Spotkanie się z ocalałymi | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
Aktualizacja:
Spotkanie się z ocalałymi

Ocalałe osoby przebywają w budynku mieszkalnym zlokalizowanym na prawo od głównego placu oraz ściany kwarantanny (powyższy screen) i dobrze byłoby tam udać się przed podjęciem decyzji o opuszczeniu tej okolicy. Zachowaj ostrożność, bo obszar w pobliżu blokowiska patroluje dwóch przeciwników na szczudłach (tall boys).

Po dotarciu do budynku mieszkalnego przystąp do jego eksploracji, wysłuchując po drodze rozmów pomiędzy ocalałymi. Jedyną osobą, która zwróci się bezpośrednio do Ciebie, jest Blake (powyższy screen). Zostaniesz mianowicie poproszony przez niego o wyłączenie pobliskiego pylonu i zabezpieczenie okolicy, tak by ocaleli mogli bezpiecznie opuścić tę okolicę.
Nowy opcjonalny cel: Disable the arc pylon in the back court (Wyłącz pylon znajdujący się na podwórzu)
Nowy opcjonalny cel: Keep Blake safe (Utrzymuj Blake'a przy życiu)
Nowy opcjonalny cel: The tallboys and watchmen will attack any of the survivors on sight - keep them from harm (Ochraniaj ocalałych przed wartownikami i przeciwnikami na szczudłach)

Po zakończeniu rozmowy zabierz klucz do blokowiska (tenement's key) leżący na stoliku na prawo od Blake'a. Dokończ też eksplorację parteru budynku, odnajdując złoto, żywność i książkę. Po zbadaniu parteru zlokalizuj schody prowadzące na pierwsze piętro (powyższy screen).

Przedostań się na najwyższe piętro budynku mieszkalnego, odnajdując po drodze trochę złota. Docelowo musisz zatrzymać się na pokazanym na powyższym screenie balkoniku, z którego doskonale będziesz widział podwórze.

Możesz się tu zachować na dwa sposoby. Pierwszy wariant zakłada przedostanie się na lewy balkonik z panelem kontrolnym i przeprogramowanie działania pylonu. Wadą tego rozwiązania jest to, że widoczny na dole strażnik zostanie śmiertelnie porażony prądem.

Drugi wariant zakłada przeteleportowanie się do slotu ze zbiornikiem zasilającym pylon. W takiej sytuacji musisz jednak błyskawicznie wyjąć zbiornik, zanim zostaniesz porażony prądem. Co więcej, po udanej akcji musisz dodatkowo zająć się wspomnianym wyżej strażnikiem (najlepiej jest zajść go od tyłu i ogłuszyć). Niezależnie od wybranego rozwiązania zbadaj tę okolicę, odnajdując bełty zapalające, granaty, eliksir zdrowia Sokolova i duchowe remedium Piero.
Nowy opcjonalny cel: Go tell Blake that the coast is clear (Poinformuj Blake'a o zabezpieczeniu okolicy)

Nowo otrzymany cel misji jest dość mylący, albowiem do zneutralizowania pozostali jeszcze przeciwnicy na szczudłach (tall boys). Jeżeli masz w planach wariant agresywny, to najlepiej się ich pozbyć z pomocą pozyskanych niedawno bełtów zapalających i granatów. W przeciwnym wypadku warto postarać się ich po cichu wyeliminować, na przykład doskakując czy teleportując się do nich i wykonując standardową egzekucję (powyższy screen). Postaraj się zlikwidować w ten sposób obu wrogów na szczudłach, którzy patrolują teren wokół blokowiska.
Uwaga - Nie licz na to, że odczekanie aż wrogowie na szczudłach oddalą się załatwi sprawę, bo cywilów należy ochraniać aż do momentu opuszczenia tej lokacji. To, że pierwotnie nie zostaną oni zauważeni nie załatwi więc problemu, bo mogą zostać również zaatakowani po tym jak dotrą na podwórze.
Uwaga - Jeśli nie chcesz doprowadzić do wszczęcia alarmu, to po każdej udanej akcji zadbaj o schowanie ciała przeciwnika, który poruszał się na szczudłach.

Dopiero po całkowitym zabezpieczeniu tej okolicy powróć do Blake'a i w trakcie rozmowy wybierz prawą górną opcję dialogową.
Nowy opcjonalny cel: Stand watch as the survivors move to the safe haven (Ochraniaj cywilów przemieszczających się w bezpieczne miejsce)

Z racji tego, że pozbyłeś się już zarówno wartownika jak i wrogów na szczudłach nie musisz nic dodatkowego robić. Wystarczy jedynie zaczekać aż wszystkie osoby wyjdą z budynku i dotrą na podwórze, dzięki czemu zaliczysz ten cel misji. Możesz od razu przejść do wykonywania kolejnych czynności lub poświęcić kilka chwil na wysłuchanie przemówienia Blake'a.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 7 - The Flooded District
- Plan misji | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Wydostanie się z magazynu | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Zbadanie nabrzeża Rudshore | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się do rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie okolic rafinerii Greaves | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Dotarcie do miejsca składowania sprzętu Corvo | Misja 7 - The Flooded District
- Przedostanie się do centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie centralnego Rudshore | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się do wnętrza bazy Dauda | Misja 7 - The Flooded District
- Dotarcie do komnaty Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Wybranie sposobu eliminacji Dauda | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Dotarcie do tunelu znajdującego się pod bazą Dauda | Misja 7 - The Flooded District
- Zbadanie obszaru wokół ściany kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
- Spotkanie się z ocalałymi | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Przedostanie się przez ścianę kwarantanny | Misja 7 - The Flooded District
- Dotarcie do wejścia do kanałów | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Eksploracja pierwszej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
- Zdobycie klucza do drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District
- Eksploracja drugiej części kanałów | Misja 7 - The Flooded District | Dishonored
- Misja 7 - The Flooded District
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
