynku mieszkalnym i natrafia się na nią tuż po dotarciu do lokacji stanowiącej trzeci posterunek sił wroga.

RUNA 5/5 - Runa znajduje się w szklarni, w której przebywa Sokolov.
Misja 5 - Lady Boyle's Last Party

RUNA 1/3 - Runa znajduje się na dnie rzeki, niedaleko miejsca rozpoczęcia misji.

RUNA 2/3 - Runa znajduje się na jednym z górnych pięter budynku mieszkalnego zlokalizowanego niedaleko miejsca startu.

RUNA 3/3 - Runa znajduje się w skarbcu w piwnicy posiadłości Boyle'ów.
The Hound Pits Pub #6

RUNA 1/3 - Runa jest nagrodą za odnalezienie ukrywającej się Emily i otrzymuje się ją właśnie od dziewczynki.

RUNA 2/3 - Runa leży na stoliku w komnacie Corvo, przy czym nagrodę tę otrzymasz tylko jeśli żadna z sióstr Boyle nie została zamordowana.

RUNA 3/3 - Runa jest nagrodą przyznawaną przez Lorda Pendletona, przy czym możesz ną nią liczyć tylko jeśli w trakcie pobytu w posiadłości Boyle'ów wygrałeś pojedynek na pistolety z Lordem Shawem.
Misja 6 - Return to the Tower

RUNA 1/4 - Runa znajduje się w zabudowaniach sąsiadujących z wieżą Dunwall (na prawo od głównego wejścia do wieży). Ukryto ją pod łóżkiem.

RUNA 2/4 - Runa znajduje się w lochu wieży Dunwall zamieszkiwanym przez Oprawcę (Torturer).

RUNA 3/4 - Runa znajduje się w skrzyni w komnatach Lorda Regenta na drugim piętrze wieży.

RUNA 4/4 - Runa znajduje się w bezpiecznym pomieszczeniu Lorda Regenta na dachu wieży Dunwall.
Misja 7 - The Flooded District

RUNA 1/5 - Runa leży na ziemi niedaleko budynku rafinerii (tego ze skradzionym sprzętem Corvo) i zbiornika wodnego.

RUNA 2/5 - Runa znajduje się w podziemiach bazy Dauda (natrafia się na nią jeszcze przed skorzystaniem z tunelu).

RUNA 3/5 - Runa znajduje się na dachu budynku mieszkalnego zlokalizowanego tuż przy torowisku.

RUNA 4/5 - Runa znajduje się w jaskini sąsiadującej z kanałami (tej, w której można spotkać Babunię i Slackjawa).

RUNA 5/5 - Runa znajduje się w obozowisku ocalałych (lub płaczących) zlokalizowanym w drugiej części kanałów.
Misja 8 - The Loyalists

RUNA 1/1 - Runa znajduje się na piętrze oblężonego warsztatu Piero.
Misja 9 - The Light at the End

RUNA 1/1 - Runa znajduje się w maszynowni fortu (Machine Room), sąsiadującej z jego dziedzińcem.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Sekrety
- Sekrety | Dishonored
- Runy - Zasady odnajdywania | Sekrety | Dishonored
- Runy - Lista mocy Corvo | Sekrety | Dishonored
- Runy - Misje 1-3 | Sekrety | Dishonored
- Runy - Misje 4-9 | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Zasady odnajdywania | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Lista amuletów | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Misje 2-4 | Sekrety | Dishonored
- Kościane amulety - Misje 5-7 | Sekrety | Dishonored
- Obrazy Sokolova | Sekrety | Dishonored
- Dzienniki audio | Sekrety | Dishonored
- Plany | Sekrety | Dishonored
- Sekrety
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
