Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dotarcie do wieży Dunwall

Do widocznej w oddali wieży Dunwall prowadzi wiele różnych ścieżek - Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Do widocznej w oddali wieży Dunwall prowadzi wiele różnych ścieżek. Najbardziej oczywisty wariant zakłada, że zdołałeś przedostać się na balkoniki na górnym poziomie śluzy (powyższy screen). Są one niestety patrolowane przez kilka osób, tak więc musiałbyś je albo sprawnie eliminować albo starać się ich unikać. Godne odnotowania jest to, że jeden ze strażników ma przy sobie klucz (waterlock side door key). Możesz też przy okazji zbadać duży zewnętrzny balkonik z pojedynczym wartownikiem, odnajdując niewielki składzik z żywnością i duchowym remedium Piero (znajduje się tu też przejście do sali z aktywnym pylonem).

Główne wyjście z początkowego obszaru tej misji jest blokowane przez pokazaną na powyższym screenie aktywną ścianę światła (powyższy screen), w rezultacie czego musisz znaleźć sposób na jej obejście - Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Główne wyjście z początkowego obszaru tej misji jest blokowane przez pokazaną na powyższym screenie aktywną ścianę światła (powyższy screen), w rezultacie czego musisz znaleźć sposób na jej obejście. Jeżeli ukradłeś wartownikowi klucz (waterlock side door key), to możesz użyć go do otwarcia lewych drzwi.

Kolejny sposób ominięcia ściany to wybranie się na prawy balkonik (powyższy screen) i następnie teleportowanie się na sąsiedni - Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Kolejny sposób ominięcia ściany to wybranie się na prawy balkonik (powyższy screen) i następnie teleportowanie się na sąsiedni. Odnalazłbyś tam slot ze zbiornikiem zasilającym ścianę światła. Nie musisz się jednak wracać po wyłączeniu ściany, gdyż równie dobrze możesz wyruszyć dalej żeby obejść ją od prawej strony.

Najmniej oczywisty sposób ominięcia ściany zakłada przedostanie się do jednego z otworów znajdujących się pod górnymi balkonikami pomieszczenia ze śluzą (powyższy screen) - Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Najmniej oczywisty sposób ominięcia ściany zakłada przedostanie się do jednego z otworów znajdujących się pod górnymi balkonikami pomieszczenia ze śluzą (powyższy screen). Zaletą tego rozwiązania jest dotarcie do rur znajdujących się po zewnętrznej części budynku. Przechodząc po wspomnianych rurach możesz całkowicie ominąć główne balkoniki oraz ścianę światła (jest to dobry wariant jeśli całkowicie chcesz unikać kontaktów z przeciwnikami).

Niezależnie od wybranego wariantu zachowania musisz przedostać się w okolice dziedzińca (yard) - Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Niezależnie od wybranego wariantu zachowania musisz przedostać się w okolice dziedzińca (yard). Także i tu możesz zachować się na wiele sposobów. Pierwsza możliwość to wybór mostu sąsiadującego ze ścianą światła, który jest pilnowany przez dwóch przeciwników (powyższy screen). Jeżeli nie chcesz doprowadzić do wszczęcia alarmu, to musisz zaatakować wartowników z zaskoczenia albo szybko ominąć ich wspomagając się chociażby zatrzymaniem czasu.

Pozostałe sposoby zakładają zbliżenie się do obszaru patrolowanego przez przeciwnika na szczudłach (tall boy) - Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Pozostałe sposoby zakładają zbliżenie się do obszaru patrolowanego przez przeciwnika na szczudłach (tall boy). Możesz przede wszystkim wyruszyć śladem tego osobnika, przechodząc pod mostem (jest to miejsce, w którym w prologu bawiłeś się z Emily w chowanego) i docierając do schodów. Po drodze rozglądaj się za złotem i urządzeniem do przewodów elektrycznych (rewire tool).

Jeżeli wolisz trzymać się z daleka od wartownika na szczudłach, to rozważ przystąpienie do wspinaczki w pokazanym na powyższym screenie miejscu, dzięki czemu dotarłbyś na balkonik, na którym w trakcie rozgrywania prologu zamordowana została cesarzowa - Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Jeżeli wolisz trzymać się z daleka od wartownika na szczudłach, to rozważ przystąpienie do wspinaczki w pokazanym na powyższym screenie miejscu, dzięki czemu dotarłbyś na balkonik, na którym w trakcie rozgrywania prologu zamordowana została cesarzowa. Warto tu wysłuchać rozmowy strażnika z jedną z pokojówek, pozwalając następnie tym postaciom na opuszczenie tej okolicy.

Po skorzystaniu z mostu sąsiadującego się ze ścianą światła lub po przejściu pod mostem znajdziesz się w okolicach posterunku pilnowanego przez jeszcze jednego przeciwnika - Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Po skorzystaniu z mostu sąsiadującego się ze ścianą światła lub po przejściu pod mostem znajdziesz się w okolicach posterunku pilnowanego przez jeszcze jednego przeciwnika. Korzystając z okazji warto dodatkowo zajrzeć do tutejszej stróżówki, odnajdując naboje oraz eliksir zdrowia Sokolova.

Podobało się?

0

Dishonored

9 października 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-11-13
13:00

beeron Junior

Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.

Komentarz: beeron
2016-11-22
14:40

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Dobry poradnik. Kilka razy skorzystałem.

Komentarz: Cainoor
2020-07-27
13:56

TheKiller Legionista

Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??

Komentarz: TheKiller
2021-01-04
14:05

djlukee Junior

Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.

Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.

Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.

Komentarz: djlukee
2024-09-13
08:44

Darth Kagris Junior

Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?

Komentarz: Darth Kagris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl