Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella

Do budynku Nadzorcy Campbella możesz przedostać się na wiele różnych sposobów - Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Do budynku Nadzorcy Campbella możesz przedostać się na wiele różnych sposobów. Najbardziej oczywisty wariant zachowania to skorzystanie z głównych drzwi wejściowych (powyższy screen). Wbrew pozorom nie jest to głupi pomysł, albowiem bezpośrednio przy wejściu nie stoją żadni przeciwnicy.

Bardzo ciekawym sposobem na przedostanie się do wnętrza budynku jest dotarcie na parapety na pierwszym piętrze (powyższy screen) - Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Bardzo ciekawym sposobem na przedostanie się do wnętrza budynku jest dotarcie na parapety na pierwszym piętrze (powyższy screen). Możesz tego dokonać przystępując do wspinaczki na lewo od głównych drzwi wejściowych. Co ciekawe, niektóre z otwartych okiennic prowadzą bezpośrednio do sali spotkań, tak więc jest to najlepsze rozwiązanie jeżeli zależy ci na szybkim załatwieniu sprawy z pozbyciem się Nadzorcy Campbella.

Zdecydowanie nie polecam decydować się na pokazane na powyższym screenie przejście do podwórza (Back Yard), znajdujące się na lewo od budynku Nadzorcy Campbella - Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Zdecydowanie nie polecam decydować się na pokazane na powyższym screenie przejście do podwórza (Back Yard), znajdujące się na lewo od budynku Nadzorcy Campbella. Nie chodzi tu o to, że jest ono pilnowane przez dwóch wrogów, albowiem łatwo można ich ominąć lub zneutralizować. Głównym powodem jest to, że przez podwórze i tak będziesz musiał przejść już po wyeliminowaniu Campbella. Najlepiej jest w rezultacie właśnie wtedy podjąć decyzję o jego eksploracji (więcej na ten temat w podpunkcie zatytułowanym Dotarcie do podwórza).

Moja rekomendacja to dotarcie do budynku Nadzorcy Campbella przez kanały, zwłaszcza że zejście do kanałów znajduje się tuż przy posterunku i ominiętej wielkiej bramie (powyższy screen) - Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Moja rekomendacja to dotarcie do budynku Nadzorcy Campbella przez kanały, zwłaszcza że zejście do kanałów znajduje się tuż przy posterunku i ominiętej wielkiej bramie (powyższy screen). W trakcie przemierzania kanałów nie omieszkaj okraść stojącego na kracie przeciwnika, który ma przy sobie aż 100 sztuk złota (wymagane użycie teleportacji). Rozglądaj się też po drodze za bełtami i eliksirem zdrowia Sokolova.

Docelowo powinieneś znaleźć się w niewielkim pomieszczeniu piwnicznym (można też niego dotrzeć od strony placu) i znajdują się tu drzwi prowadzące do psiarni (Kennels - powyższy screen) - Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Docelowo powinieneś znaleźć się w niewielkim pomieszczeniu piwnicznym (można też niego dotrzeć od strony placu) i znajdują się tu drzwi prowadzące do psiarni (Kennels - powyższy screen). Radzę się tam teraz wybrać, albowiem nie tylko możesz w ten sposób dotrzeć do wnętrza budynku Nadzorcy Campbella, ale i odnajdziesz tam wiele nowych skarbów.

Psiarnia patrolowana jest przez trzech wartowników, przy czym najwięcej problemów sprawi ci zapewne przeciwnik, któremu towarzyszy wilczur (powyższy screen) - Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Psiarnia patrolowana jest przez trzech wartowników, przy czym najwięcej problemów sprawi ci zapewne przeciwnik, któremu towarzyszy wilczur (powyższy screen). Głównym utrudnieniem jest to, że zwierzę cały czas pozostaje za wartownikiem, tak więc nie możesz go zajść od tyłu żeby go zabić czy ogłuszyć. Na tego typu sytuacje proponuję reagować neutralizując strażnika z odległości (najlepiej bełtem usypiającym) i następnie błyskawicznie zajmując się wilczurem (również bardzo wskazane jest użycie kuszy).

Jeżeli nie chcesz eliminować przebywających w psiarni przeciwników, to możesz na szczęście przejść po rurach zlokalizowanych przy suficie (powyższy screen), bezpiecznie docierając w ten sposób na przeciwległy koniec tej lokacji - Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Jeżeli nie chcesz eliminować przebywających w psiarni przeciwników, to możesz na szczęście przejść po rurach zlokalizowanych przy suficie (powyższy screen), bezpiecznie docierając w ten sposób na przeciwległy koniec tej lokacji.

O ile tylko masz taką możliwość polecam dokładnie zbadać całą psiarnię - Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

O ile tylko masz taką możliwość polecam dokładnie zbadać całą psiarnię. Zauważ przede wszystkim, że dzięki zamontowanym na ścianach dźwigniom możesz otwierać mijane klatki. Uwaga - W przypadku tych klatek, w których przebywają wilczury radzę eliminować jeszcze przed pootwieraniem drzwi (np. pistoletem lub kuszą), dzięki czemu nie będziesz z nimi musiał staczać bezpośrednich walk. Zwróć też uwagę na chorego wilczura znajdującego się w jednej z klatek przy prawym korytarzu. Możesz go uwolnić i pozwolić mu na wymordowanie wszystkich obecnych tu wrogów.

Lista możliwych do odnalezienia w psiarni rzeczy jest dość pokaźna, obejmując żywność, złoto, bełty, dwie pułapki sprężynowe (spring razor), naboje, eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, ostrzeżenie (Do Not Use This Lever), notatkę (Sick Hound), list (Loot Cache) oraz trzy książki - Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Lista możliwych do odnalezienia w psiarni rzeczy jest dość pokaźna, obejmując żywność, złoto, bełty, dwie pułapki sprężynowe (spring razor), naboje, eliksir zdrowia Sokolova, duchowe remedium Piero, ostrzeżenie (Do Not Use This Lever), notatkę (Sick Hound), list (Loot Cache) oraz trzy książki. Godne odnotowania jest to, że dwie klatki są początkowo niedostępne. Do jednej z nich musisz wskoczyć przez sufit (przechodząc po rurach), a do drugiej możesz wejść dopiero po odnalezieniu dźwigni i zamontowaniu jej w odpowiednim slocie (powyższy screen).

Twoją uwagę zwrócą też zapewne zamknięte drzwi zlokalizowane na prawo od miejsca startu (powyższy screen) - Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell - Dishonored - poradnik do gry

Twoją uwagę zwrócą też zapewne zamknięte drzwi zlokalizowane na prawo od miejsca startu (powyższy screen). Kombinację potrzebną do ich otwarcia pozyskuje się z odnalezionych w psiarni dokumentów i jest to 217. Uwaga - W środku przebywają szczury i najlepiej jest usunąć im się z drogi. Dla pewności radzę też poukrywać w klatkach ciała ogłuszonych/zabitych wartowników, dzięki czemu gryzonie się do nich nie dobiorą. W zamkniętym pomieszczeniu pozostawiono urządzenie do przewodów elektrycznych (rewire tool), bełty, złoto, bełty usypiające, duchowe remedium Piero i dwa eliksiry zdrowia Sokolova. Niezależnie od tego ile czasu poświęciłeś na zbadanie psiarni na sam koniec musisz dotrzeć do jej przeciwległego końca, odnajdując drzwi prowadzące do wnętrza budynku Nadzorcy Campbella.

Podobało się?

0

Dishonored

9 października 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-11-13
13:00

beeron Junior

Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.

Komentarz: beeron
2016-11-22
14:40

Cainoor Legend

Cainoor
👍

Dobry poradnik. Kilka razy skorzystałem.

Komentarz: Cainoor
2020-07-27
13:56

TheKiller Legionista

Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??

Komentarz: TheKiller
2021-01-04
14:05

djlukee Junior

Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.

Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.

Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.

Komentarz: djlukee
2024-09-13
08:44

Darth Kagris Junior

Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?

Komentarz: Darth Kagris

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl