Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
Aktualizacja:
Zbadanie apartamentu handlarza sztuką

Z klubu Złoty Kot mógłbyś oczywiście wydostać się wybierając tę samą drogę, którą tu przyszedłeś, ale o wiele lepiej jest skorzystać z przejścia dla VIP-ów, czyli tego, do którego doprowadziła Cię Emily. Po powrocie do lokacji [Dzielnica destylarni - Distillery District] znajdziesz się mianowicie w kanałach pod drugą ścianą światła i spotkasz tu Babunię. Staruszka nie ma tym razem dla Ciebie żadnych zleceń, ale w okolicy odnajdziesz złoto, żywność, duchowe remedium Piero, naboje, list (Allison's Letter), książkę i kościany amulet. UWAŻAJ przy wyjściu z kanałów, albowiem panoszy się tu kilku płaczących (weepers). Jeżeli nie chcesz stoczyć bezpośredniej bitwy z zarażonymi, to pomóż sobie dostępnymi mocami (np. teleportacją lub spowolnieniem/zatrzymaniem czasu) lub postaraj się ich wyeliminować z odległości (pistolet, kusza).

Apartament handlarza sztuką znajduje się przy bulwarze Clavering, czyli przy placu łączącym obie ściany światła (nieaktywną i aktywną). Jest to mianowicie budynek zlokalizowany po przeciwnej stronie ulicy od mieszkania doktora Galvaniego. Najprostszy sposób na przedostanie się do wnętrza apartamentu to skorzystanie z głównych drzwi na parterze (powyższy screen). Musisz niestety dysponować kluczem do domu handlarza sztuką (art dealer's apartment key) pozyskanym od kobiety spotkanej w bocznych alejkach (więcej na ten temat w podpunkcie Ominięcie drugiej wieży strażniczej).

Inne rozwiązanie zakłada skierowanie się na tyły budynku. Niedaleko miejsca, w którym przebywa handlarz Griff znajdują się drzwi (powyższy screen), przy czym także i tu wymagane jest użycie klucza. Uwaga - Jeżeli wcześniej nie pozbyłeś się przebywających w tej okolicy zabójców, to nie zapomnij właśnie teraz się nimi zająć.

Jedyny sposób na przedostanie się do wnętrza apartamentu bez używania kluczy, to przystąpienie do wspinaczki po dachach i rurach z zamiarem dotarcia do górnego balkoniku (powyższy screen). Tutejsze drzwi nie są bowiem zamknięte.
![Parter lokacji [Apartament handlarza sztuką - Art Dealers Apartment] skrywa złoto, żywność, kopię klucza (art dealers apartment key) i duchowe remedium Piero - Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/441432859.jpg)
Parter lokacji [Apartament handlarza sztuką - Art Dealer's Apartment] skrywa złoto, żywność, kopię klucza (art dealer's apartment key) i duchowe remedium Piero. Uważaj na szczury, które pojawią się w łazience (powyższy screen). Samej łazienki nie musisz badać, bo nic ciekawego byś tam nie odnalazł.

Pierwsze piętro budynku jest patrolowane przez dwóch gangsterów i jeśli masz zamiar dokładnie zbadać okolicę to dobrze byłoby się ich po cichu pozbyć. Do odnalezienia jest tu obraz Sokolova (Sokolov painting). Możesz ponadto obejrzeć tabliczki znajdujące się pod obrazami, także tymi brakującymi.

Drugie piętro apartamentu jest okupowane przez dwóch kolejnych bandytów, którzy początkowo powinni stać przy zamkniętym skarbcu i po chwili się rozejdą. Także i w tym przypadku proponuję się ich pozbyć. Zbadaj dokładnie to piętro, odnajdując złoto, duchowe remedium Piero, książkę, notatkę (Golden Cat Reopening) i obraz Sokolova (Sokolov painting), a także odczytując nowe tabliczki pod obrazami.

Na koniec warto się oczywiście zainteresować wspomnianym skarbcem. Warto w tym miejscu dodać, że wykradzenie przedmiotów ze skarbca nie popsuje Twoich stosunków ze Slackjawem i innymi przestępcami z gangu Bottle Street, tak więc nie musisz się obawiać zablokowania szansy skorzystania z alternatywnego zakończenia tej misji. Kombinacja do sejfu jest losowo dobierana przez grę i poznaje się ją dzięki przesłuchaniu handlarza sztuką, co zapewne już dokonałeś. Sprawdź w rezultacie swój dziennik i wprowadź odczytaną z niego kombinację. Skarbiec skrywa złoto, dwa duchowe remedia Piero, obraz Sokolova (Sokolov painting), runę i zaproszenie na przyjęcie (Boyle party invitation).
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 3 - House of Pleasure
- Plan Misji | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Ominięcie pierwszej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street | Misja 3 - House of Pleasure
- Dotarcie do bulwaru Clavering | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego | Misja 3 - House of Pleasure
- Ominięcie drugiej wieży strażniczej | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Przedostanie się do klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie klubu Złoty Kot | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Uratowanie Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton | Misja 3 - House of Pleasure
- Spotkanie się z Samuelem i Emily | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- The Hound Hits Pub #4 | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored
- Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
