Plan misji | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Plan misji

Ogólne założenia misji

Ostatnia dziewiąta misja gry rozgrywa się w lokacji [Wyspa Kingsparrow - Kingsparrow Island]. Nadrzędnym celem tego etapu jest dotarcie na sam szczyt znajdującej się na wyspie latarni morskiej z zamiarem uratowania przetrzymywanej w niewoli Emily. Przeprawa przez oddzielający Cię od latarni morskiej fort jest nieliniowa, ale już końcówka misji nie oferuje tak dużej swobody. Nie czekają tu też na Ciebie żadne ciekawe dodatkowe zadania, poza dwoma związanymi z zemszczeniem się na osobach, które zdradziły Corvo.

Na skróty

Poniższe zestawienie prezentuje listę wszystkich podpunktów poradnika związanych z opisywaną misją. Jeśli chcesz dokładnie zbadać całą okolicę, to proponuję podążać zgodnie z moimi wskazówkami od początku do końca. Jeśli z kolei pragniesz skupić się wyłącznie na głównym celu misji, to zainteresuj się tylko tymi stronami, które mają dopisek (obowiązkowe).

Kolejne kroki:

  • Dotarcie w okolice fortu (obowiązkowe)
  • Zbadanie obszaru wokół fortu (opcjonalne) - Plaża, na którą trafia się po rozpoczęciu misji jest dość dobrze pilnowana przez jednostki wroga. Warto się więc pilnować, szczególnie że wielu wartowników patroluje okolicę, a nie pozostaje cały czas w tym samym miejscu.
  • Przedostanie się do fortu (obowiązkowe)
  • Eksploracja fortu (opcjonalne) - Do zbadania jest dość duży obszar, który na dodatek jest patrolowany przez wielu przeciwników. Warto jednocześnie odnotować, że sam fort może wyglądać nieco inaczej w zależności od tego w jaki sposób zachowywałeś się w poprzednich misjach gry.
  • Przedostanie się do stróżówki (obowiązkowe)
  • Dotarcie do windy latarni morskiej (obowiązkowe)
  • Dotarcie do wnętrza latarni morskiej (obowiązkowe)
  • Zakończenia gry (obowiązkowe)

Mapa okolicy

Poniższa mapa może ci dodatkowo pomóc w nawigacji. Godne odnotowania jest to, że możesz ją także odnaleźć we własnym zakresie. Pierwsza kopia mapy leży na skrzyni tuż obok miejsca startu. Dwie kolejne kopie wiszą na ścianach przy głównych przejściach do fortu (tych z aktywnymi ścianami światła).

Mapa 1 - Wyspa Kingsparrow

Oznaczenie na mapie - Plan misji | Misja 9 - The Light at the End | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry

Oznaczenie na mapie:

  • A - miejsce startu
  • B - wieża strażnicza
  • C - wejście do tuneli ściekowych
  • D - przejścia do fortu
  • E - pomieszczenie kontrolne stróżówki
  • F - główne wejście do stróżówki
  • G - maszynownia
  • H - winda
  • 1 - latarnia morska
  • 2 - dziedziniec fortu
Podobało się?

0

Dishonored

9 października 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-11-13
13:00

beeron Junior

Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.

Komentarz: beeron
2016-11-22
14:40

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Dobry poradnik. Kilka razy skorzystałem.

Komentarz: Cainoor
2020-07-27
13:56

TheKiller Legionista

Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??

Komentarz: TheKiller
2021-01-04
14:05

djlukee Junior

Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.

Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.

Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.

Komentarz: djlukee
2024-09-13
08:44

Darth Kagris Junior

Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?

Komentarz: Darth Kagris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl