Eksploracja pubu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
Aktualizacja:
Eksploracja pubu
Nowy opcjonalny cel: Make contact with Piero and Sokolov inside the workshop - Enter the shop through the river-side balcony (Skontaktuj się z Piero i Sokolovem przebywającymi w magazynie, przedostając się do jego wnętrza przez balkonik od strony wody)

Na parterze pubu do odnalezienia są żywność, naboje oraz rozkazy Havelocka (Havelock's Orders to the Guard), dzięki którym zaliczysz związany z tą postacią poboczny cel misji.
Nowy opcjonalny cel: Deliver the blueprints to Piero (Dostarcz plany Piero)
Nowy opcjonalny cel: Incapacitate every guard on the premises yourself (Osobiście pozbądź się wszystkich wartowników przebywających w okolicy)
Nowy opcjonalny cel: End the siege on Piero's workshop and ensure the safety of the two natural philosophers within (Zakończ oblężenie magazynu Piero)

Na pierwszym piętrze pubu do odnalezienia są eliksir zdrowia Sokolova oraz ukryte w pomieszczeniu 202 plany prototypowego urządzenia (Prototype Blueprints), dzięki którym odblokujesz kilka pobocznych zadań związanych z postaciami Piero i Sokolova.

Najważniejsze jest zbadanie trzeciego piętra pubu, czyli tego, na którym znajdują się komnaty Corvo. Kiedy po raz pierwszy tu przybędziesz powinieneś wpaść na kilku rozmawiających ze sobą wartowników. Warto zaczekać aż spotkanie dobiegnie końca i dopiero po tym jak strażnicy się rozejdą przystąpić do ich eliminowania lub unikania.
Nowy główny cel: Find Callista and Samuel's signal flare (Znajdź Callistę i wyrzutnię flar Samuela)

Koniecznie zbadaj komnaty Corvo, tak by odnaleźć pokazany na powyższym screenie list od Emily (A Letter from Emily). Oprócz tego w okolicy pozostawiono eliksir zdrowia Sokolova i duchowe remedium Piero.
0
- Dishonored - poradnik do gry
- Dishonored - poradnik do gry
- Misja 8 - The Loyalists
- Plan misji | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Dotarcie w okolice pubu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Przedostanie się do wnętrza pubu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Eksploracja pubu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Spotkanie się z Piero i Samuelem | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Uaktywnienie pylonu na dachu warsztatu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Zbadanie okolic pubu | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Dotarcie do miejsca użycia wyrzutni flar | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Spotkanie się z Samuelem | Misja 8 - The Loyalists | Dishonored
- Misja 8 - The Loyalists
- Dishonored - poradnik do gry
Komentarze czytelników
beeron Junior
Mam jeszcze drobną uwagę do szanownego autora otóż w misji 7, podpunkt trzeci (Zbadanie nabrzeża Rudshore) jest opisane aby "potwory rzeczne" (i nie tylko) likwidować z kuszy, tylko skąd wziąć kuszę skoro to początek i dopiero udajemy się do rafinerii po swoje graty... W okolicy można znaleźć sporo granatów, dobrym sposobem na rzeczne potwory jest zrzucenie jednego z dachu od prawej przy wejściu gdzie jest list z szyfrem. Druga sprawa, misja ta sama, podpunkt "Spotkanie się z ocalałymi", jest możliwość ułatwienia sobie sprawy ze strażnikiem, który stoi pomiędzy pylonami. Do tego podczas próby dostania się do kwarantanny najlepiej jest użyć wagonika i zaraz po wjeździe na teren teleportować się na pobliską ruinę po prawej (przy stoliku gdzie można przynieść zbiornik z tranem włączający światło) wystarczy poczekać aż strażnicy skończą rozmowę i jeden odejdzie, drugi pozostanie i będzie przyglądał się w stronę placu, kiedy go poddusimy/zabijemy i wyniesiemy w bezpieczne miejsce, nie będzie później problemu przy pylonie.
TheKiller Legionista
Bardzo lubie serię Dishonored, i czekam na kolejne serię.??
djlukee Junior
Gram właśnie w Dishonored na PC i po przejściu kolejnej misji spoglądam w wasz poradnik by zerknąć czy czegoś nie przeoczyłem lub co może zrobiłem inaczej.
Postanowiłem podzielić się wariantem, którego nie opisaliście w poradniku a jest możliwym elementem drugiej misji i wg mnie najlepszym oraz dość prostym.
Chodzi mi dokładnie o wybranie sposobu eliminacji Nadzorcy Campbella. Ponieważ wybrałem opcję, że chcę uchronić kapitana Curnowa moje rozwiązanie jest takie:
Wchodzimy do pokoju i wybieramy opcję z zamianą szklanek tak by otruć Campbell'a. Chowamy się i czekamy aż rozmówcy wejdą do pokoju. W momencie gdy nadzorca orientuje się, że napił się z otrutej szklanki, upada i wygłasza swój tekst wchodzimy do pokoju tak by nie widział nas Curnow i obezwładniamy go od tyłu. Campbell w momencie gdy już upada i przemawia do Curnowa nie wykrywa nas co jest chyba błędem w grze. Dzięki temu nikt nie wzywa straży a gra zalicza zabójstwo Campbell'a oraz wskazuje nam bezpieczne miejsce gdzie musimy zanieść uśpionego Curnowa - tym miejscem jest kosz na śmieci za budynkiem gdzie trzeba zanieść Curnowa.
Darth Kagris Junior
Czy trofea trzeba wbić podczas jednego przejścia, czy sumują się?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
