Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
Aktualizacja:
Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella

Wariant 1) Możesz przede wszystkim pozwolić na to żeby Nadzorca Campbell otruł kapitana Curnowa. W tym celu nie musisz nic robić, a jedynie gdzieś się ukryć, np. za wielką roletą, za oknem czy w tunelu wentylacyjnym. Rozwiązanie to ma dwie zasadnicze wady. Po pierwsze, zawalisz w ten sposób poboczne zadanie, które zleciła ci Callista (ocalenie życia Curlowa). Po drugie, Campbell wprowadzi blokadę, co oznacza między innymi zamknięcie okiennic i wzmożone patrole wrogów.

Jeżeli nie zdążysz od razu rozprawić się z Campbellem, to musisz udać się za nim do jego ukrytej komnaty znajdującej się w piwnicy (więcej na temat lokalizacji komnaty w podpunkcie Zbadanie budynku Nadzorcy Campella). Musiałbyś następnie podjąć decyzję czy chcesz go zabić czy ogłuszyć.

Wariant 2) Drugi możliwy wariant dotyczy podmiany zatrutego kieliszka, tak by trucizna podana została wyłącznie Campbellowi. Musiałbyś w tym celu podejść do leżących na stole kieliszków, wejść z nimi w interakcję i wybrać pierwszą opcję z listy.

Rozwiązanie to niestety również nie jest pozbawione wad, albowiem po tym jak Campbell umrze w wyniku otrucia kapitan Curlow zostanie oskarżony o jego zamordowanie i przystąpi do walk ze strażnikami, tak więc jeśli więc chcesz żeby postać ta nie zginęła będziesz musiał mu pomóc. Co więcej, w całym budynku wprowadzona zostanie blokada (zamknięcie okiennic, więcej patroli) i jeszcze bardziej utrudni to ucieczkę.

Wariant 3) Trzeci z opisywanych wariantów jest dość radykalny, albowiem zakłada otrucie obu uczestników spotkania, czyli Campbella i Curlowa. W tym celu musiałbyś po wejściu w interakcję z kieliszkami wybrać drugą opcję z listy.

O tym jak bardzo wadliwe jest to rozwiązanie nie trzeba się chyba zbytnio rozpisywać. Nie tylko zawalisz poboczne zadanie otrzymanie od Callisty, ale również nie będziesz mógł wykonać opcjonalnego zadania związanego z ekskomunikowaniem Campbella.

Wariant 4) Najlepsze w mojej ocenie rozwiązanie zakłada nakłonienie obu uczestników spotkania do opuszczenia tego pomieszczenia. Podejdź w rezultacie do leżących na stole kieliszków i wybierz wariant rozbicia obu z nich (trzecia opcja z listy).

Zaczekaj aż Campbell i Curlow pojawią się w pomieszczeniu. Nadzorca będzie niezadowolony z nieudanej próby otrucia kapitana Curlowa, ale nie podda się i zaprosi go do swojej komnaty. Ruszaj śladem tych postaci. Analogicznie do wariantu 1 celem wędrówki jest tajne pomieszczenie zlokalizowane w piwnicy budynku. Dobrze byłoby odpowiednio wcześniej usunąć niektórych wartowników przebywających w budynku, tak by po drodze nie martwić się ich obecnością.

Ostrożnie wejdź do komnaty, schowaj się za jakąś zasłoną i zaczekaj aż Curlow odwróci się do Campbella plecami. Nadzorca zacznie przygotowywac się do wyprowadzenie śmiertelnego ciosu mieczem i to właśnie wtedy najlepiej jest go zabić lub (lepsze rozwiązanie) ogłuszyć (np. zachodząc go od tyłu lub używając bełta usypiającego). Curlow podziękuje ci za uratowanie mu życia i opuści to miejsce.
Nowy główny cel: Meet Samuel the Boatman in the Overseer back yard (Spotkaj się z Samuelem przewoźnikiem w pobliżu podwórza)
Nowy opcjonalny cel: Inform Callista that Captain Curnow has survived the plot against him (Poinformuj Callistę o tym, że Kapitan Curnow uszedł z życiem)
Nowy opcjonalny cel: Take Campbell's unconscious body to the chair in the interrogation room (Zabierz nieprzytomnego Campbella do sali przesłuchań)

Podsumowanie: Niezależnie od tego jak się zachowałeś musisz ograbić ciało zabitego lub ogłuszonego Campbella z zamiarem pozyskania jego dziennika (blackmail journal). Radzę dodatkowo zbadać salę spotkań i przyległe do niej pomieszczenie, odnajdując złoto, duchowe remedium Piero, tabliczkę i runę. Jeżeli Campbell został zabity, to możesz od razu przejść do podpunktu poradnika zatytułowanego Dotarcie do podwórza. Jeżeli z kolei Nadzorcę jedynie ogłuszyłeś, to kontynuuj lekturę.

Ekskomunikowanie Campbella: Na ekskomunikowanie Campbella możesz zdecydować się tylko i wyłącznie jeśli ogłuszyłeś Campbella, a nie doprowadziłeś do jego zamordowania czy otrucia. Podnieś ciało Nadzorcy i wybierz się z nim do sali przesłuchań, która znajduje się we wschodnim skrzydle budynku na pierwszym piętrze. Podejdź do fotela i wejdź z nim w interakcję żeby posadzić na nim Campbella.
Nowy opcjonalny cel: Find the Heretic's Brand in the interrogation room (Znajdź Piętno Heretyka w sali przesłuchań)
Nowy opcjonalny cel: Use the Heretic's Brand on High Overseer Campbell (Użyj Piętna Heretyka na Nadzorcy Campbellu)

Musisz teraz pozyskać narzędzie Piętno Heretyka (Heretic's Brand) z górnego pomieszczenia kontrolnego (jeżeli już wcześniej je zdobyłeś, to możesz od razu użyć tego przedmiotu). Dostępu do tego obszaru bronią zamknięte drzwi, przy czym odpowiedni klucz (interrogation room key) możesz ukraść wartownikom patrolującym pobliskie korytarze. Zabierz Piętno Heretyka (Heretic's Brand), powróć z nim do Nadzorcy i użyj narzędzia (powyższy screen), ekskomunikując Campbella przy jednoczesnym utrzymaniu go przy życiu.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Plan misji | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie do pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie okolicy pierwszej ściany światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez pierwszą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Włamanie się do mieszkania doktora Galvaniego | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Skażenie eliksiru w siedzibie gangu Bottle Street | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się przez drugą ścianę światła | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do placu Holgera | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Dotarcie w pobliże budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Zbadanie budynku Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Przedostanie się do sali spotkań | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella | Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dotarcie do podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Zbadanie podwórza | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Spotkanie się z Samuelem | Misja 2 - High Overseer Campbell | Dishonored
- Misja 2 - High Overseer Campbell
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
