Dishonored: Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella
Aktualizacja:
Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella

Do budynku Nadzorcy Campbella możesz przedostać się na wiele różnych sposobów. Najbardziej oczywisty wariant zachowania to skorzystanie z głównych drzwi wejściowych (powyższy screen). Wbrew pozorom nie jest to głupi pomysł, albowiem bezpośrednio przy wejściu nie stoją żadni przeciwnicy.

Bardzo ciekawym sposobem na przedostanie się do wnętrza budynku jest dotarcie na parapety na pierwszym piętrze (powyższy screen). Możesz tego dokonać przystępując do wspinaczki na lewo od głównych drzwi wejściowych. Co ciekawe, niektóre z otwartych okiennic prowadzą bezpośrednio do sali spotkań, tak więc jest to najlepsze rozwiązanie jeżeli zależy ci na szybkim załatwieniu sprawy z pozbyciem się Nadzorcy Campbella.

Zdecydowanie nie polecam decydować się na pokazane na powyższym screenie przejście do podwórza (Back Yard), znajdujące się na lewo od budynku Nadzorcy Campbella. Nie chodzi tu o to, że jest ono pilnowane przez dwóch wrogów, albowiem łatwo można ich ominąć lub zneutralizować. Głównym powodem jest to, że przez podwórze i tak będziesz musiał przejść już po wyeliminowaniu Campbella. Najlepiej jest w rezultacie właśnie wtedy podjąć decyzję o jego eksploracji (więcej na ten temat w podpunkcie zatytułowanym Dotarcie do podwórza).

Moja rekomendacja to dotarcie do budynku Nadzorcy Campbella przez kanały, zwłaszcza że zejście do kanałów znajduje się tuż przy posterunku i ominiętej wielkiej bramie (powyższy screen). W trakcie przemierzania kanałów nie omieszkaj okraść stojącego na kracie przeciwnika, który ma przy sobie aż 100 sztuk złota (wymagane użycie teleportacji). Rozglądaj się też po drodze za bełtami i eliksirem zdrowia Sokolova.

Docelowo powinieneś znaleźć się w niewielkim pomieszczeniu piwnicznym (można też niego dotrzeć od strony placu) i znajdują się tu drzwi prowadzące do psiarni (Kennels - powyższy screen). Radzę się tam teraz wybrać, albowiem nie tylko możesz w ten sposób dotrzeć do wnętrza budynku Nadzorcy Campbella, ale i odnajdziesz tam wiele nowych skarbów.

Psiarnia patrolowana jest przez trzech wartowników, przy czym najwięcej problemów sprawi ci zapewne przeciwnik, któremu towarzyszy wilczur (powyższy screen). Głównym utrudnieniem jest to, że zwierzę cały czas pozostaje za wartownikiem, tak więc nie możesz go zajść od tyłu żeby go zabić czy ogłuszyć. Na tego typu sytuacje proponuję reagować neutralizując strażnika z odległości (najlepiej bełtem usypiającym) i następnie błyskawicznie zajmując się wilczurem (również bardzo wskazane jest użycie kuszy).

Jeżeli nie chcesz eliminować przebywających w psiarni przeciwników, to możesz na szczęście przejść po rurach zlokalizowanych przy suficie (powyższy screen), bezpiecznie docierając w ten sposób na przeciwległy koniec tej lokacji.

O ile tylko masz taką możliwość polecam dokładnie zbadać całą psiarnię. Zauważ przede wszystkim, że dzięki zamontowanym na ścianach dźwigniom możesz otwierać mijane klatki. Uwaga - W przypadku tych klatek, w których przebywają wilczury radzę eliminować jeszcze przed pootwieraniem drzwi (np. pistoletem lub kuszą), dzięki czemu nie będziesz z nimi musiał staczać bezpośrednich walk. Zwróć też uwagę na chorego wilczura znajdującego się w jednej z klatek przy prawym korytarzu. Możesz go uwolnić i pozwolić mu na wymordowanie wszystkich obecnych tu wrogów.

Lista możliwych do odnalezienia w psiarni rzeczy jest dość pokaźna, obejmując żywność, złoto, bełty, dwie pułapki sprężynowe (spring razor), naboje, eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, ostrzeżenie (Do Not Use This Lever), notatkę (Sick Hound), list (Loot Cache) oraz trzy książki. Godne odnotowania jest to, że dwie klatki są początkowo niedostępne. Do jednej z nich musisz wskoczyć przez sufit (przechodząc po rurach), a do drugiej możesz wejść dopiero po odnalezieniu dźwigni i zamontowaniu jej w odpowiednim slocie (powyższy screen).

