Somewhere Else... - Spotkanie z Outsiderem | The Hound Pits Pub #1 i #2
Aktualizacja:
Spotkanie z Outsiderem
Nowy główny cel: Something's not right... (Coś jest nie w porządku...)

Cały ten etap to wstęp do nadnaturalnych mocy, które Corvo będzie pozyskiwał w toku rozgrywki. Zacznij od wyjścia z sypialni i ruszaj liniową ścieżką, docierając do miejsca, w którym czeka Cię spotkanie z Outsiderem. Osobnik ten obdaruje Cię pierwszą mocą o nazwie Blink, której działanie polega na teleportowaniu głównego bohatera.
Nowy główny cel: Use your Blink power to reach the Outsider (Użyj mocy Blink by dotrzeć do nowego miejsca pobytu Outsidera)

Zapoznaj się z krótką instrukcją działania nowej mocy. O wiele lepiej jest manualnie wskazywać cel teleportacji, czyli przytrzymywać prawy przycisk myszy. Tak właśnie radzę postąpić z widoczną w oddali platformą (powyższy screen). Uwaga - Za każdym razem gdy celujesz upewnij się, że Corvo wyląduje w bezpiecznym miejscu, gdyż lot w przepaść czy upadek z dużej wysokości mogą go zabić.

Zabierz list (fallen letter) i zajrzyj do skrzyni, w której ukryto duchowe remedium Piero (Piero's spiritual remedy), czyli eliksir many (jest ona wykorzystywana do "zasilania" wszystkich mocy głównego bohatera). Przystąp teraz do teleportowania się na kolejne platformy (powyższy screen), pamiętając o tym, że nie musisz się śpieszyć.

Zatrzymaj się po dotarciu na platformę, na której znajduje się "skamieniała" Emily. Zabierz list Emily (Emily's letter). Ruszaj dalej, odnajdując po drodze nową skrzynię z duchowym remedium Piero. W dalszej części wędrówki zadbaj o właściwe przeniesienie się na wyższą półkę (powyższy screen). Docelowo musisz dotrzeć na platformę, na której przebywa Outsider. Od tajemniczego osobnika otrzymasz serce (heart) i instrukcję odnośnie odnajdywania run.
Nowy główny cel: Use the Heart to find the hidden rune (Użyj serca do odnalezienia ukrytej runy)

Upewnij się, że masz wybrane serce z listy (przytrzymanie środkowego przycisku myszy), zabierz ze skrzyni kolejne duchowe remedium Piero (Piero's spiritual remedy) i ruszaj przed siebie. Po drodze musisz wskoczyć do pokazanej na powyższym screenie dziury. Przejdź na drugi koniec pomieszczenia i ponownie zeskocz na dół, lądując przy skrzyni z czwartym duchowym remedium Piero (Piero's spiritual remedy).

Zeskakuj na kolejne platformy. W celu dotarcia do półki z runą będziesz musiał ponownie użyć mocy Blink (teleportacji), tak więc wybierz ją z rozwijanego menu (lub wciśnij odpowiedni skrót klawiszowy). Po dwóch udanych teleportacjach podejdź do runy (rune) i ją zabierz. Użyj runy do odblokowania pierwszej mocy z listy (dwie do wyboru) i wysłuchaj ostatniej rozmowy z Outsiderem.
0
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
