Dotarcie do komnaty Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dotarcie do komnaty Dauda

Nie śpiesz się, gdyż pierwszy zabójca stoi na lewo od wejścia do bazy Dauda i powinien on być zwrócony właśnie w Twoją stronę - Dotarcie do komnaty Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Nie śpiesz się, gdyż pierwszy zabójca stoi na lewo od wejścia do bazy Dauda i powinien on być zwrócony właśnie w Twoją stronę. Do ominięcia tego przeciwnika najlepiej jest użyć mocy teleportacji, zatrzymania czasu lub opętania (okoliczne szczury lub sam zabójca). Korzystając z okazji warto rozejrzeć się po pierwszym pomieszczeniu bazy, odnajdując złoto, dwie notatki (Notice from Daud) (Instructions from Daud) i strzałki usypiające. Nie przejmuj niedostępnymi chwilowo drzwiami i dwoma zamkniętymi szafkami, bo powrócisz tu już po pozyskaniu odpowiedniego klucza.

Skieruj się w lewo, uważając po drodze na jeszcze jednego przeciwnika - Dotarcie do komnaty Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Skieruj się w lewo, uważając po drodze na jeszcze jednego przeciwnika. Po dotarciu do większego pomieszczenia spotkasz dwóch nowych zabójców. Jeśli masz zamiar ich eliminować, to warto szybko działać, najpierw zajmując się uczniem i następnie odwróconym plecami do Ciebie nauczycielem. W przeciwnym wypadku postaraj się ich ominąć, w miarę możliwości pozostając przez cały czas w cieniu. Co do samego pomieszczenia, możesz tu odnaleźć złoto, eliksir zdrowia Sokolova i duchowe remedium Piero.

Niezależnie od tego czy zająłeś się wspomnianymi wyżej zabójcami czy też nie, musisz dotrzeć do pokazanego na powyższym screenie przejścia - Dotarcie do komnaty Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy zająłeś się wspomnianymi wyżej zabójcami czy też nie, musisz dotrzeć do pokazanego na powyższym screenie przejścia. Po znalezieniu się na niżej położonym fragmencie dachu użyj mocy teleportacji do przeniesienia się do jednej z dwóch górnych okiennic. Osobiście polecam prawą okiennicę, dzięki czemu od razu zbliżysz się do komnaty Dauda, wysłuchując rozmowy z jednym z jego podwładnych. W przypadku drugiej z dostępnych okiennic konieczne mogłoby się okazać wyeliminowanie lub ominięcie pojedynczego zabójcy.

Podobało się?

0

Dishonored

9 października 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-11-13
13:00

beeron Junior

Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.

Komentarz: beeron
2016-11-22
14:40

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Dobry poradnik. Kilka razy skorzystałem.

Komentarz: Cainoor
2020-07-27
13:56

TheKiller Legionista

Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??

Komentarz: TheKiller
2021-01-04
14:05

djlukee Junior

Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.

Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.

Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.

Komentarz: djlukee
2024-09-13
08:44

Darth Kagris Junior

Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?

Komentarz: Darth Kagris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl