Dishonored: Ominięcie trzeciego posterunku
Aktualizacja:
Ominięcie trzeciego posterunku

Zanim zajmiesz się ominięciem trzeciego posterunku musisz najpierw do niego dotrzeć. Zakładam, że rozpoczynasz gdzieś w okolicach wschodniego brzegu rzeki, już po przejściu po moście zwodzonym. Zachowaj czujność, albowiem okolica jest patrolowana przez co najmniej trzech przeciwników. Kolejnych wrogów mógłbyś oczywiście eliminować, ale możesz ich też równie dobrze unikać. W tym drugim przypadku warto wybrać dolną ścieżkę, czyli tę, którą być może przemierzałeś już w towarzystwie Aleca.

Korzystając z okazji dobrze byłoby zbadać stróżówkę znajdującą się po tej stronie rzeki (o ile wcześniej tego nie zrobiłeś), odnajdując w niej amunicję, eliksir zdrowia Sokolova i klucz do molo (pier door key). Podążaj główną ścieżką, docierając docelowo do pokazanego na powyższym screenie przejścia do sąsiedniej lokacji (Midrow Substation). Po znalezieniu się w nowym miejscu zacznij od zabrania żywności, eliksiru zdrowia Sokolova, runy, książki oraz notatki (Overseer's music note).

Okolica jest patrolowana przez dość liczne siły wroga, tak więc dobrze byłoby poświęcić kilka chwil na zaplanowanie kolejnych kroków. Wybór głównej ścieżki nie jest wskazany. O wiele lepiej jest skierować się na przykład na tyły prawego budynku (powyższy screen), starając się przez cały czas pozostawać na dachach budynków lub w innych miejscach z dala od podłoża.

Przejścia do dzielnicy, w której znajduje się dom Sokolova broni nowa ściana światła (powyższy screen) i niestety jej ominięcie może ci sprawić trochę problemów. W celu wyłączenia lub przeprogramowania ściany będziesz mianowicie musiał dotrzeć do odgrodzonego obszaru zlokalizowanego na lewo od niej.

Do obiektów sterujących pracą ściany światła możesz przedostać się na dwa zasadnicze sposoby. Prostsze rozwiązanie zakłada użycie mocy Blink (teleportacja) do pokonania lewego płotu (powyższy screen).

Mniej oczywisty wariant zakłada zatrzymanie pracującej maszynerii broniącej niejako dostępu do odgrodzonego obszaru. Problem ten możesz rozwiązać używając mocy zatrzymania czasu lub przedostając się do pokazanego na powyższym screenie pomieszczenia kontrolnego na górnym balkoniku. Warto w tym miejscu dodać, że balkonik jest patrolowany przez pojedynczego wartownika, którego musiałbyś wyeliminować lub przez cały czas unikać.

Niezależnie od wybranej metody działania musisz pozbawić dostaw energii (zbiornik z wielorybim tranem) lub przeprogramować (panel kontrolny) ścianę światła, przy czym zanim wyruszysz dalej postaraj się zbadać całą okolicę, odnajdując duchowe remedium Piero i złoto. Możesz ponadto skierować się w okolice zbiornika wodnego i zabić nowe rzeczne potwory (river krusts) z zamiarem pozyskania ich pereł. Już po przejściu przez ścianę światła proponuję natomiast zająć się zbadaniem pokazanego na powyższym screenie lewego magazynu. Do wnętrza magazynu możesz przedostać się wyłącznie docierając z pomocą teleportacji do górnego balkoniku.

Przystąp do eksploracji górnych pięter magazynu, odnajdując złoto, żywność, eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero i trzy książki. Zejdź następnie na sam dół i zwróć uwagę na szczury uniemożliwiające niewinnej kobiecie ucieczkę z magazynu (powyższy screen). Najprostsze rozwiązanie tego problemu to zrzucenie na dół jednego z ciał, tak by gryzonie się nim zainteresowały. Równie dobrze możesz też użyć do zabicia szczurów broni palnej czy granatów.

