Przedostanie się do domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
Aktualizacja:
Przedostanie się do domu Sokolova

Dom Sokolova znajduje się na drugim końcu dzielnicy, tak więc jeśli nie wyeliminowałeś wartowników opisanych w poprzednim podpunkcie poradnika, to dobrze byłoby ich teraz omijać. Warto w takiej sytuacji na samym początku skręcić w prawo (powyższy screen), dzięki czemu łatwiej będzie unikać z nimi kontaktu.
![Do lokacji [Dom Sokolova - Sokolovs House] możesz przedostać się na trzy zasadnicze sposoby - Przedostanie się do domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored - Dishonored - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1284/585025906.jpg)
Do lokacji [Dom Sokolova - Sokolov's House] możesz przedostać się na trzy zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z głównych drzwi wejściowych. Zauważ, że okolica jest patrolowana przez dwóch przeciwników, tak więc jeśli nie masz zamiaru ich eliminować musisz szybko teleportować się w okolice drzwi i wejść do środka zanim zostaniesz zauważony. Jeśli z kolei nie masz nic przeciwko pozbyciu się ich (zaczekaj aż się rozejdą), to po udanej akcji rozejrzyj się za amunicją do pistoletu i granatem.

Drugi wariant zakłada przedostanie się przez piwnicę. Wejście do piwnicy znajduje się pod głównymi drzwiami posiadłości i możesz tam dotrzeć przechodząc po rurach lub dopływając w to miejsce. Warto dodać, że piwnica nie jest przez nikogo pilnowana.

Trzeci wariant zakłada dotarcie do górnych balkoników posiadłości i jest to zdecydowanie najlepszy pomysł jeśli zależy ci na jak najszybszym zaliczeniu tej misji, albowiem Sokolov przebywa w szklarni zlokalizowanej właśnie na dachu budynku. Jeśli nie rozwinąłeś maksymalnie mocy Blink i nie potrafisz teleportować się na większe odległości, to możesz też spróbować doskoczyć do łańcucha lub przystąpić do wspinaczki, rozpoczynając w miejscu, w którym znajduje się główne wejście do budynku. Uważaj ponadto na pojedynczego wartownika patrolującego górne balkoniki.
Uwaga - Jeśli nie zdołałeś dotrzeć od razu na górne balkoniki lub jeśli planujesz dokładnie zbadać posiadłość, to przejdź do podpunktu Zbadanie domu Sokolova. W przeciwnym wypadku od razu przystąp do lektury sekcji zatytułowanej Odnalezienie Sokolova.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 4 - The Royal Physician
- Plan misji | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie pierwszego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie drugiego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie mieszkania Pratchetta i sąsiednich budynków | Misja 4 - The Royal Physician
- Dotarcie do mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Przedostanie się na drugą stronę mostu zwodzonego | Misja 4 - The Royal Physician
- Wyłączenie reflektorów na moście zwodzonym | Misja 4 - The Royal Physician
- Oswobodzenie Aleca | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Ominięcie trzeciego posterunku | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie okolic domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Przedostanie się do domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Zbadanie domu Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Odnalezienie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Porwanie Sokolova | Misja 4 - The Royal Physician | Dishonored
- Misja 4 - The Royal Physician
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
