Dishonored: Zbadanie apartamentu handlarza sztuką
Aktualizacja:
Zbadanie apartamentu handlarza sztuką

Z klubu Złoty Kot mógłbyś oczywiście wydostać się wybierając tę samą drogę, którą tu przyszedłeś, ale o wiele lepiej jest skorzystać z przejścia dla VIP-ów, czyli tego, do którego doprowadziła Cię Emily. Po powrocie do lokacji [Dzielnica destylarni - Distillery District] znajdziesz się mianowicie w kanałach pod drugą ścianą światła i spotkasz tu Babunię. Staruszka nie ma tym razem dla Ciebie żadnych zleceń, ale w okolicy odnajdziesz złoto, żywność, duchowe remedium Piero, naboje, list (Allison's Letter), książkę i kościany amulet. UWAŻAJ przy wyjściu z kanałów, albowiem panoszy się tu kilku płaczących (weepers). Jeżeli nie chcesz stoczyć bezpośredniej bitwy z zarażonymi, to pomóż sobie dostępnymi mocami (np. teleportacją lub spowolnieniem/zatrzymaniem czasu) lub postaraj się ich wyeliminować z odległości (pistolet, kusza).

Apartament handlarza sztuką znajduje się przy bulwarze Clavering, czyli przy placu łączącym obie ściany światła (nieaktywną i aktywną). Jest to mianowicie budynek zlokalizowany po przeciwnej stronie ulicy od mieszkania doktora Galvaniego. Najprostszy sposób na przedostanie się do wnętrza apartamentu to skorzystanie z głównych drzwi na parterze (powyższy screen). Musisz niestety dysponować kluczem do domu handlarza sztuką (art dealer's apartment key) pozyskanym od kobiety spotkanej w bocznych alejkach (więcej na ten temat w podpunkcie Ominięcie drugiej wieży strażniczej).

Inne rozwiązanie zakłada skierowanie się na tyły budynku. Niedaleko miejsca, w którym przebywa handlarz Griff znajdują się drzwi (powyższy screen), przy czym także i tu wymagane jest użycie klucza. Uwaga - Jeżeli wcześniej nie pozbyłeś się przebywających w tej okolicy zabójców, to nie zapomnij właśnie teraz się nimi zająć.

Jedyny sposób na przedostanie się do wnętrza apartamentu bez używania kluczy, to przystąpienie do wspinaczki po dachach i rurach z zamiarem dotarcia do górnego balkoniku (powyższy screen). Tutejsze drzwi nie są bowiem zamknięte.
![Parter lokacji [Apartament handlarza sztuką - Art Dealers Apartment] skrywa złoto, żywność, kopię klucza (art dealers apartment key) i duchowe remedium Piero - Zbadanie apartamentu handlarza sztuką | Misja 3 - House of Pleasure | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1284/441432859.jpg)
Parter lokacji [Apartament handlarza sztuką - Art Dealer's Apartment] skrywa złoto, żywność, kopię klucza (art dealer's apartment key) i duchowe remedium Piero. Uważaj na szczury, które pojawią się w łazience (powyższy screen). Samej łazienki nie musisz badać, bo nic ciekawego byś tam nie odnalazł.

Pierwsze piętro budynku jest patrolowane przez dwóch gangsterów i jeśli masz zamiar dokładnie zbadać okolicę to dobrze byłoby się ich po cichu pozbyć. Do odnalezienia jest tu obraz Sokolova (Sokolov painting). Możesz ponadto obejrzeć tabliczki znajdujące się pod obrazami, także tymi brakującymi.

Drugie piętro apartamentu jest okupowane przez dwóch kolejnych bandytów, którzy początkowo powinni stać przy zamkniętym skarbcu i po chwili się rozejdą. Także i w tym przypadku proponuję się ich pozbyć. Zbadaj dokładnie to piętro, odnajdując złoto, duchowe remedium Piero, książkę, notatkę (Golden Cat Reopening) i obraz Sokolova (Sokolov painting), a także odczytując nowe tabliczki pod obrazami.

