Przedostanie się na górny poziom śluzy | Misja 6 - Return to the Tower
Aktualizacja:
Przedostanie się na górny poziom śluzy
Nowy główny cel: Infiltrate Dunwall Tower (Przedostań się do wieży Dunwall)
Nowy główny cel: Kill the Lord Regent (Zabij Lorda Regenta)
Nowy opcjonalny cel: Find the Broadcast Control Station (Znajdź pomieszczenie kontrolne stacji nadawczej)
![Misję rozpoczynasz w lokacji [Śluza wieży Dunwall - Dunwall Tower Waterlock], czyli w tym samym miejscu, które miałeś już okazję odwiedzić przy okazji rozgrywania prologu - Przedostanie się na górny poziom śluzy | Misja 6 - Return to the Tower - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/1185908265.jpg)
Misję rozpoczynasz w lokacji [Śluza wieży Dunwall - Dunwall Tower Waterlock], czyli w tym samym miejscu, które miałeś już okazję odwiedzić przy okazji rozgrywania prologu. Wyskocz z łodzi i wpłyń do środka. Musisz tu przystąpić do niezbyt skomplikowanej wspinaczki. Po tym jak skończą ci się obiekty, których możesz się chwytać, użyj mocy Blink (teleportacja) żeby przedostać się do pokazanego na powyższym screenie otworu.

Zwróć uwagę na znajdujące się po prawej stronie ciało mężczyzny. Jest ono za kratami, przy czym jeśli już teraz chcesz tam dotrzeć, to możesz przejąć kontrolę (opętanie) nad jednym z okolicznych szczurów. Przy wspomnianym ciele odnajdziesz złoto oraz kościany amulet.

Wspinaczkę można kontynuować na kilka różnych sposobów. Pierwszy wariant to pozostanie w ciasnym szybie, do którego przed chwilą dotarłeś. Po drodze do ominięcia byłoby kilka ruchomych obiektów (powyższy screen), przy czym także i tu wystarczy używać mocy teleportacji.

Drugi wariant zakłada wykorzystywanie teleportacji do docierania na wyżej położone platformy i wreszcie na górny poziom patrolowany przez strażników.

Ostatni trzeci wariant wiąże się z dotarciem na pokazany na powyższym screenie niewielki balkonik. Po otwarciu tutejszych drzwi natrafiłbyś na aktywny pylon i chcąc go ominąć musiałbyś użyć mocy zatrzymania czasu. Warto w tym miejscu dodać, że jeśli chcesz zbadać obszar wokół wspomnianego pylonu, to możesz go wyłączyć poprzez wyjęcie zbiornika z wielorybim tranem. Niestety poza niewielką ilością złota i duchowym remedium Piero nie ma tu nic ciekawego.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 6 - Return to the Tower
- Plan misji | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Przedostanie się na górny poziom śluzy | Misja 6 - Return to the Tower
- Dotarcie do wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Zbadanie obszaru wokół wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Przedostanie się do wnętrza wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja parteru wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Eksploracja pierwszego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja drugiego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja trzeciego piętra wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower
- Przedostanie się do komnat Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower
- Wybranie sposobu eliminacji Lorda Regenta | Misja 6 - Return to the Tower
- Eksploracja dachu wieży Dunwall | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Powrót do łodzi Samuela | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- The Hound Pits Pub #7 | Misja 6 - Return to the Tower | Dishonored
- Misja 6 - Return to the Tower
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
