Dotarcie do komnaty Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
Aktualizacja:
Dotarcie do komnaty Dauda

Nie śpiesz się, gdyż pierwszy zabójca stoi na lewo od wejścia do bazy Dauda i powinien on być zwrócony właśnie w Twoją stronę. Do ominięcia tego przeciwnika najlepiej jest użyć mocy teleportacji, zatrzymania czasu lub opętania (okoliczne szczury lub sam zabójca). Korzystając z okazji warto rozejrzeć się po pierwszym pomieszczeniu bazy, odnajdując złoto, dwie notatki (Notice from Daud) (Instructions from Daud) i strzałki usypiające. Nie przejmuj niedostępnymi chwilowo drzwiami i dwoma zamkniętymi szafkami, bo powrócisz tu już po pozyskaniu odpowiedniego klucza.

Skieruj się w lewo, uważając po drodze na jeszcze jednego przeciwnika. Po dotarciu do większego pomieszczenia spotkasz dwóch nowych zabójców. Jeśli masz zamiar ich eliminować, to warto szybko działać, najpierw zajmując się uczniem i następnie odwróconym plecami do Ciebie nauczycielem. W przeciwnym wypadku postaraj się ich ominąć, w miarę możliwości pozostając przez cały czas w cieniu. Co do samego pomieszczenia, możesz tu odnaleźć złoto, eliksir zdrowia Sokolova i duchowe remedium Piero.

Niezależnie od tego czy zająłeś się wspomnianymi wyżej zabójcami czy też nie, musisz dotrzeć do pokazanego na powyższym screenie przejścia. Po znalezieniu się na niżej położonym fragmencie dachu użyj mocy teleportacji do przeniesienia się do jednej z dwóch górnych okiennic. Osobiście polecam prawą okiennicę, dzięki czemu od razu zbliżysz się do komnaty Dauda, wysłuchując rozmowy z jednym z jego podwładnych. W przypadku drugiej z dostępnych okiennic konieczne mogłoby się okazać wyeliminowanie lub ominięcie pojedynczego zabójcy.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 7 - The Flooded District
- Plan misji | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Wydostanie się z magazynu | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Zbadanie nabrzeża Rudshore | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się do rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie okolic rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Dotarcie do miejsca składowania sprzętu Corvo | Misja 7 - The Flooded District
- Przedostanie się do centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się do wnętrza bazy Dauda | Misja 7 - The Flooded District
- Dotarcie do komnaty Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Dotarcie do tunelu znajdującego się pod bazą Dauda | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
- Spotkanie się z ocalałymi | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się przez ścianę kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
- Dotarcie do wejścia do kanałów | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Eksploracja pierwszej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
- Zdobycie klucza do drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
- Eksploracja drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Misja 7 - The Flooded District
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