Na koniec warto się oczywiście zainteresować wspomnianym skarbcem. Warto w tym miejscu dodać, że wykradzenie przedmiotów ze skarbca nie popsuje Twoich stosunków ze Slackjawem i innymi przestępcami z gangu Bottle Street, tak więc nie musisz się obawiać zablokowania szansy skorzystania z alternatywnego zakończenia tej misji. Kombinacja do sejfu jest losowo dobierana przez grę i poznaje się ją dzięki przesłuchaniu handlarza sztuką, co zapewne już dokonałeś. Sprawdź w rezultacie swój dziennik i wprowadź odczytaną z niego kombinację. Skarbiec skrywa złoto, dwa duchowe remedia Piero, obraz Sokolova (Sokolov painting), runę i zaproszenie na przyjęcie (Boyle party invitation).
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored: Poradnik do gry
- Dishonored: Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored: Plan Misji 3
- Dishonored: Ominięcie pierwszej wieży strażniczej
- Dishonored: Spotkanie się z liderem gangu Bottle Street
- Dishonored: Dotarcie do bulwaru Clavering
- Dishonored: Odnalezienie Crowley'a w mieszkaniu Galvaniego
- Dishonored: Ominięcie drugiej wieży strażniczej
- Dishonored: Przedostanie się do klubu Złoty Kot
- Dishonored: Zbadanie klubu Złoty Kot
- Dishonored: Uratowanie Emily
- Dishonored: Zbadanie apartamentu handlarza sztuką
- Dishonored: Wybranie sposobu eliminacji bliźniaków Pendleton
- Dishonored: Spotkanie się z Samuelem i Emily
- Dishonored: The Hound Hits Pub #4
- Dishonored: Misja 3 - House of Pleasure
- Dishonored: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
TobiAlex - a cóż to jest ten tzw. "foch fermiego"???? Tak, mam kartę Nvidii- nie przegrzewa mi się, sprawdzałam. Ani karta, ani procesor. Ale pewnie masz rację :)
witam wszystkich. Mam pytanie czy zabijanie zarażonych (płaczków) wpływa na fabułę lub zakończenie?
Po co robić poradnik w takim tępie ? gry online to najgorszy portal o grach w PL moim zdaniem.
Dzięki za czujność. Mniejsze i większe błędy załatamy po zakończeniu głównych prac nad opisem przejścia. :)
Jest dokładnie jak FlyingPole powiedział. Gra sama wybiera, która Lady Boyle jest prawdziwa (ja na przykład miałem czerwoną), nie jest to stała rzecz.
Poza tym napisałeś:
Po znalezieniu się w sypialni musisz zadecydować czy chcesz zamordować Esmę czy też ją jedynie ogłuszyć, tak by przystać na prośbę Lorda Brisby'ego. Lepsze jest oczywiście to drugie wyjście. Do zneutralizowania Esmy możesz użyć strzałek usypiających, bądź też podejść do niej od tyłu i ją udusić.
Uduszenie wiąże się zazwyczaj ze śmiercią, tak więc "podduszenie" powinno być lepszym zwrotem w tej sytuacji.
Tak czy inaczej Stranger jest jednym z niewielu osób robiących poradniki na Gry-Online, którzy robią to bardzo dobrze, nie po macoszemu. Po prostu nie odwalają lipy. Tak więc Stranger, robisz dobrą robotę i trzymaj tak dalej.
Co do znalezienia odpowiedniej pani Boyle to poradnik zawiera dość poważny błąd - gra losowo wybiera nasz cel tj. raz jest to "czarna" Boyle, raz "biała", a raz "czerwona". Sam przechodząc grę miałem zabić "białą" panią Boyle, która nie była zainteresowana facetami, zamiast tego była miłośniczką muzyki i można było z nią pójść do pokoju muzycznego.
Błąd w tym że za pierwszym razem gostka załatwiłem z kuszy i spad,za drugim razem szczury obezwładniły gostka podszedłem i mieczem utłukłem.
markopolo --> jeżeli po prostu podchodziłeś i tłukłeś to spróbuj inaczej to zakończyć. Zablinkuj sie za jego plecy i albo krytyk nożem albo podduś. Jak nie to spróbuj jakimś sprzętem, mocą(szczury albo force push). i jak za 4-5 razem sie nie uda to niestety ale jakis bug w Twojej wersji i gry nie ukończysz :D
A może ktoś wie co zrobić,jestem na latarni ( stalowy kolos) mam uratować Emily.Utłukłem gostka Emily usiadła i nie reaguje,biegam po latarni i nie wiem co mam dalej zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