Twoją uwagę zwrócą też zapewne zamknięte drzwi zlokalizowane na prawo od miejsca startu (powyższy screen). Kombinację potrzebną do ich otwarcia pozyskuje się z odnalezionych w psiarni dokumentów i jest to 217. Uwaga - W środku przebywają szczury i najlepiej jest usunąć im się z drogi. Dla pewności radzę też poukrywać w klatkach ciała ogłuszonych/zabitych wartowników, dzięki czemu gryzonie się do nich nie dobiorą. W zamkniętym pomieszczeniu pozostawiono urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool), bełty, złoto, bełty usypiające, duchowe remedium Piero i dwa eliksiry zdrowia Sokolova. Niezależnie od tego ile czasu poświęciłeś na zbadanie psiarni na sam koniec musisz dotrzeć do jej przeciwległego końca, odnajdując drzwi prowadzące do wnętrza budynku Nadzorcy Campbella.
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored: Poradnik do gry
- Dishonored: Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dishonored: Plan misji 2
- Dishonored: Dotarcie do pierwszej ściany światła
- Dishonored: Zbadanie okolicy pierwszej ściany światła
- Dishonored: Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła
- Dishonored: Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego
- Dishonored: Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street
- Dishonored: Przedostanie się przez drugą ścianę światła
- Dishonored: Dotarcie do placu Holgera
- Dishonored: Dotarcie w pobliże budynku Nadzorcy Campbella
- Dishonored: Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella
- Dishonored: Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella
- Dishonored: Przedostanie się do sali spotkań
- Dishonored: Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella
- Dishonored: Dotarcie do podwórza
- Dishonored: Zbadanie podwórza
- Dishonored: Spotkanie się z Samuelem
- Dishonored: Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dishonored: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
Sawbona spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do grafiki, directa, net framework'a itp (wiem że masz nowego kompa ale to nie znaczy że soft jest najnowszy) jak to nie pomoże to przeinstaluj grę. Co do cracka to wątpię czy pomoże jak chcesz to spróbuj.
@sawbona
Jeżeli masz oryginalną grę to spróbuj może ściągnąć cracka, może w takiej wersji nie będzie się wieszało, może to przez steam. Tylko zrób kopie zapasowe podmienianych plików.
Co do miejsca w którym ukrywa się Emily to zależy też co odpowiedziało się przed misją przesłuchanie Sokolowa, po tym jak przyszła do naszego pokoju zaraz po przebudzeniu. O ile pamiętam jedną z opcji było, że może się u nas chować, a druga, że nie. Resztę spostrzeżeń napisali poprzednicy, jak coś odkryję to dopiszę.
Nie uwierzycie. Mam nowego kompa. Karta graficzna podwójna GTX675M, procek hula jak złoto. Zainstalowałam Steama i Dishonored. Odpalam.....widzę te durne reklamówki, po chwili ekran wczytywania i ....zonk. Program przestał działać. O co ku....chodzi?
Co do odgadnięcia właściwej Lady Boyle to jest jeszcze tak, że mogą zmieniać się same imiona a kolor stroju zostanie ten sam np. ja za pierwszym razem miałem jako cel Waverly i była ona w czerwonym stroju, za drugim Lydię i też była ubrana na czerwono. I najlepszym rozwiązaniem jest, po odgadnięciu która jest która, rozmowa z tą właściwą i poproszenie, o ile będzie taka opcja, o spotkanie w piwnicy i ogłuszenie - poza statystykami dostaniemy także runę za to.
Miejsce w którym ukrywa się Emily też jest losowe. U mnie było to poddasze, pomieszczenie obok sypialni Corvo.
muflon86 ---> zabijanie zarażonych wpływa na zakończenie.
TobiAlex - a cóż to jest ten tzw. "foch fermiego"???? Tak, mam kartę Nvidii- nie przegrzewa mi się, sprawdzałam. Ani karta, ani procesor. Ale pewnie masz rację :)
witam wszystkich. Mam pytanie czy zabijanie zarażonych (płaczków) wpływa na fabułę lub zakończenie?
Po co robić poradnik w takim tępie ? gry online to najgorszy portal o grach w PL moim zdaniem.
Dzięki za czujność. Mniejsze i większe błędy załatamy po zakończeniu głównych prac nad opisem przejścia. :)
Jest dokładnie jak FlyingPole powiedział. Gra sama wybiera, która Lady Boyle jest prawdziwa (ja na przykład miałem czerwoną), nie jest to stała rzecz.
Poza tym napisałeś:
Po znalezieniu się w sypialni musisz zadecydować czy chcesz zamordować Esmę czy też ją jedynie ogłuszyć, tak by przystać na prośbę Lorda Brisby'ego. Lepsze jest oczywiście to drugie wyjście. Do zneutralizowania Esmy możesz użyć strzałek usypiających, bądź też podejść do niej od tyłu i ją udusić.
Uduszenie wiąże się zazwyczaj ze śmiercią, tak więc "podduszenie" powinno być lepszym zwrotem w tej sytuacji.
Tak czy inaczej Stranger jest jednym z niewielu osób robiących poradniki na Gry-Online, którzy robią to bardzo dobrze, nie po macoszemu. Po prostu nie odwalają lipy. Tak więc Stranger, robisz dobrą robotę i trzymaj tak dalej.
Co do znalezienia odpowiedniej pani Boyle to poradnik zawiera dość poważny błąd - gra losowo wybiera nasz cel tj. raz jest to "czarna" Boyle, raz "biała", a raz "czerwona". Sam przechodząc grę miałem zabić "białą" panią Boyle, która nie była zainteresowana facetami, zamiast tego była miłośniczką muzyki i można było z nią pójść do pokoju muzycznego.
Błąd w tym że za pierwszym razem gostka załatwiłem z kuszy i spad,za drugim razem szczury obezwładniły gostka podszedłem i mieczem utłukłem.
markopolo --> jeżeli po prostu podchodziłeś i tłukłeś to spróbuj inaczej to zakończyć. Zablinkuj sie za jego plecy i albo krytyk nożem albo podduś. Jak nie to spróbuj jakimś sprzętem, mocą(szczury albo force push). i jak za 4-5 razem sie nie uda to niestety ale jakis bug w Twojej wersji i gry nie ukończysz :D
A może ktoś wie co zrobić,jestem na latarni ( stalowy kolos) mam uratować Emily.Utłukłem gostka Emily usiadła i nie reaguje,biegam po latarni i nie wiem co mam dalej zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