Zbliż się do uratowanej kobiety, namawiając ją do ucieczki. Warto dodatkowo zbadać pozostałą część podziemi magazynu, odnajdując złoto, książkę i kościany amulet. Z uratowaną kobietą nie musisz rozmawiać, tak więc opuść magazyn. Na sam koniec wybierz przejście prowadzące do lokacji [Północna ścieżka do mostu - Northern Bridgeway]. Możesz teraz w zależności od upodobań zbadać dokładnie nowy obszar (podpunkt Zbadanie okolic domu Sokolova) lub skupić się wyłącznie na głównym zadaniu (podpunkt Przedostanie się do domu Sokolova).
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored: Poradnik do gry
- Dishonored: Misja 4 - The Royal Physician
- Dishonored: Plan misji 4
- Dishonored: Ominięcie pierwszego posterunku
- Dishonored: Ominięcie drugiego posterunku
- Dishonored: Zbadanie mieszkania Pratchetta i sąsiednich budynków
- Dishonored: Dotarcie do mostu zwodzonego
- Dishonored: Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego
- Dishonored: Wyłączenie reflektorów na moście zwodzonym
- Dishonored: Oswobodzenie Aleca
- Dishonored: Ominięcie trzeciego posterunku
- Dishonored: Zbadanie okolic domu Sokolova
- Dishonored: Przedostanie się do domu Sokolova
- Dishonored: Zbadanie domu Sokolova
- Dishonored: Odnalezienie Sokolova
- Dishonored: Porwanie Sokolova
- Dishonored: Misja 4 - The Royal Physician
- Dishonored: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
TobiAlex - a cóż to jest ten tzw. "foch fermiego"???? Tak, mam kartę Nvidii- nie przegrzewa mi się, sprawdzałam. Ani karta, ani procesor. Ale pewnie masz rację :)
witam wszystkich. Mam pytanie czy zabijanie zarażonych (płaczków) wpływa na fabułę lub zakończenie?
Po co robić poradnik w takim tępie ? gry online to najgorszy portal o grach w PL moim zdaniem.
Dzięki za czujność. Mniejsze i większe błędy załatamy po zakończeniu głównych prac nad opisem przejścia. :)
Jest dokładnie jak FlyingPole powiedział. Gra sama wybiera, która Lady Boyle jest prawdziwa (ja na przykład miałem czerwoną), nie jest to stała rzecz.
Poza tym napisałeś:
Po znalezieniu się w sypialni musisz zadecydować czy chcesz zamordować Esmę czy też ją jedynie ogłuszyć, tak by przystać na prośbę Lorda Brisby'ego. Lepsze jest oczywiście to drugie wyjście. Do zneutralizowania Esmy możesz użyć strzałek usypiających, bądź też podejść do niej od tyłu i ją udusić.
Uduszenie wiąże się zazwyczaj ze śmiercią, tak więc "podduszenie" powinno być lepszym zwrotem w tej sytuacji.
Tak czy inaczej Stranger jest jednym z niewielu osób robiących poradniki na Gry-Online, którzy robią to bardzo dobrze, nie po macoszemu. Po prostu nie odwalają lipy. Tak więc Stranger, robisz dobrą robotę i trzymaj tak dalej.
Co do znalezienia odpowiedniej pani Boyle to poradnik zawiera dość poważny błąd - gra losowo wybiera nasz cel tj. raz jest to "czarna" Boyle, raz "biała", a raz "czerwona". Sam przechodząc grę miałem zabić "białą" panią Boyle, która nie była zainteresowana facetami, zamiast tego była miłośniczką muzyki i można było z nią pójść do pokoju muzycznego.
Błąd w tym że za pierwszym razem gostka załatwiłem z kuszy i spad,za drugim razem szczury obezwładniły gostka podszedłem i mieczem utłukłem.
markopolo --> jeżeli po prostu podchodziłeś i tłukłeś to spróbuj inaczej to zakończyć. Zablinkuj sie za jego plecy i albo krytyk nożem albo podduś. Jak nie to spróbuj jakimś sprzętem, mocą(szczury albo force push). i jak za 4-5 razem sie nie uda to niestety ale jakis bug w Twojej wersji i gry nie ukończysz :D
A może ktoś wie co zrobić,jestem na latarni ( stalowy kolos) mam uratować Emily.Utłukłem gostka Emily usiadła i nie reaguje,biegam po latarni i nie wiem co mam dalej zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
